Zbroje Ufo Scorpion/MTTR Predator/Datex 1884 ?

Piotr Chamernik :: CHAMER #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Zastanawiaja mnie w/w zbroje, jako ze wygladaja identycznie, rozniac sie
jedynie naklejkami. Teraz teoria spiskowa - to dokladnie to samo, tylko
placimy z firme w przypadku tej pierwszej, czy moze jednak roznia sie
jakoscia uzytych materialow i wykonania. Bo przyznam szczerze ze nurtuje
mnie mysl, czy przypadkiem nie wyszly z tej samej 'zoltej' fabryki...

Przykladowe linki:

- Scorpion:
http://moto.allegro.pl/item258795093_zbroja_ochraniacz_scorpion_ufo_l_xl_cross_enduro.html

- Predator:
http://www.mttr.pl/sklep,1380,,,03,,pl-pln,153617,0.html

- Datex:
http://www.quady.eu/index.php?akcja=pokaz_szczegolowy&produkt=291

Mial ktos jakis kontakt z tym na zywo, ew. porownanie?

Przy okazji, skoro to moj pierwszy post na grupie, to chcialbym sie
przywitac :) Lat 28, prawko A moze i mam od 10 lat, ale prawie nie jezdzilem
na moto odkad je zrobilem. Doswiadczenie, mowiac szczerze, mam wiec
praktycznie zerowe (wczesniej WSK, i ETZki..., zero kontaktu z japonia).
Obiecuje sobie, ze na 30stke (jesli finanse pozwola) kupie sobie w koncu cos
do spokojnej jazdy (najchetniej XJ 600S), ale zanim powazniej spojrze na
ogloszenia, to chce skompletowac caly stroj i protektory...

PS. Archiwum, FAQ itp. znam, grupe czytam regularnie od 3 lat...

Piotr Chamernik :: CHAMER

Igor K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Chamernik :: CHAMER napisa (a):
[...]

Moim zdaniem jest dokladnie tak -glowy nie daje bo nie widzialem na
zywo tych konkretnych produktow ale takie "doklejanie" logo to
standardowy zabieg przy tego typu produktach - wszystko idzie z
wielkiej fabryki z chin i europejskie firmy tylko odkupuja i sprzedaja
pod swoja marka. To samo dzieje sie z np. kuframi motocyklowymi ktore
sa identyczne a sprzedawane pod 5 markami - Awina, GRN itp...
Wiec jezeli nie masz mozliwosci obejzenia chociazby 2 z tych zbroi to
bierz ta najtansza ;>

Pozdro
Igor K
B6

de Fresz defresz@WYTNIJ.gazeta.pl

Igor K <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

> [...]

standardowy zabieg przy tego typu produktach - wszystko idzie z
wielkiej fabryki z chin i europejskie firmy tylko odkupuja i sprzedaja

Ufo tak patrzac po zdjeciach rozni sie jakimis detalami w stylu czarne srubki, logo na gumkach itp.
Prawdopodobnie pochodza z tej samej fabryki, ale dla "lepsiejszych" prducentow moze byc lepsza
selekcja i wykonczenie, to co odpada przy kontroli jakosci jest sprzedawane pod "tanszymi"
markami.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy - i juz nie oplaca sie sprzedawac :-(
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Chamernik :: CHAMER wrote:
Bo przyznam szczerze ze nurtuje
mnie mysl, czy przypadkiem nie wyszly z tej samej 'zoltej' fabryki...

Jest to wielce mozliwe, szczegolnie jesli cena bedzie podobna.

Jest tez mozliwe ze chinczycy podrobili samych siebie i w tych najtanszych siateczka sie porwie po 3-cim zalozeniu, a po 6-tym wszystko sie popruje i rozleci, albo po upraniu bedziesz mial zestaw ochraniaczy pozostajacych ze soba wylacznie w  zwiazku frazeologicznym.

Ja kupilem w czasach kiedy to byla nowosc za ciezkie chyba 600 PLN i wtedy tez UFO od innej firmy roznila sie TYLKO logiem firmy (macalem oba) i to ladniejsze logo (koszt wykonania logo z 5 PLN) kosztowalo 50 dych wiecej. Dzis bym nie dal 600 stow, ale poza tym moj egzemplarz wytrzymal i sporo jezdzenia i bardzo czeste zakladanie/zdejmowanie i ochronil przy 2 glebach.

KJ Suzuki tribe colours

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Chamernik :: CHAMER" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci
- Scorpion:
http://moto.allegro.pl/item258795093_zbroja_ochraniacz_scorpion_ufo_l_xl_cross_enduro.html

testowaem bo kumpel mi zostawi swoj zbroje ufo jak on to mawia ufo
zrobione przez samego F. Meoniego
ale do rzeczy plusy s takie e w porwnaniu z  typowym buzerem jaki miaem
a by to jaki acerbis  nic si nie przesuwa podczas jazdy i mona si
spokojnie obejrze do tyu bo w acerbisie przeszkadzay mi te pseudo
ochraniacze barkw. Bo jedzie w tym zakupiem wanie sobie zbroje na
siatce.
Minusy to: fatalna siatka wrcz tragiczna, sztywna jak z druty i do tego na
goe ciao bardzo niemia, mae oczka, to wszystko powodowao ze ciko si
zakadao i zdejmowao bo siatka bya mao rozcigliwa. Drugi minus to to e
osona klatki jest przedzielona suwakiem na rodku ( ja mam w swoim 661
suwak z boku ), trzeci minus to cena kolega da za swoje ufo ok 700 czas
jaki temu.

Ja mam zbroje 661 na bardzo mikkiej siatce z dobrymi protektorami za 120
dolcw i spisuje si super, znaczy si liwki z drzewa w Rumunii w niej
strzsaem:)

pozdrawiam
rafa
4ip exc

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2007-10-27 21:23:32 +0200, "Rafa Tomaszewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Drugi minus to to e osona klatki jest przedzielona suwakiem na rodku ( ja mam w swoim 661 suwak z boku )

A w praktyce na czym polega "gorsiejszosc" takiego rozwiazania? Bo w teorii to sie domyslam ze niby sztywniejsza ochrona daje lepsza ochrone, ale w praktyce nie udalo sie mi, ani nikomu ze znajomych udowodnic , ze dzielona oslona klatki sprawdza sie slabo.

Uytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMgazeta.pl> napisa w wiadomoci

[...]

Jak bym mia czysto teoretycznie dosta kijem bdz kier w splot to wole
mie osone pen na klacie ni tylko suwak jako protektor. Praktycznie
jeszcze moe nikt z was nie wyapa strzau prostow w klate ale statystyka
mwi e moe to nastpi.

On 2007-10-27 22:16:46 +0200, "Rafa Tomaszewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Akurat wiekszosc buzerow konczy sie na granicy splotu, wiec taki strzal przy odrobinie szczescia w kazdym jednym moze wejsc ;-)
I owszem, zdazylo mi sie zarobic kiera i galeziami w klate, ale zawsze byly to uderzenia poprzeczne, nigdy strzaly punktowe i przy tych pierwszych kazda zbrojka sprawdza sie podobnie. No ale nigdy jeszcze np. nie wyladowalem centralnie na drzewie, wtedy faktycznie jednolita ochrona klaty oglaby byc przydatna ;-)

Akurat wiekszosc buzerow konczy sie na granicy splotu, wiec taki strzal
przy odrobinie szczescia w kazdym jednym moze wejsc ;-)

takom mom http://skocz.pl/661 splot chroni jak nic

rafa
4ip exc

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Rafa Tomaszewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

takom mom http://skocz.pl/661 splot chroni jak nic

zapomnioem doda e na paintbollu w tej zbroji mona wyapa serie z 4m i
nie poczu:) ale to juz tak bajdeej

rafa
4ip exc

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "de Fresz"  napisa

[...]

*** Znajomy zarobil w takim dzielonym UFO dzwignia deko (DR 350) centralnie
w suwak. Tamtego dnia juz nie jezdzil. Chyba poczul zasadnosc dowodu, bo
kupil zwykly twardy buzer i uzywa go do dzis.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
www.bbet.pl

na górę