Zegraki od Bandita podejd

SET #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Szukam zegarkw do swojej ZR7 i na alleghro znalazem ca pk z zegarkami
od Bandita.
http://www.allegro.pl/item166135231_zegary_suzuki_bandit_600_s_i_inne.html

Tylko teraz nie wiem czy w banditce s "zasilania" zegarw od
prdkociomierza i obrotomierza na link (kawka tak ma) czy jako
elektronicznie czyli do mnie nie da rady?

Moecie podpowiedzie?
Albo moe kto takowe zegarki posiada?

Z gry dziki za dopowied.
Marcin

SET napisa(a):
[...]

Bandzior ma licznik i obrotomierz elektroniczne.