Zakup motoru z wad

Kamil1502 K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Witam. Tydzie temu zakupiem motor yzf 450.W sobot tylko troch pojezdzilem a w niedziele pojechaem do lasu. Cross normalnie dziaa. W poniedziaek po szkole wyciglem motor i go zapaliem lecz po paru sekundach go zgasilem eby posprawdzac olej i plyn wszystko byo,no to prbuje palic a tu nic kopka maila opr. Wieczorem odrazu odwiozlem do mechanika ktry zna si na rzeczy i stwierdzi e korowd stan. Po rozbiorze caego silnika okazao si ze w silniku jest masakra. Korowd,tok i cala zreszta do wymiany. Koszt naprawy silnika to 5 tys. Sprzedawca w ogoszeniu napisa ze jest pierwszym wacicielem nawet mia certyfikat. Napisa te ze w 2014 roku zrobi pierwszy remont wymieni toka,zawory,waek rozrzdu,acuszek rozrzdu itp a korbowodu nie zmienia bo by w bdb stanie i ze motocykl jest 100% przygotowany do sezonu i od tego czasu ma przejechane 12 mth. Po diagnozie tok mia ju ostatnia selekcj,korbowd by ju zmieniany par razi po remoncie mia przejechane jakie dobre 2 lata ostrej jazdy i nie jest to 12 mth. Moje pytanie jest takie czy mam jakie szanse wygra w sdzie? Mam wydrukowany opis ktry napisa pod ogoszeniem i na umowie s wpisane jego dane a jego ona podobaa jego podpis bo jej m pracuje za granic i to ona nam go sprzedaa.

Kamil1502 K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Kamil1502 napisal

[...]
dane a jego ona podrobia jego podpis bo jej m pracuje za granic i to
ona nam go sprzedaa.

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 24 maja 2016 16:44:00 UTC+2 u

krak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2016-05-24 16:43, Kamil1502 pisze:

jego dane a jego ona podobaa jego podpis bo jej m pracuje za granic
i to ona nam go sprzedaa.

Skontaktuj si z nim i powiedz, e ona motr ma opylia.
Jest szansa, e zaraz przyjedzie i Ci go odbierze a jak j kocha to i kasa bdzie.

na górę