A ilu bezdomnych,
Ilu zapomnianych,
Dla ktrych wita,
To wspomnie
Bolesne rany...

Na wita Boego Narodzenia
i Nowy rok 2011
skadam najserdeczniejsze yczenia:
Niech Boa Dziecina znajdzie w kadym z nas
serce oczekujce, spragnione Jego Obecnoci.
Niech obdarza pokojem, mioci, radoci i
nadziej nasze serca. Niech obdarza zdrowiem
i dodaje si w chwilach trudnych.

Pamitajmy o tych ktrzy zginli 8 lat temu
w dziarce k.Czerwiska pod koami Liaza

Jakub Dzik        DZiKU
Agnieszka Suszek  Jagienka
Emilia Gierczak   Iguana

A szczeglnie ciepe yczenia kieruj do :
- ks.Krzysztofa Masiulanis proboszcza parafii Sobowidz;
- fundacji z Dzieroniowa;
- prowadzcych i bywalcw pubu 2 koa z ul.Tunelowej w Warszawie;
- przyjacil, koleanek, kolegw, motocyklistw z Polski i zagranicy;

Od serca mojego chciabym szczeglnie gorcymi
yczeniami obdarzy pani Sabin Suszek z rodzin
i pani Dorot Gierczak i jej bliskich.

Bardzo dzikuj za pami i wiele ycze ktre otrzymuj od kolegw
i znajomych Kuby Dzika.

Mama Kuby Dzika
Danuta Siadaczka

Kot Kuby Czaru ma ju 13 lat i u obecnych wacicieli cieszy si dobrym
zdrowiem, za co im serdecznie dzikuj.

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

dianicho #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam serdecznie,

Nie wiem czy ju wiadomo dotara do wszystkich Pastwa - p.Danuta Siadaczka-Dzik (mama Kuby Dzika) nie yje.
Zmara w zeszym tygodniu, w wieku 70lat.

Wiem, e od wielu lat kontaktowaa si z Pastwem za pomoc tego forum, pamitaa o Was w modlitwie, wobec czego jak tylko dowiedziaam si o jej mierci - poszukaam grupy by napisa.

Mdlmy si o spokj jej duszy. Nareszcie zazna spokoju - przebywajc w niebie ze swoim ukochanym synem Kubusiem.