cbr1000f

piher #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam szukam kogo z okolic Bydgoszczy lub okolic dobrego i faktycznie niedrogiego mechanika co z silnikiem pali ale stuka wiadomo moto to ju leciwy narazie mnie nie sta na nowy i zastanawiam si czy opaca si inwestowa .
pozdro

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "piher" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa w wiadomoci
[...]

jaznamjednegokoloBydgoszczyaleniewiemczyniezadalekodoCiebiebedziemialiczymusiebedziechcialojechactakikawalMotomaszleciwelepiejjebnijjewkrzakiichujpocholeresiemeczycztakimjebanymgratemaleoczywisciezrobiszcobedzieszchcialpozdr

--
Grzybol

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!

On Jun 26, 1:35pm, piher <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> wrote:
[...]

Wysano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Odezwij si do uytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
pomoze tu masz jego profil
http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93 / (c) AZ

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem szarych
komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

On 2012-06-26, Kefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Elou!

On Jun 26, 1:35

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

On 2012-06-26, Kefir<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
Elou!

On Jun 26, 1:35 pm, piher<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl>  wrote:
Witam szukam kogo

zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-06-26 14:26, Kefir pisze:
[...]

Kefiru, zdajesz sobie spraw, e razem z AZetem jestecie bardziej dziecinni ni wszyscy uytkownicy cigaczowej bramki razem wzici?

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 26.06.2012 22:49, zefir pisze:

Kefiru, zdajesz sobie spraw, e razem z AZetem jestecie bardziej
dziecinni ni wszyscy uytkownicy cigaczowej bramki razem wzici?

chyba "uczynni" miao by? Dawno tu takiej chci do pomocy nie byo :) Kady powinien pracowa dla dobra grupy jeli czerpie z niej korzyci. Owca te.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Cze, 22:49, zefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Kefiru, zdajesz sobie spraw, e razem z AZetem jestecie bardziej
dziecinni ni wszyscy uytkownicy cigaczowej bramki razem wzici?

Nie zdawalem sobie, absolutnie. Zabierz podwieczorek, wpisz uwage,
tylko nie zmuszaj do jedzenia szpinaku.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze powodowac zanik

W dniu 2012-06-27 00:41, Kefir pisze:
[...]

Bdziesz nie tylko jad szpinak, ale go jeszcze popija tranem, jeli nie poprawisz sobie delimitera, piewco czystej usenetowej formy.

--
pzdr.
zefir

W dniu 2012-06-26 13:35, piher pisze:
Witam szukam kogo z okolic Bydgoszczy lub okolic dobrego i faktycznie
niedrogiego mechanika

Nie ma takich.

http://www.zumi.pl/2548488,Tequila_Garage._Serwis_motocykli_i_quadow__motocykle,Osielsko,firma.html

To firma Kocyka i Jancarza, poradz, nie wyroluj.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 26 czerwca 2012 20:50:46 UTC+2 uytkownik Magic napisa:
To firma Kocyka i Jancarza, poradz?, nie wyroluj?.
To oni dzialaja? Bo jak ostatnio kogos do Kocyka wyslalem to pocalowal klamke i niewiele wskazywalo na obecnosc serwisu motocyklowego.

pzdr, dr
14/525/400

W dniu 2012-06-27 07:19, doktorski pisze:
[...]

A nie wiem, musz Koca spyta.
--

W dniu 2012-06-27 18:43, Magic pisze:
W dniu 2012-06-27 07:19, doktorski pisze:
W dniu wtorek, 26 czerwca 2012 20:50:46 UTC+2 u

na górę