brak iskry kx250

baz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam kabel bezposrednio do cylindra. Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.prosze o pomoc bo nie wiem co robic

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak
sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam
kabel bezposrednio do cylindra.

A jak sprawdzasz na wiecy - przykadasz wiec gwintem do cylindra?

Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.

Nie kupuj nowego statora, a wiec... jak masz jednocylindrowca, to
mieszny koszt.

http://motogof.tumblr.com/

baz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Adam Wysocki napisal

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla
wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Swiece praktycznie mao si zuywaj...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla
wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jak irydowa, to o ile nie pracowaa w bardzo dziwnych warunkach (typu
zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie bdzie. A moe to kwestia
fajki?

http://motogof.tumblr.com/

W dniu pitek, 25 kwietnia 2014 08:37:43 UTC+2 uytkownik Adam Wysocki napisa:
zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b?dzie. A mo?e to kwestia

fajki?
Moze ma chinska, te z przerywaczem?

--
amos

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tumaczyo.

http://motogof.tumblr.com/

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tumaczyo.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co dzieki panowie za podpowiedzi.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

To by wiele tumaczyo.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co
dzieki panowie za podpowiedzi.

Daj zna co byo. Moe fajka z przerywaczem.

baz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> [...]

Jak irydowa, to o ile nie pracowa?a w bardzo dziwnych warunkach (typu

zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b?dzie. A mo?e to kwestia

Ja bym tam fajki nie pcha :)

http://motogof.tumblr.com/

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

Ja bym tam fajki nie pcha :)

Patrzc po tym, jak zacytowae tego posta, to te bym raczej nie
pcha fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze co si z tego urodzi...

http://motogof.tumblr.com/

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

Ja bym tam fajki nie pcha :)

Patrzc po tym, jak zacytowae tego posta, to te bym raczej nie
pcha fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze co si z tego urodzi...

No to juz wszystko jasne to byl modul....zmienilem na nowy