co to znaczy synchronizacja ga

olob kowalski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

i na czym ona polega oraz jak si j wykonuje

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "olob kowalski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> napisa w
wiadomoci news:eur8st$npd$1inews.gazeta.pl...
i na czym ona polega oraz jak si j wykonuje

synchronizacja , czyli ustawienie ganikw tak aby rwnomiernie podaway
paliwo do wszystkich cylindrw,
realizuje sie poprzez takie wzajemne uoenie przepustnic wzgldem siebie
tak , aby przepustnice podcinieniowe
otwieray sie na tak sam wysko i na wszystkich kolektorach dolotowych
byo identyczne podcinienie

praktycznie za pomoc  zestaww wakuometrw ( trudne sowo - miernikw
podcinienia ) i regulacj srubami do
synchronizacji

a  po co  , a  po to aby wszystkie cylindry pracoway w identyczny sposb ,
co daje rwnomiern prac silnika ,
najlepsz sprawno czyli najmniejsze zuycie paliwa

Polo

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "G.S." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
realizuje sie poprzez takie wzajemne uoenie przepustnic wzgldem siebie
tak , aby przepustnice podcinieniowe
otwieray sie na tak sam wysko i na wszystkich kolektorach dolotowych
byo identyczne podcinienie

a jak nie ma przepustnic podcinieniowych??

--
Dominik Sonecki
ROZDUBANA FZR 1040 EXUP

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Dominik Sonecki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

to naley wyci z instrukcji sowo podcinieniowe

Polo

G.S. napisa(a):

[...]

Tylko to zdanie jest w 100% prawdziwe :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

na wszystkich kolektorach dolotowych byo identyczne podcinienie

Tylko to zdanie jest w 100% prawdziwe :)

wcale nie  powinno by : "prawie"  po "byo..."   , gdy idnetyczne nie s
nigdy

czyli wszystko jest bzdur

Polo

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zacznij od netykiety.

Hinek
Deauville

Organizacja ZERO org_zero@WYTNIJ.gazeta.pl

A TY WEZ SIE OD KOLEGI ODPIERDOL, DOBRZE? ZAPYTAL I CALE SZCZESCIE ZE SA TU
TAKIE OSOBY JAK POLO, NO I NIECO BLADZACY KUCZU-KRUCZU.
A TY ZAMKNIJ PYSK JAK NIE MASZ NIC KONSTRUKTYWNEGO DO POWIEDZENIA, SADZAJ DUPE
NA SWOJ NUDNY SPRZET I BUJAJ WORY STOND.

Hinek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Zacznij od netykiety.

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#[NOSPAM]

Organizacja ZERO napisa(a):
[...]

Czyzby ktos Cie wykorzytywal albo molestowal za mlodu? Moze miales dwojke z wuefu w podstawowce? Bo masz jakis problem
(Klawiatury sa juz tanie - kup nowa, bo CAPS Ci sie zacial)

--
......N1 Slavek -- -> Nuovidvor circa flurium Narev......
...2-oo..efjota 1100, Kateem 620, skuterek lead 90 .....

balth balth@WYTNIJ.o2.TO.pl

Uytkownik "N1" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#[NOSPAM]> napisa w wiadomoci news:euudor$pu3$1inews.gazeta.pl...
[..]

Czyzby ktos Cie wykorzytywal albo molestowal za mlodu? Moze miales
dwojke z wuefu w podstawowce? Bo masz jakis problem
(Klawiatury sa juz tanie - kup nowa, bo CAPS Ci sie zacial)

nie karm trolla.....

--
bye

balth
XJR1300 '99

Adam M. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Apr 2, 11:53 am, "olob kowalski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
i na czym ona polega oraz jak si j wykonuje

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

*** No ale w koncu po calej akcji facet niewiele sie dowiedzial.
Wiec moze od poczatku.
Gazniki synchronizuje sie aby uzyskac rowna prace na wolnych obrotach
i jednoczesne ruszenie z miejsca wszystkich przepustnic w momencie
dodania gazu.
Przepustnice moga byc sterowane mechanicznie lub podcisnieniowo w
zaleznosci od konstrukcji gaznika.
W gaznikach podcisnieniowych ustawia sie to za pomoca wakuometrow
( jak juz kolega napisal ) na wielkosc podcisnien w kolektorach
ssacych ktore w wiekszosci wypadkow powinno byc rowne, ale nie zawsze
( seria Suzuki GS na przyklad ).
W gaznikach mechanicznych mozna to ustawiac luzem linki na
przepustnicy gaznika, uzywajac wiertla o okreslonej srednicy jako
"uchylacza" przepustnicy.
Dokladna procedura jest w kazdej serwisowce dotyczacej danego modelu
motocykla.
To ostatni zabieg nastepujacy po czyszczeniu i regulacji gaznika.

Adam M.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

.. wrote:
..> i na czym ona polega oraz jak si j wykonuje
..>
..> --
..> Wysano z serwisu Usenet w portalu
Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]
To ostatni zabieg nastepujacy po czyszczeniu i regulacji gaznika.

Tak gwoli zaspokojenia niepewnosci: czy przed sychro nie jest konieczna
takze kontrola/regulacja luzow zaworowych? Gdzies misie obilo -
pytamboniewiem.

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Kefir napisa(a):
. wrote:
[...]

Konieczna? IMO nie :) Ale _po_ regulacji z pewnoscia.
Resume:
Reguluje zawory = synchro gaznikow
Czyszcze gazniki = synchro gaznikow
Reguluje zawory + czyszcze gazniki = synchro gaznikow
Widzimisie = synchro gaznikow ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Adam M. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Apr 11, 2:35 pm, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl>
wrote:
Kefir napisa(a):

> Tak gwoli zaspokojenia niepewnosci: czy przed sychro nie jest konieczna
> takze kontrola/regulacja luzow zaworowych? Gdzies misie obilo -
> pytamboniewiem.

Konieczna? IMO nie :)

*** No jak juz sie na powaznie zabieramy do gaznikow, to luzy zaworowe
nalezaloby sprawdzic zeby nie bylo niepewnosci ze moze na goracym
silniku sa za male i robia problemy. We wszystkich powaznych
podrecznikach ktore czytalem na poczatku lat 70 tych :) porzadek byl
ustalony:
- ustawienie / sprawdzenie luzow, ustawienie zaplonu, regulacja
gaznikow.
Potem zaplon wypadl z tej kolejnosci, a potem okazalo sie ze motocykl
moze miec kilka gaznikow, ktore trzeba synchronizowac.
Mam wrazenie, ze teraz w Polsce wyraz synchronizacja zrobil zawrotna
kariere i wielu "mechanikow" specjalnie na prowincji zamiast regulacji
gaznikow sprzedaje ich synchronizacje, bo ladnie brzmi :)
A mlode lebki nie zdaja sobie nawet sprawy co ta synchronizacja
naprawde daje, a czego nie, wyraz im sie podoba wiec placa i
spodziewaja sie cudow :)

Adam M.

indigo32 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_prokonto.pl

Adam M.napisal

On Apr 11, 2:35 pm, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl>
wrote:
Kefir napisa(a):

> [...]

A mlode lebki nie zdaja sobie nawet sprawy co ta synchronizacja
naprawde daje, a czego nie, wyraz im sie podoba wiec placa i

Ziom, jeste od dzi moim mentorem, bogiem intelektu i mistrzem logicznych zasadzek. Szacun.