Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

amortyzator skr

1

29/06/2008 23:29

FanTomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam
jako ze dzisiaj dwa razy zapaem shimmy ( oba razy przy dynamicznym
przyspieszaniu poprzez poprzeczne nierwnosci) zaczoem sie rozgladac za
jakims amortyzatorem skrtu.
czy moze mi ktos z was powiedziec czy taki sie nada:
http://moto.allegro.pl/item389133195_amortyzator_skretu_hyperpro_okazja_.html
do suzuki gsxr 750 srad 96?
i do czego to montowac???
bo ze do jednej ruzy zawieszenia to jasne ale gdzie "drugi koniec"?
prosz o pomoc bo nie miaem z tym nigdy do czynienia.


--
Jesli Boga nie ma (co daj Bg)
- to dzieki Bogu!
Ale jeli Bg jest (co nie daj Boe)
-to niech nas rka Boska broni!!!

2

30/06/2008 00:27

Kuczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

FanTomas pisze:
witam
jako ze dzisiaj dwa razy zapaem shimmy ( oba razy przy dynamicznym przyspieszaniu poprzez poprzeczne nierwnosci) zaczoem sie rozgladac za jakims amortyzatorem skrtu.
czy moze mi ktos z was powiedziec czy taki sie nada: http://moto.allegro.pl/item389133195_amortyzator_skretu_hyperpro_okazja_.html do suzuki gsxr 750 srad 96?
i do czego to montowac???
bo ze do jednej ruzy zawieszenia to jasne ale gdzie "drugi koniec"?
prosz o pomoc bo nie miaem z tym nigdy do czynienia.



Po pierwsze ten z Allegro cieknie. Moze to zrobisz a moze nie. Po drugie uniwersalnosc nie istnieje. Z jednej strony rury w USD maja rozna srednice, z drugiej dedykowane amory maja rozne systemy mocowania do ramy. Czesto wykorzystuje sie do tego uchwyty stelaza owiewki. Chyba ze masz frezarke CNC i umiesz wyfrezowac sobie z alu ladny uchwyt ktory nie bedze przeszkadzac ani niczego nie uszkodzi podczas uzytkowania amora.

A co do shimmy to najpierw sprawdz lozyska w glowce a potem kombinuj z amorem. Czesto to wlasnie zly stan lozysk powoduje trzepotanie kierownikiem. Nie mowie o nowych wscieklych sportowcach. Te maja tak zjebana geometrie ze bez amora skretu nie dalo by sie nimi jezdzic :)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

3

30/06/2008 00:52

kroliczy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja tez od wczoraj powaznie zastanawiam sie czy taki wynalazek jest
potrzebny przy moim FZ6 N

Ciekawe jest to ze w katalagu Hyperpro nie ma dedykowanego modelu dla
FZ6 - czym moze to by spowodowane (przykadowo dla R6 juz mamy taki
wynalzek i dla FZ1 te mamy)

kroliczy

4

30/06/2008 11:12

FanTomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#



Po pierwsze ten z Allegro cieknie. Moze to zrobisz a moze nie. Po drugie
uniwersalnosc nie istnieje. Z jednej strony rury w USD maja rozna
srednice, z drugiej dedykowane amory maja rozne systemy mocowania do ramy.
Czesto wykorzystuje sie do tego uchwyty stelaza owiewki. Chyba ze masz
frezarke CNC i umiesz wyfrezowac sobie z alu ladny uchwyt ktory nie bedze
przeszkadzac ani niczego nie uszkodzi podczas uzytkowania amora.

A co do shimmy to najpierw sprawdz lozyska w glowce a potem kombinuj z
amorem. Czesto to wlasnie zly stan lozysk powoduje trzepotanie
kierownikiem. Nie mowie o nowych wscieklych sportowcach. Te maja tak
zjebana geometrie ze bez amora skretu nie dalo by sie nimi jezdzic :)

to jest amerykancki wynalazek?
gosc mi napisa ze jezdzi z tym w cbr900rr, potem w r1'98 a potem cbr 954.
ozyska w gowce ramy sprawdzaem (podwiesiem sprzta w powietrze i
dokadnie obadaem co i jak (luzw nie mam, w pozycji "na wprost" tez nie
zaskakuje , chodz plynnie)).
zdarzyo mi sie to dokadnie dwa razy wczoraj w takiej samej sytuacji: mocne
przyspieszanie na pofalowanej poprzecznie nawierzchni(a dokadniej start ze
swiate poprzez drog na ktorej tiry troche kolein zrobiy).

zapytam wiec inaczej:
moze mi ktos pomoc w dopasowaniu jakiegos niedrogiego amorka skrtu do gsx-r
750 rocznik 96 (jedyny srad bez amorka)
liczy sie dla mnie kazdy grosz bo musze poza amorem kupic opony, i wydac
kase na wakacje:)
pozdro

5

30/06/2008 20:42

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#


Uytkownik "FanTomas" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
news:g4a7vn$65k$1news.onet.pl...


Po pierwsze ten z Allegro cieknie. Moze to zrobisz a moze nie. Po drugie
uniwersalnosc nie istnieje. Z jednej strony rury w USD maja rozna
srednice, z drugiej dedykowane amory maja rozne systemy mocowania do
ramy. Czesto wykorzystuje sie do tego uchwyty stelaza owiewki. Chyba ze
masz frezarke CNC i umiesz wyfrezowac sobie z alu ladny uchwyt ktory nie
bedze przeszkadzac ani niczego nie uszkodzi podczas uzytkowania amora.

A co do shimmy to najpierw sprawdz lozyska w glowce a potem kombinuj z
amorem. Czesto to wlasnie zly stan lozysk powoduje trzepotanie
kierownikiem. Nie mowie o nowych wscieklych sportowcach. Te maja tak
zjebana geometrie ze bez amora skretu nie dalo by sie nimi jezdzic :)

to jest amerykancki wynalazek?
gosc mi napisa ze jezdzi z tym w cbr900rr, potem w r1'98 a potem cbr
954.
ozyska w gowce ramy sprawdzaem (podwiesiem sprzta w powietrze i
dokadnie obadaem co i jak (luzw nie mam, w pozycji "na wprost" tez nie
zaskakuje , chodz plynnie)).
zdarzyo mi sie to dokadnie dwa razy wczoraj w takiej samej sytuacji:
mocne przyspieszanie na pofalowanej poprzecznie nawierzchni(a dokadniej
start ze swiate poprzez drog na ktorej tiry troche kolein zrobiy).

zapytam wiec inaczej:
moze mi ktos pomoc w dopasowaniu jakiegos niedrogiego amorka skrtu do
gsx-r 750 rocznik 96 (jedyny srad bez amorka)
liczy sie dla mnie kazdy grosz bo musze poza amorem kupic opony, i wydac
kase na wakacje:)


kup seryjny z gsx-r
mialem w 600 k3, w 1000 k4, mam w tl1000r, nie wiem co to shimmy


Adas





na górę