Zipp triad 2

kamil52505 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam, Chciabym oywi mj skuterek z 2007 roku, lecz mam do wymiany ram tylni z mocowaniem silnika i tutaj zachodzi pytanie, Czy realne jest kupi ram bez papierw i wsadzi do swojego skuterka i jedzi bez problemu? Czy nie da rady tak? Moja stara rama pka na p przy stopkach i nie da sie jej ju zrobi bya spawana 3 razy i 3 razy pka wic podjem si wymiany ramy, ju mniej wiecej skompletowane czci mam, tylko teraz zapytanie z t ram... Z tego co wiem jak rejestrowaem skuterek 2007 roku to przegldy byy bezterminowo, a teraz s terminy przegldw. Czym Polecacie zdj koo magnetyczne (bez scigacza) tak aby nie uszkodzi wau? Przepraszam e tak chaotycznie pisz ale niestety nie wiem co robi, mam nadziej e w dobrym dziale pisz zapytanie bo jest to sprawa czysto techniczna. Dzikuj za zainteresowanie tematem, oraz prosz o sugestie dotyczce tematu. Pozdrawiam