bandit 600s 2000-2002

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie!

Jak juz wczesniej wspominalem przymierzam sie do zakupu bandita 600s z
lat 2000+. Wszystko wskazuje na to, ze na sam motocykl nie bede mial
wiecej jak 12000 zlotych. I tu moje pytanie - czy wersje z 2000 maja
jakies "wady wieku dzieciecego" czy sa tak samo dobre jak te
pozniejsze?

Czytalem juz archiwum tej grupy, probowalem szukac na google ale nie
znalazlem odpowiedzi na tak postawione pytanie.

pozdrawiam
boogie

grupy jacekTTT@TTT202.pl

Uzytkownik "boogie" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
[...]

To praktycznie ten sam motocykl.
Inne zegary, inna rama, troche zmieniony kat lagw
Nie pamietam co jeszcze.

Jacek

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W <news:c7601$453e85a0$540ab2db$8980news.chello.pl>
grupy napisa(a):

Inne zegary, inna rama, troche zmieniony kat lagw
Nie pamietam co jeszcze.

AFAIR o rozmiar szersze opony i 3mm dua baza k

--
Sherlock
gg# 1608017

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W <news:1161722832.176055.113030e3g2000cwe.googlegroups.com>
boogie napisa(a):

[...]

wielu ludzi narzeka na sabe wiata w tym modelu

--
Sherlock
gg# 1608017

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

I tu moje pytanie - czy wersje z 2000 maja
jakies "wady wieku dzieciecego" czy sa tak samo dobre jak te
pozniejsze?

Ja osobiscie posiadam bandita z 2004r kupiuem go nowego u dilera.

Zrobilem nim dopero 4400km z wad tego modelu moge ztwierdzic tylko strszna
praca silnika chyba najgorsza ze wszystkich motocykli  bardzo daleko mu do
v-2 Ducati.:)

Wiec sportowy wydech to podstawa , a jesli chodzi  trwalosc silnika kolega z
ulicy mam model gn77 z 96r i ma nakrecone 82000km i chodzi rewelacyjnie.

--
mr
gsf600s a8

mr napisa(a):
[...]

Ze niby grzechotnik ? Znam kilka Banditow z malymi przebiegami i wszyskie chodza cicho i z lekkim tylko szelestem.

Wiec sportowy wydech to podstawa , a jesli chodzi  trwalosc silnika kolega z
ulicy mam model gn77 z 96r i ma nakrecone 82000km i chodzi rewelacyjnie.

Sportowy wydech do B6 to lekka komplikacja gdyz ma on wydech spawany w calosci i trzeba kupowac tlumik wraz z rura srodkowa lub dokonac pewnych przerobek (ciecie, giecie i spawanie czyli to co jest w tej zabawie najfajniejsze :) )

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

Ze niby grzechotnik ? Znam kilka Banditow z malymi przebiegami i
wszyskie chodza cicho i z lekkim tylko szelestem.

Dla kogo szelest dla tego szelest dla mnie szelest wydaje silnik
cbf600,tdm900 a juz napewno nie olejak Suzuki.

Ja kiedy odebralem mojego bandita mial 0.8 km przebiegu i juz wtedy silnik
pracowal wyraznie glosniej  np od 2 letniej  Yamahy fazer.

Troche glosniej o +- 15% zrobilo sie po przebiegu 2000km , ale i tak
stawiajac mojego z przebiegiem 4400 i obok kolegi z przebiegiem 82000 moj
jest nieslyszalny:)

--
mr
gsf600s a8

mr napisa(a):

[...]

A Ty nie widzisz zwiazku z wiekiem konstrukcji i systemem chlodzenia ? Bo ja zauwazam wyrazny :)

Troche glosniej o +- 15% zrobilo sie po przebiegu 2000km , ale i tak
stawiajac mojego z przebiegiem 4400 i obok kolegi z przebiegiem 82000 moj
jest nieslyszalny:)

A spytaj kolegi kiedy ostatnio regulowal luzy zaworowe. I jak czesto to robil przez te 82 kkm :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO> napisa

Dla kogo szelest dla tego szelest dla mnie szelest wydaje silnik
cbf600,tdm900 a juz napewno nie olejak Suzuki.

Alez to jest balsam dla uszu milosnikow Suzuki.
To piekny dzwiek. Poza tym ktory silnik lepiej
wyglada? Teraz gdy mam Honde czegos mi brak....

Hinek
Deauville

Hinek napisa(a):

Alez to jest balsam dla uszu milosnikow Suzuki.

Rajt

To piekny dzwiek.

Rajt

Poza tym ktory silnik lepiej wyglada?

Rajt

Teraz gdy mam Honde czegos mi brak....

Gupek... Jak mozna zamienic motocykl na Honde ?

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Gupek... Jak mozna zamienic motocykl na Honde ?

No gupek, kurna.
Wstyd mi ;)

--
Hinek