airoh czy caberg?

piorun #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.
Musz zakupi nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
W kasie do 1000 wstpnie wybraem (wzgldy wizualne) Caberga V2R  lub Airoha force.
Czy ktry z precli uywa tych kaskw i mgby si podzieli opini?

I drugie pytanie: a moe wybra jakiego szczkowca z cabergw lub airoha.

Jedz jajkiem (raczej turystycznie) i zaley mi eby kask by wygodny i w miar cichy.

A moe le szukam i za t kas kupi co innego/lepszego?

Pozdrawiam.

On 27 Lut, 12:13, piorun <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

A co jest zego w tym HJC ,w ktrym jedzie?
Pytam bo myl o zakupie takiego i moe le robi.
Dziki.
Wodzu.

piorun #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

A co jest zego w tym HJC ,w ktrym jedzie?
Pytam bo myl o zakupie takiego i moe le robi.
Dziki.
Wodzu.

Hjc jest ok, jedyn wad jak zauwayem jest bardzo delikatny suwak regulacji nawiewu na brodzie.
Chcc go zamkn podczas jazdy wyamaem zamknicie.
Zakleiem to na stae i jest ok.
Teraz chc go odda onie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciabym po eksperymentowa z innymi kaskami w podobnej cenie.

On 27 Lut, 13:41, piorun <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

> [...]

Teraz chc go odda onie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciabym po
eksperymentowa z innymi kaskami w podobnej cenie.

Naprawilimy srubkami :) faktycznie bardzo newralgiczna czesc. Ma ten
model kumpel - ktoremu z transportu tak uszkodzony dotarl, oraz
dziewoja, ktorej do tej pory sie nie spsula owa klapka nawiewu.
Nawiercilem mini dziurke w miejscu urwanego dzyndzla i wkrecilem tam
odpowiednia mala srubke, pomoglo skutecznie. Tunning jest zupelnie
niewidoczny, a jak na razie (po sezonie) nie ma problemow. Lepsze
chyba niz zaklejanie :)

--
Jadu
ER5 Blau

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-02-27 12:13:24 +0100, piorun <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Musz zakupi nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
W kasie do 1000 wstpnie wybraem (wzgldy wizualne) Caberga V2R  lub Airoha force.
Czy ktry z precli uywa tych kaskw i mgby si podzieli opini?

Moim zdaniem, jeli ma si do wydania na kask w okolicach 1k z, to naprawd warto zacisn bardziej pasa i dooy do Shoei/Schuberth/Arai (ostatni najmniej).

I drugie pytanie: a moe wybra jakiego szczkowca z cabergw lub airoha.

IMHO tylko wtedy, gdy naprawd jeste przekonany, e chcesz szczkowca. I zasada jak powyej.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz wrote:
On 2009-02-27 12:13:24 +0100, piorun
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:
[...]

A ja mysle, ze jak kto szuka kasku "do 1000z" to chce wyda 600-800 z +_
.... dodawanie wic do 1000 kolejnych 200-500 z .. to wzrost budetu nawet o 100%

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

piorun #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuba (aka cita) pisze:

A ja mysle, ze jak kto szuka kasku "do 1000z" to chce wyda 600-800 z +_
... dodawanie wic do 1000 kolejnych 200-500 z .. to wzrost budetu nawet o 100%

No wanie... airoh czy caberg kosztuj w granicach 800 pln

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-02-27 16:22:54 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Moliwe e masz racj, a tylko ja z tych dziwnych, co to jak maj do wydania tysia, to szukaj czego w tych wanie okolicach, eby nie kupi byleczego i za jaki czas nie lecie znowu do sklepu ;-)
Z taszych firm ja bym szuka raczej czego z Nolana, Lazera, HJC, Sharka (wysze modele).

Michał Demczuk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

piorun wrote:
Witam.
Musz zakupi nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).

A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.

Pozdr..

--
Micha Demczuk
www.demczuk.pl

piorun #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Micha Demczuk pisze:
piorun wrote:
Witam.
Musz zakupi nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).

A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.

Pozdr..

A wiesz, e nie widziaem tego wczeniej.
Faktycznie solidnie wyglda.
Co do firmy to nie jestem uprzedzony, bo is16 bardzo dobrze lea (ona jest nim zachwycona).
Dziki

piorun wrote:
Micha Demczuk pisze:
piorun wrote:
[...]

IS16 jest kaskiem sredniej polki, jego odpowiednikiem polki wyzszej jest
FS10 (skorupa carbon/kevlar, lepsze wykonczenie itd...), ale to kask
konstrukcja stylizowany na sportowy, tzn  np maly otwor wejsciowy przez co
ciezko sie go zaklada i zdejmuje. FSmax ma podobnie jak 10ka skorupe z
wlokien i podobne wykonczenie, z tym ze ma podnoszona szczeke. Wszystkie
kaski o ktorych mowimy maja blende. Wada maxa moze byc dla niektorych uboga
paleta malowan - praktycznie monochromaty poza jednym delikatnym wzorem i
wszystkie w odcieniach czarno szarych.

Pozdr..

--

Micha Demczuk pisze:

[...]

A gdzie taki kask mona zobaczy na ywo i przymierzy?
Mam na myli poudniowo-wschodni Polsk.

piorun wrote:
Micha Demczuk pisze:

[...]

Zobacz na stronie dystrybutora: www.motoglobe.pl lub skontaktuj sie z nimi
(chyba niema wszytkich ponktow dealerskich na liscie).

Pozdr..

--

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "piorun" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:go8hno$jdl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wczoraj kupiem Schubertha S1 na brytyjskim ebayu.
Kask za 209 funtw czyli 1100pln. Maam kumpla ktry odbierze kask i przywiezie mi go do PL lub wyle kurierem (w zeszym roku zapaciem za kuriera z 2 oponami do horneta ok 50pln).
Zastanw si czy nie warto, czy masz kogo w UK.
Schuberth jest jednym z najcichszych i najlepiej wykonanaych kaskw.
Wojtek

na górę