co na miasto?

Alex D. B. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam,

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

na co powinienem spojrzec, jako milutkie wizidelko coby przez koreczki pomykac?
zalozenia:
1. masa kierownika=klasa:indyk, znaczy 60kg. powiedzmy, ze brutto max 70.
2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.
3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?
4. jezdzic bede ja, solo,  z plecakiem (nie-bio ;-) ).

pzd,
Alex.

Damork damorkUSUN_TO@wp.pl

Na mwnic wtargn "Alex D. B.", poprawi mikrofon, rozwar paszcz i
rykn:

[...]

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to idea, tyle e gra rozmiarw Kymco
New Dink 200i - typowe maxi mniejszej pojemnoci te da rad, ale ju tak
wygodne w przeciskaniu si nie bdzie. Dynamiczne, zwrotne, spenia
wszystkie podane warunki. Sam kilka lat skuterami po miecie lataem i
gdyby tylko warunki parkingowe mi na to pozwalay to bym sobie tak tylko na
miasto wanie co takiego mia.

Piotr Mockao
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Mar, 07:30, Damork <damorkUSUN#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> 3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?

Typowo na miasto skuterek do 200 cm2 to idea , tyle e g ra rozmiar w Kymco

Nie znam si na skuterach ale taki co ma 200 cm2 musi by super bo nie
pali w ogle paliwa :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Alex D. B. pisze:
[...]

Jakie

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Alex D. B. pisze:

2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.

IMO albo skut albo DT 125. DT ma ta przewag

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Alex D. B. pisze:
[...]

To to kurczak, a nie indyk.

2. waskie, proste, zwrotne - zeby latwiej kanionami pomknac, latwoparkowalne.
3. czy skut klasy 200cm2 to glupi pomysl, i dlaczego? jak nie, to co?
4. jezdzic bede ja, solo,  z plecakiem

Skut jak najbardziej, byle w miare due koa mia, po dziurach wygodniej. A z motocykli z uporem maniaka bd poleca VTR250.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" napisa w wiadomoci news:hov0fp$ek6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Skut jak najbardziej, byle w miare due koa mia, po dziurach wygodniej. A z motocykli z uporem maniaka bd poleca VTR250.

Ale za ile?
Bo jako drugi motocykl to ja bym poleci XL 125Varadero.

Daje rad, mimo, e to zaledwie 11 czy 13 konikw. Tyle, e dobrze by wyszym ni wyszym inaczej.

--
Jasio
vx etz

Jasio pisze:
[...]

Budetu nie okrelono. Nowa kosztuje 18'900 PLN.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

On Wed, 31 Mar 2010 09:54:24 +0100, "Jasio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Ale za ile?
Bo jako drugi motocykl to ja bym poleci XL 125Varadero.

125 w 4t ? Fuj.

Moje typy: male  enduro z kolami szosowymi. Detek moze byc, przy
asfaltowych przelozeniach jakos tam se poradzisz w miescie (no chyba
ze juz nima tych ulic co wszyscy jada 120).

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31.03.2010 Alex D. B. <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

KJ Siła Słów KJ@noway.com

kakmar pisze:

Z t

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

KJ Sia Sw pisze:
kakmar pisze:

Z t zwrotnoci to jest taki mit. Oczywicie maym skuterem mona
jedzi w koo na 1 pasie ruchu, tylko po co.

To nie jest mit. Np. sporty maja niestety saby promie zawracania i w miecie to czasem robi rnic jak z kanionu chcesz przejecha do innego kanionu.

To fakt. Po miecie najlepiej lata mi si Bzyczkiem, potem skuterem, a na kocu VFR, midzy innymi ze wzgldu na sab zwrotno tej ostatniej - jest najdusza i najszersza.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31.03.2010 KJ Si

KJ Siła Słów KJ@noway.com

kakmar pisze:

No maj

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31.03.2010 KJ Si

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Mar, 11:21, kakmar <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Z moich obserwacji wynika e najszybciej po miecie jed:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektre skutery.
Najbardziej blokuj kanion, rutututnie, turystyczne enduro, i znowu
skutery.

We Wrocku zapychaczami s sporty, harlejopodobne i pierwszoroczniaki
na skutach.
Enduraki stare i nowe lataj bez zadyszki, ja te si tigerem pcham
bez adnego problemu.
Zaryzykuj stwierdzenie, e tiger jest o wiele lepszy do takich zabaw
bo siedzi si wysoko, hample i pyt ma lepsze od skutera a
przepychalno i zwrotno ma przynajmniej tak samo dobr, pki co
przynajmniej aden skut mnie nie wyprzedzi w korku :>

Dnia 31.03.2010 Lisciasty <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Iguan007 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"kakmar" <kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
> Z moich obserwacji wynika ze najszybciej po miescie jezdza:
UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektre skutery.

Calkowicie sie z tym zgadzam. Przerabialem dojazdy do pracy na enuro (xr i
wr), nakedzie (bandit 600) i sporcie (r6). I do zatloczonego miasta nie chce
juz innego pojazdu niz sport. Motocykl jest waski wiec wszedzie sie
miescisz, ma dobry start jak sie juz przepchasz do swiatel, bardzo stabilny
w zakretach, rewelacyjne hamulce, nie trzesie tak jak enduro (nawet obraz w
lusterkach sie zamazywal). Z minusow - siedzisz nizej niz np. w enduro wiec
mniej widzisz ponad dachami samochodow, stosunkowo maly promien skretu,
spalanie wieksze niz np. skuter, ceny serwisu i materialow eksploatacyjnych
znacznie wyzsze. Ale dla mnie osobiscie plusy zwyciezaja.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Mar, 11:21, kakmar <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Z moich obserwacji wynika e najszybciej po miecie jed:
UJM 500*

ch. wi o co Ci chodzi z tym UJM
ale pewnie miales na mysli ze CB500 bez * bedzie najlepsza :)
a ja potwierdzam bo wlasnie taka ujezdzam w miescie juz 6-ty sezon i
nie mog narzekac.

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 01.04.2010 Ditron <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

kakmar pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak je

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 01.04.2010 gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Kwi, 11:01, kakmar <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A odnonie turystyczne enduro vs. sport. Nie jestem pewien co to ale
skoro samo wylazo:http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
Niestety wielu tak jedzi.
I tak dla porwnania.http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

Aha. To ty o takich korkach piszesz. e zostaje ptora metra
autostrady dla motocykli. To rzeczywicie mona byleczym, nawet na
sportowej 600. Dla mnie korek to jest np. Stoeczna (tfu, znaczy
Popieuszki), Okopowa, Solidarnoci i elazna. Albo Janapawa
Marchlewskiego w kierunku Babki(*) o 17:30. Znaczy wtedy, jak musz
chowa okcie i kiwa skuterkiem na boki, bo kierownica midzy
lusterka nie wchodzi. I wtedy sorry, ale nie ma bata - adne 600,
adne supermoto. Wygrywaj rowery i 50ccm.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]
(*) Przykady z wasnego podwrka czyli Warszawa

Vir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Alex D. B. pisze:
witam,

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

Ja od roku

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Mar, 03:07, "Alex D. B." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jak najlejszy i najwszy skuterek 125-300 ccm. W korkach - nie ma
konkurencji. adne tam sportowe 600 czy supermoto nie wepchnie si
tam, gdzie da rad na przykad:
Nowe Agility City - 125ccm
Honda SH 300 - skuter rakieta, tylko drogi
Piaggio FLY 150
Sym VS 125
Czy jeszcze Vespy, jak lubisz oldschool. Np. 250 ccm.

Wszystkie one maj t dodatkow zalet, e na koniec padziernika,
kiedy wikszo sezonowych motocyklistw ju si przesiada do puszek,
ty zmieniasz opony na zimowe, wpinasz podpink i pomykasz dalej,
radonie pogwizdujc.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

duddits duddits@NOSPAMfz6.pl

W dniu 2010-03-31 15:54, Nikanor pisze:
[...]

Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zaleno. migaem FZ6 do poowy
grudnia w zeszym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Co do reszty to zgoda, pewnie co z zakresu 125-250 nada si znakomicie,
chocia znw, ja swoim jed teraz codziennie do pracy i nie narzekam.

--
duddits

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Mar, 16:11, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:
Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zaleno. migaem FZ6 do poowy
grudnia w zeszym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

Zapewne. Ja np. mam tak, e jak w lutym po ciemku wracam z pracy (12
km za Warszaw) i pada nieg, to wol mie pod sob 100 kg skutera,
ktry si nie wyjebie, bo albo (a) na zimowych oponach nadal ma
przyczepno albo (b) wystawi nogi i pojad na butach. Teraz zrb to
samo z moim DL-em.

A i tak w zwizku z cikimi warunkami miaem w tym roku 8 tygodni
przerwy w jedzie.

--

W dniu 2010-03-31 16:50, Nikanor pisze:
A i tak w zwizku z cikimi warunkami miaem w tym roku 8 tygodni
przerwy w jedzie.

Podobnie. Mi si jeszcze dodatkowo nie chciao :)

--
duddits

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pytanie z serii egzystancjalnych.
mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za
duze na miasto.  ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

Skoro lubisz armature to moze Virago 250/535? Jezdzilem na obu i do miasta
spoko :-) I jeszcze wygladaja ladnie :)

Pozdrawiam
Dysiek

na górę