czy z tak

goman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "goman" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Czy z taka kiera to nie wiem, ale z takimi fredzlami to sie napewno da:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

goman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ja tu chyba widziaem kogo z podobn kier moe si wypowie?

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 27 Cze, 23:32, goman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
ja tu chyba widziaem kogo z podobn kier moe si wypowie?

tia, ktos sie chwalil ?

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Ditron pisze:
On 27 Cze, 23:32, goman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
ja tu chyba widziaem kogo z podobn kier moe si wypowie?

tia, ktos sie chwalil ?

Kuczu ma nisz. I zabi wrbelka.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

AlF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Karambol wrote:
[...]

jeszcze lepszy jest komin i oparcie dla plecaczka.

Jackare #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Karambol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h2631g$qjk$1news.wp.pl...

[...]

Po piwo!!! Samo zdjcie byo ju tu kilka razy i dyskusja na ten temat take :))))
Po Gliwicach te taki gociu jedzi od kilku lat.
Zawsze mi skrca od miechawki gdy widz go jak sobie jedzie taki rozwieszony niczym gacie :)
--
Jackare

FanTomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Po Gliwicach te taki gociu jedzi od kilku lat.
Zawsze mi skrca od miechawki gdy widz go jak sobie jedzie taki
rozwieszony niczym gacie :)
--
Jackare
gdzie ty w gliwicach takiego typa widziaes???
ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyem:) nawet na chudowie co tydzien
jestem i nie widziaem typa.
pozdro

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

FanTomas napisa(a):
> [...]

ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyem:) nawet na chudowie co tydzien jestem i nie widziaem typa.

Co sie dziwujesz? Nie dalby rady dojechac pod zamek ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

FanTomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc tak kierownice do mojego gsx-r?

Norbi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

FanTomas pisze:

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc tak kierownice do mojego gsx-r?

Na kolano nie zejdziesz... :)

Norbi
BLACK XX'03

FanTomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc tak kierownice do mojego
gsx-r?

Na kolano nie zejdziesz... :)

o tym nie pomyslaem. to moze sobie takie 40cm grube slidery dam zeby
asfaltu dotykac?

Monster "alpy2usun _to"@op.pl

FanTomas pisze:

no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc tak kierownice do mojego gsx-r?

No to by si zdziwi,widziaem fotki olejaka "przerobionego" na choppera,mia mapi drek i chyba oparcie:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Mustafa Mustafa@Berdyczow.xx

w przeliczeniu na kilka lat, wyjdzie taniej niz dezodorant pod pachy : D :D
:D

Mustafa pisze:
w przeliczeniu na kilka lat, wyjdzie taniej niz dezodorant pod pachy : D :D :D

Akurat zeby odlozyc na chinski motocykl

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Mustafa Mustafa@Berdyczow.xx

Akurat zeby odlozyc na chinski motocykl

odkadaj, odkadaj :)

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"goman" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Chlop jedzie, tak?
Wiec o co Ci chodzi?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

;-) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moze jezdzic i nawet sie podciagac jak na drazku - dobre na motyle ;)

--
Jedi ;-)
Z750

Eskimos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sat, 27 Jun 2009 14:22:32 -0700 (PDT), goman <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

--
Darz br,
Eskimos

Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu wydusi z siebie te sowy:

Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

a ten rocznik to motocykla, czy Twj ... ?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Kuba (aka cita) pisze:

a ten rocznik to motocykla, czy Twj ... ?

chcialbym zeby moj...

Paweł Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:
Eskimos pisze:

Kuczu! Pan do Ciebie ;)

A gdzie mi tam do niego...

PS
http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

Ooo. Ladny. To chyba moj ?

Nowy projekt?

--
ganda
FZR 1000

Pawe Andziak pisze:

Nowy projekt?

Jak nowy jak stary i skonczony ? Nowy mi sie powoli rodzi dopiero w glowie :)

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "goman" napisal :
http://vader.joemonster.org/upload/zxq/209936049d8ad8extended_handle_bars.jpg

Da sie. We Wolsztynie, na parowozjadzie widzialem typa, ktry taka mial. Wzbudzal powszechna radosc wsrd reszty. Czy mu bylo fajnie ? Sadzac po minie jaka mial podczas jazdy - chyba tak.
--
PZDR
Wojciech G.

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#