Zna ktos ta 9?

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://allegro.pl/item722999481_kawasaki_zx_9r_zx9r_zx9.html

Witam
Jak w temacie zna ktos? Widac cosik na tych fotkach co by dyskwalifikowalo
maszyne? A moze ktos bedzie mogl oblukac?

pozdr
Bartek
no i co dalej??
Ave1,8
EL

TasmaN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "BartekGSXF" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Jak w temacie zna ktos? Widac cosik na tych fotkach co by dyskwalifikowalo
maszyne?

siedzenie ma chyba wazelina nasmarowane (jak w tym dowcipie), ja bym uwazal
;D :D:D

a tak BTW sprawdz czy poszczegolne elementy odpowiadaja malowaniu z tego
rocznika (w googlach znajdziesz).

na oko to nic sie w oczy nie rzuca takiego. Poza moja wrodzona czepliwoscia
ze przez 11 lat gosc akrecil tylko 36 kkm . To mozna sprzeta rozwazyc :)

-- -
TasmaN
GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Forum GSXF: www.gsxf.pl

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4373 (20090827) __________

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

TasmaN pisze:
[...]

mokra. ona jest mokra. masz ciekawe potrzeby :)

a tak BTW sprawdz czy poszczegolne elementy odpowiadaja malowaniu z tego rocznika (w googlach znajdziesz).

malowanie jest odpowiednie dla tego rocznika.

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

TasmaN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci

siedzenie ma chyba wazelina nasmarowane (jak w tym dowcipie), ja bym
uwazal ;D :D:D

mokra. ona jest mokra. masz ciekawe potrzeby :)

:D:D

malowanie jest odpowiednie dla tego rocznika.

no ok, tak mi sie wydaje ze opierajac sie tylko na zdjeciach mozna takie
rzeczy wychwycic (poszczegolne elementy malowane inaczej niz oryg).

pozdrawiam,
TasmaN
GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Forum GSXF: www.gsxf.pl

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4376 (20090828) __________

[...]

a tak  z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach
Wawy? Na lodzkich numerach byl?

-- -

Uytkownik "TasmaN" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
a tak  z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach
Wawy? Na lodzkich numerach byl?

Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera.
Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

Bartek
Szukam zx-9

Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera.
Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

ok, to tylko ktak z ciekawosci bo ostatnio hostowalem u siebie na parkingu
rozbite Jajko na lodzkich numerach. Gosc dzien wczesniej zakupil i mial
dzwona zaraz obok mnie :(

--
-- -