Zdalem :)

Raku lurikeen@[wytnijto]wp.pl

Chcialbym sie podzielic moja radoscia, gdyz zdalem dzisiaj egzamin na kat. A
:) Co prawda bylo to 2 podejscie ale liczy sie ze zdane. Wymrozilo mnie
straszliwie. Zdawalem o 9 rano, a dopiero teraz palce u rak zaczely
funkcjonowac normalnie i mogiem cus napisac (rekawiczki mialem skorzane,
takie zwykle jak do noszenia walizeczki:) ).
Teraz tylko oczekiwanie na papier i nowy sezon...ehhhh niech juz ta zima sie
skonczy :)

Pawel "Raku"
XJ 900

Corio corio.SKASUJ@gazeta.pl

Powitac! =)

Chcialbym sie podzielic moja radoscia, gdyz zdalem dzisiaj egzamin na
kat. A

No! =) Cieszy to bardzo!

ehhhh niech juz ta zima sie skonczy :)

Jakby Ci to powiedziec, zebys w depresje nie wpadl ... a z reszta sam sie
domyslisz :p

Wielu km w siodle! =)
Pozdrowionka
--
Corio
CBR1000F

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Raku" <lurikeen@[wytnijto]wp.pl> napisa w wiadomoci
Chcialbym sie podzielic moja radoscia, gdyz zdalem dzisiaj egzamin na kat.

Gratulje ... zdania egzaminu ... i odpornoci na zimno ...

Hassan
wiater redni

mowso #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Raku" <lurikeen@[wytnijto]wp.pl> napisa w wiadomoci

Teraz tylko oczekiwanie na papier i nowy sezon...ehhhh niech juz ta zima
sie skonczy :)

gratki - mamy z on 7 listopada - o ile nie odwoaj z powodu kiepskiej
pogody :)

Mowso
ER5

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Raku" <lurikeen@[wytnijto]wp.pl> napisa w wiadomoci
Chcialbym sie podzielic moja radoscia, gdyz zdalem dzisiaj egzamin na kat.
A :) Co prawda bylo to 2 podejscie ale liczy sie ze zdane. Wymrozilo mnie
[...]
gratzy men,

ja zaczynalem od gsx-r 600 120 koni K3 w 2004 roku, jak masz jaja to dasz
rade, jak nie masz jaj to kup se gs500 albo cos gorszego,

Adas

gsx-r user

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-10-31 23:18:03 +0100, "Adas" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

ja zaczynalem od gsx-r 600 120 koni K3 w 2004 roku, jak masz jaja to dasz rade, jak nie masz jaj to kup se gs500 albo cos gorszego,

Jak sie tak juz chwalisz po raz kolejny tymi jajami, to pokaz jeszcze zdjecia swoich opon. Bo nie wstydzisz sie ich, prawda?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMgazeta.pl> napisa w wiadomoci
On 2006-10-31 23:18:03 +0100, "Adas" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

pewnie ze sie nie wstydze, moto sprzedane, ale odezwij sie kolo maja to
podesle

Adas

na górę