czas na zegarze 954 :)

xegon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

  Witam grupowiczw i mam male pytanko !!??

Czy mozna ustawic 24-godzinny (obecnie jest 12 godzinny am i pm) czas na zegarze w Honda CBR 954 RR 2002r??

serdecznie dziekuje za pomoc

XeGoN

marider mariderCUT@go2.pl

xegon napisa(a):
Witam grupowiczw i mam male pytanko !!??

Czy mozna ustawic 24-godzinny (obecnie jest 12 godzinny am i pm) czas na zegarze w Honda CBR 954 RR 2002r??

Mozna. Trzeba poklikac przyciskami na zegarach.

serdecznie dziekuje za pomoc

Nie ma za co.

marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

XeGoN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider napisa(a):
xegon napisa(a):
[...]

Pzdr
wiecie co !!! przy odpaleniu sprzeta zapala sie na chilke caly wyslwietlacz kwarcowy i widac ewidentnie ze z przodu sekcji z zegarem wyswietla sie jedynka (18:88) wiec  czas moze byc tylko 12 godzinny :( straszna lipa

xegon

mroova #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

XeGoN napisa(a):
[...]

Proponuje zmienic motocykl. Tylko leszcze jezdza na takich z 12
godzinnym zegarem...
Kiedys sam mialem taki, to mnie do 2oo nie chcieli wpuscic.

--
pozdr,
mroova

marider mariderCUT@go2.pl