ciekawe nagranie

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie wiem czy byo ale nie chodzi o to zeby pochwalic sie ze pierwszy to widziaem:
http://video.google.pl/videoplay?docid=-3163011091358565606
bardzo interesujace poaczenie kilku kwestii:
- koles jecha bardzo lajtowo a i tak sie nie uchroni przed kolizj. Wiem ze to truizm ale w normalnym ruchu tez atwo o wypadek. Nie potrafie ocenic jego umiejetnosci hamowania wiec nie wiem czy dao sie tego unikc.
- jak bardzo trzeba spanikowac zeby osobowym autem na suchej prostej drodze zrobic cos takiego ? Chyba umiejetnosci kierowcy nie byly zbyt wielkie bo jesli juz nie chcia wjechac tamtemu w tyek to wystarczyo zmienic pas.
- zapis z kamery pokazuje to co czasem w filmach sie robi kiedy kamera udaje oczy gownego bohatera a tu mamy autentyczny zapis. Bardzo fajnie to wyglda.
--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja, ja, ja !!
Pierwszy

BYLO!!!!:D
Hubertus bo nie ma nigdzie.

Bartek
GSXF
EL
May the Force be with You

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arni" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:ehli7m$f7j$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem czy byo ale nie chodzi o to zeby pochwalic sie ze pierwszy to widziaem:
http://video.google.pl/videoplay?docid=-3163011091358565606

fajne cycki

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Sky Walker napisa:

[...]

Twoje? jesli nie masz nic do napisania to milcz!

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 2,4 DT diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - maowiny

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Arni"  napisa
[...]

dojrzewanie to ciezki okres, prawie jak kobiecy. ;)

co do nagrania:
byo ale warto zwrci uwage na reakcje (pomoc) mimo naraenia si na
mozliwe konsekfencje prawne (usa dziwny kraj), mi dla przykadu ani razu
nikt nie udzieli pomocy, a w Polsce to niby obowizek

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

tech.Wheelman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Bo Ty jestes twardy :) A ja jeszcze twardszy, widziales jak sie podnosilem,
biegiem z asfaltu :)?
Bylem dzis na policji, "jeszcze" nie wyslal wnosku do Sadu Grodzkiego :/

www.ryciak.com - amatorskie filmy.
gg:4331408

tomla #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
fajne cycki

oni tu udaja dojrzalych, ale tez chcialem to napisac... ;)

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
Arni wrote:
Nie wiem czy by?o ale nie chodzi o to zeby pochwalic sie ze pierwszy to widzia?em:
http://video.google.pl/videoplay?docid=-3163011091358565606
bardzo interesujace po?aczenie kilku kwestii:
- koles jecha? bardzo lajtowo a i tak sie nie uchroni? przed kolizja;. Wiem ze to truizm ale w normalnym ruchu tez ?atwo o wypadek. Nie potrafie ocenic jego umiejetnosci hamowania wiec nie wiem czy da?o sie tego unika;c.
[...]
- zapis z kamery pokazuje to co czasem w filmach sie robi kiedy kamera udaje oczy g?ownego bohatera a tu mamy autentyczny zapis. Bardzo fajnie to wygla;da.

Nie chce mi sie juz dzis guglac lecz pamietam dyskusje na temat tego filmiku (nawet go teraz nie ogladam, dokladnie wiem ktory ;-) ). Moj wniosek to awaria auta.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Kefir napisa:

Nie chce mi sie juz dzis guglac lecz pamietam dyskusje na temat tego filmiku (nawet go teraz nie ogladam, dokladnie wiem ktory ;-) )

wrzucony chyba w maju a wtedy moglem nie czytac listy

Moj wniosek to awaria auta.

mi sie wydawao ze samochod ma zapalone swiatla stopu zanim zacz skrecac

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 2,4 DT diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - maowiny

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moj
wniosek to awaria auta.

Mj wniosek:
awaria czeci ciaa odpowiedzialnej z myslenie u czowieka.
Jak byk widac dym spod tylnych k.
Typuj;
kto chcia si popisac zawrotk na rcznym, ale zobaczy e rypnie w auto
wic gdy jego auto stao ju bokiem wcisna przedni ( nony ) hebel a
motocyklista oberwa przypadkiem, kolo na pewno zauwazy go dopiero po tym
jak mu przelecia przez auto.

mi sie wydawao ze samochod ma zapalone swiatla stopu zanim zacz skrecac
- maowiny

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda wrote:
awaria czeci ciaa odpowiedzialnej z myslenie u czowieka.
Jak byk widac dym spod tylnych k.

No wida wida.

kto chcia si popisac zawrotk na rcznym, ale zobaczy e rypnie w
auto wic gdy jego auto stao ju bokiem wcisna przedni ( nony )

Eeee, jak dla mnie to zbyt nacigane to. Dym spod tylnych k tumaczy mog tylko rcznym albo popsuciem czego w ukadzie hamulcowym tego auta. No bo chyba przecitne auto osobowe nie blokuje tylnych k po wcisniciu pedau hamulca? Ale zawrotka na rcznym??? Bez sensu. Poza tym chyba te widz wiata stopu w tym aucie. Jak na mj gust to go si zapatrzy, spojrza z powrotem na drog i zobaczy e zblia si za szybko do poprzedzajcego auta. Przyhamowa nagle i ju. Tylko skd ten dym spod tylnych k?
A co do motocyklisty: ciko widz uniknicie tego zdarzenia. W lewo nie byo szans bo samochd by w poprzek - marne szanse na ominicie z lewej. Widziabym szanse na zmieszczenie si w tej szparze pomidzy dziobem tego bordowego a bokiem tego siwego z przytuleniem si caym ciaem do tego siwego ale i tak mgby zahaczy np. lew nog o zderzak delikwenta i zrobi jej due kuku.

Jak ogldam teraz na zwolnionym tempie to widz, e ten bordowy jakby najpierw zaczyna skrca potem hamowa. A dym leci spod tylnego odcionego nagle koa.

--
Diobeu, z Pustyni
XJ600S '95

Arapaho #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No bo chyba przecitne auto osobowe nie blokuje tylnych k po wcisniciu
pedau hamulca?

A dlaczego? Jeli ma tarczowe z tyu, to spokojnie zblokuje. Mj np. blokuje
przy mocnym depniciu....

A co do motocyklisty:

To jest motocyklistka...;-)

Mi si wydaje, e gociu si zagapi, zacz zbyt szybo zblia si do
poprzedzajcego samochodu i depn ostro po hamulcach.... To, e dym poszed
bardziej z tylnych opon ni z przednich nie wiadczy o tym, e przodu te
niemia ju zblokowanego.

Pozdrawiam,
Arapaho

Andrzej Seneczko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arapaho napisa(a):
No bo chyba przecitne auto osobowe nie blokuje tylnych k po wcisniciu pedau hamulca?

A dlaczego? Jeli ma tarczowe z tyu, to spokojnie zblokuje. Mj np. blokuje przy mocnym depniciu....

w samochodach przewaznie jest takie cos co sie zwie korektor sily hamowania i dziala on na kola tylne
nie dopuszczajac do ich zablokowania przy bardzo gwaltownym hamowaniu

--
Pozdrawiam Andrzej
Jawa TS350 88r

Arapaho #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w samochodach przewaznie jest takie cos co sie zwie korektor sily
hamowania i dziala on na kola tylne
nie dopuszczajac do ich zablokowania przy bardzo gwaltownym hamowaniu

Faktycznie, co nie zmienia faktu, e przy uszkodzonym korektorze, moe
dochodzi do blokowania. Swoj droga musz w takim razie zajrze w swj, bo
faktycznie zdarzyo mi si, e ty zablokowao, przy ostrym hamowaniu.

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda wrote:
[...]

MotocyklistKe i zauwazyl ja ;-) to laske prowadzila ten motor.

Pozdrav,
Gonzie.

rychoo rysiek24@WYTNIJ.gazeta.pl

ale cycki i tak fajne

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Addriano #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ale cycki i tak fajne
Popieram
Addriano
2xWiEKa 1xZyGzAk

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rychoo" <rysiek24@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa
ale cycki i tak fajne

noo, ale jak ja to napisaem to Arni kaza mi milcze
Kto wie co to za motr by ktrym jechaa ta dziefczynka?

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

Uytkownik "rychoo" <rysiek24@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa
ale cycki i tak fajne

noo, ale jak ja to napisaem to Arni kaza mi milcze

I co, biedaku, z tym zrobiles? Pytam bo nie widac bys sie zamknal w sobie
;o)

--
[...]

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa >
I co, biedaku, z tym zrobiles? Pytam bo nie widac bys sie zamknal w sobie ;o)

rozpakaem si :(( psychike mi zwichrowa dziad jeden

mBe psych@NOSPAMmaster.pl

[...]

to panna jest. Widac to na ujeciu jak sciaga kask.

--
Pawel M.
-- -- -- > ride for fun :

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik mBe napisa:

to panna jest. Widac to na ujeciu jak sciaga kask.

oki, akurat to i jej cycki najmniej mnie w tym interesoway. Wyoyem jasno gowne kwestie.

--

na górę