Zmiana felgi GS 500E

poti1997 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Siemanko Wszystkim.
Mam may problem, kupiem oponk 170/60/17 i nie chce wej na obecn felg jaka znajduje si w oryginale w GS-ie. I teraz pytanko do Was, czy wejdzie mi felga od jakiej innej Suzuki bez przerbek zacisku i zbatki? Np. Od Srada ?

Z gry dziki za odpowied!

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nawet jakby wesza to jazda byaby z dupy,zmieniaby si trakcja.Nawet zmiana o jeden rozmiar robi rnic-fabrycznie mam mie 170 i tak zao mimo e 180 s tasze.Objawiao si to duo wczeniejszym przycieraniem tumikami po winklach

Tomek
Ducati 900SS
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Ironhead Sidecar racer

Uytkownik "poti1997" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci news:fecad0dab2c95670b3039973d6570442$1grupy.scigacz.pl...

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

mwwilk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-17 22:41, poti1997 pisze:
[...]

Na fabryczn felg GS500 maksymalnie wejdzie 150.

mwwilk

W dniu 2015-04-17 o 22:41, poti1997 pisze:
Siemanko Wszystkim.
Mam ma

na górę