Zamieszczanie zdj

FrycuAprilia #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam!
Mam takie pytanko. Co musz zrobi, eby na facebook'u na profilu Scigacz.pl zawidniao moje zdjcie?
Jednym sowem chciabym, eby moje zdjcie znalazo si tutaj -- > https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151371067145363.824285.185480630362&type=3
Z gry dzikuj za pomoc :D

Drzewo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przeciez pisze jak byk

"W albumie tym bdziemy zamieszcza Wasze zdjcia oraz Waszych motocykli.
Zdjcia moecie wysya na adres #_USUN_TO_@_USUN_TO_#. Pamietajcie, aby
opisa foty! "

--
Drzewo
www.moto-opinie.info

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25 Kwi, 08:25, "Drzewo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Mona wysa im nasze foty z opisem e ich nie lubimy,ew foto
Amila,ciekawe czy zamieszcza?

Aa,cigle dziaa u nich zote piro,moe pozmienia nicki i od razu na
stronie u nich bdzie e s do dupy:-P
Ale to robota dla miszczw pira, czyli AZ i Kuczu do roboty.

Tomek

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster napisa(a):
ew foto
Amila,ciekawe czy zamieszcza?

Przeciez ja nie istnieje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 04/25/2012 12:28 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
Amila,ciekawe czy zamieszcza?

Przeciez ja nie istnieje.

Nawet na fejsbuku?

--
Artur
ZZR 1200

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Drzewo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Przeciez pisze jak byk

o pardon, bykom-stop
--
Pozdrowionka
Jacot M10

FrycuAprilia #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

FrycuAprilia napisal

[...]

TEMAT ZAMKNITY!!!

On 04/25/2012 08:28 AM, FrycuAprilia wrote:
TEMAT ZAMKNITY!!!

Spoko, napisz do newroma, on jest modem to zamknie.

--
Artur
ZZR 1200

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ napisa(a):
Spoko, napisz do newroma, on jest modem

chyba modsem

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

chyba modsem

Chyba modsi to som w mogilanach.

RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:jn871c$r95$1mx1.internetia.pl...
AZ napisa(a):
Spoko, napisz do newroma, on jest modem

chyba modsem

I ten Twj rockers go bije?

--
Jasio
vfr etz

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-25 10:59, Jasio pisze:

I ten Twj rockers go bije?

Amil odkad zosta bauerem sika na cofirejsery, teraz go jaraja kosiarki do trawy (w obudowie skuterowej ;>).

RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):
Amil odkad zosta bauerem sika na cofirejsery, teraz go jaraja kosiarki do trawy (w obudowie skuterowej ;>).

pomowienia i zle jezyki zazdrosnych precli motonitow

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 25.04.2012 08:30, AZ pisze:
On 04/25/2012 08:28 AM, FrycuAprilia wrote:
TEMAT ZAMKNITY!!!

Spoko, napisz do newroma, on jest modem to zamknie.

Modemem chyba. A moe nawet rooterem.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
You can run-- but you'll only die tired.

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-04-25 09:40, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
W dniu 25.04.2012 08:30, AZ pisze:
On 04/25/2012 08:28 AM, FrycuAprilia wrote:
TEMAT ZAMKNI

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-27 08:47, Magic pisze:

Nie rzucim ziemi sk

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 27 Kwi, 09:07, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2012-04-27 08:47, Magic pisze:

> Nie rzucim ziemi skt nash root.

kupse slownik ortogrphichny!
pisze sie 'skont'.

pozdr
newrom na slodko
--
RD07 -http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Nie znasz si- z kont!!!

Tomek

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2012-04-27 09:07:24 +0200, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

A to ci doywocie :-P
Ju posza do ludzi, czy tylko zapomniae zapaci za ogoszenie?

de Fresz

On 04/27/2012 11:52 AM, de Fresz wrote:
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

A to ci doywocie :-P
Ju posza do ludzi, czy tylko zapomniae zapaci za ogoszenie?

A skd wiesz, e to nie byo doywocie? Moe zwoki sprzedawa? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-27 11:52, de Fresz pisze:

A to ci doywocie :-P

Moja wina ze mi sie baba rozwydrzyla i nie chce jezdzic jako pasazer, a do jazdy solo afryka mi nie potrzebna. Zreszta, motocykle to przezytek.

Ju posza do ludzi, czy tylko zapomniae zapaci za ogoszenie?

Nie poszla, pewnie bedzie trzeba podkrecic licznik i wystawic 'przebieg 30tys km' ;)

http://allegro.pl/honda-xrv-750-africa-twin-kufry-czesci-itd-i2289317903.html

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):
Zreszta, motocykle to przezytek.

skuter panie to jest to!

--
[...]

tak jak pisalem, kosiarke do traw w plastikowej obudowie Animil bedzie miec :P

On 04/27/2012 01:35 PM, Roman Niewiarowski wrote:
skuter panie to jest to!

tak jak pisalem, kosiarke do traw w plastikowej obudowie Animil bedzie
miec :P

Najszczersze wyrazy wspczucia. Znam takiego jednego, odkd ma skuter
i ajfona nie da si z nim rozmawia normalnie.

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-04-27 13:42, AZ pisze:

Najszczersze wyrazy wspczucia. Znam takiego jednego, odkd ma skuter
i ajfona nie da si z nim rozmawia normalnie.

Dzieki za wspolczuje, ale Amilowi zaszkodzila juz sprzedaz ceiksa, pozniej bylo pijadzio, a teraz to zdziczal calkiem.
Tylko patrzec az se kupi kawasaki. Szkoda chlopa bo dobry byl z niego herbatnik.

W dniu 2012-04-27 13:42, AZ pisze:

Najszczersze wyrazy wsp

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-27 14:34, Kuczu pisze:

Zapomniales o kaferejserze ktory nigdy nie jezdzil.

Jedzil! Widzialem w telewizorze! I mial prawdziwego rokerskiego druta przy tlumiku!

On 04/27/2012 02:36 PM, Roman Niewiarowski wrote:
Zapomniales o kaferejserze ktory nigdy nie jezdzil.

Jedzil! Widzialem w telewizorze! I mial prawdziwego rokerskiego druta
przy tlumiku!

A banda

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):
Tylko patrzec az se kupi kawasaki.

mialem juz! dwa razy! o dwa za duzo

gupki zazdrosniki!

--
[...]

Jasne, przeciez nikt nie twierdzi ze Ci sie tylko ostatnio pogorszylo, juz dwa razy Cie dopadalo takie cos!

gupki zazdrosniki!

ej, wyjdziesz na motor czy musisz psy wysrywac ? ;)

On 2012-04-27 13:12:55 +0200, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

A to ci doywocie :-P

Moja wina ze mi sie baba rozwydrzyla i nie chce jezdzic jako pasazer, a do jazdy solo afryka mi nie potrzebna. Zreszta, motocykle to przezytek.

Syszaem, e tera kabrio s w modzie. A za kar bdzie moga jedzi w baganiku, o.

Ju posza do ludzi, czy tylko zapomniae zapaci za ogoszenie?

Nie poszla, pewnie bedzie trzeba podkrecic licznik i wystawic 'przebieg 30tys km' ;)

Daj 40, bdzie bardziej wiarygodnie.

Swoj szos, ale te antyki s w cenie.

de Fresz

On 04/27/2012 02:11 PM, de Fresz wrote:

Nie poszla, pewnie bedzie trzeba podkrecic licznik i wystawic
'przebieg 30tys km' ;)

Daj 40, bdzie bardziej wiarygodnie.

Swoj szos, ale te antyki s w cenie.

Ledendary Africa panie!

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-04-27 14:11, de Fresz pisze:

Syszaem, e tera kabrio s w modzie.

Mnie interesuja tera tawlery.

A za kar bdzie moga jedzi w baganiku, o.

Za kare bedzie jezdzic pegaso.

Daj 40, bdzie bardziej wiarygodnie.

Dobra!

Swoj szos, ale te antyki s w cenie.

Tanie nie sa, to fakt :)

On 04/27/2012 02:20 PM, Roman Niewiarowski wrote:
A za kar bdzie moga jedzi w baganiku, o.

Za kare bedzie jezdzic pegaso.

A KHI nie byo by lepsz kar?

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-27 14:22, AZ pisze:

A KHI nie byo by lepsz kar?

Az tak nie nagrzeszyla!

PS. przecie estrelka jezdzila pare lat, w zeszlym roku sprzedala.

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Fri, 27 Apr 2012 14:20:20 +0200 Roman Niewiarowski
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Syszaem, e tera kabrio s w modzie.

Mnie interesuja tera tawlery.

Trawlery? Znaczy si rybakiem chesz zosta? :-)

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Saperem. Miny bedzie traowa:)

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Fri, 27 Apr 2012 21:45:01 +0200 Glub <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

>Mnie interesuja tera tawlery.
Trawlery? Znaczy si rybakiem chesz zosta? :-)
Saperem. Miny bedzie traowa:)

Te fajna rozrywka. Trzeba tylko zawsze pamita eby tra
przeciwminowy zaczepia z przodu a nie z tyu pojazdu (chyba e
zamierza si jecha do tyu).
:-)

W dniu 2012-04-27 21:18, __Maciek pisze:

Trawlery? Znaczy si rybakiem chesz zosta? :-)

Tak, sieci bede stawiac pod Wawelem!

RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 27 Apr 2012 08:47:20 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]
Spoko, napisz do newroma, on jest modem to zamknie.
Modemem chyba. A mo

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25.04.2012 08:28, FrycuAprilia wrote:
[...]

a kto go zamkn? Moe Ty??
ja mam ochot sobie jeszcze troch w nim potrollowac i nikt mi nie zabroni, o!

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arni" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:jn85r1$3ve$1inews.gazeta.pl...
On 25.04.2012 08:28, FrycuAprilia wrote:
TEMAT ZAMKNITY!!!

a kto go zamkn? Moe Ty??
ja mam ochot sobie jeszcze troch w nim potrollowac i nikt mi nie zabroni, o!

W kocu dostaniesz bana na cigacz.pl i bdziesz si mia z pyszna. O!

--
Jasio
vfr etz

On 04/25/2012 08:15 AM, FrycuAprilia wrote:
[...]

No to ju jest przegicie. Co prawda napisane adnie, po polsku z polskimi znakami no ale tu nie jest sikacz.pl!

--
Artur
ZZR 1200

PanAdol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

polskimi znakami no ale tu nie jest sikacz.pl!

Z pozytywow to google juz nawet wie co to sikacz :
z ciekawoci chcialem sprawdzic czy domena sikacz.pl wolna i wpisalem ja w
przegladarke. Strony nie znalazlo natomiast google zasugerowalo :

-- --
Ups! Przegldarka Google Chrome nie znalaza strony sikacz.pl
Sugestie:
Przejd do scigacz.pl
-- --

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25.04.2012 08:33, PanAdol wrote:
[...]

czyli cay internet juz wie co to za jedni ;)

--

W dniu 2012-04-25 08:37, Arni pisze:
[...]

Ojciec Dyrektor te tak mia jak si w gogla wpisao "siedlisko szatana" wyskakiwa jego adres:-P
He he,  na cigacz.pl te reaguje:-)

--
Tomek
BMW R1100S

W dniu 2012-04-25 08:15, FrycuAprilia pisze:
[...]

Kildon, Pan do Ciebie! fejsbukowy fajterze ;)

RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 25.04.2012 FrycuAprilia <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wed, 25 Apr 2012 08:18:20 +0000 (UTC) kakmar <kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
napisa:

Myl e najwyszy czas to doda do grupowego FAQu, znaczy jak
dodawa foty do tego forum.

No wanie, base64 czy uuencode? A moe Intel hex? ;-))

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

asci art

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 25.04.2012 Arni <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

On 04/25/2012 10:18 AM, kakmar wrote:

My

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 25.04.2012 10:18, kakmar pisze:

My

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25.04.2012 11:50, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 25.04.2012 10:18, kakmar pisze:

My

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 25.04.2012 12:13, Arni pisze:

My

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25.04.2012 12:27, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 25.04.2012 12:13, Arni pisze:

My

na górę