awaria licznika R6 2003

kubica00 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam was, jestemm pierwszy raz...
kilka dni temu wyciagnalem akumulator zeby sprawdzic u kumpla motocykl.
Wlozylem go spowrotem i licznik zaczal swirowac.
Po pierwsze stan licznika zmniejszyl sie gdzies o polowe i predkosc pokazuje o polowe mniejsza niz powinna, niewiem co mam z tym zrobic mam nadzieje ze pomozecie :)

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 22.10.2014 21:33, kubica00 pisze:
[...]

Wczasz zapon i naciskasz jednoczenie Select+Reset na ok.3 sek.
albo sam selelct bo rnie pisz.

--
Arni

kubica00 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

dzieki bardzo :)
zauwazylem dopiero teraz ze pokazywalo w MPH a nie KMH dzieki wielkie :)