Zakup fazera lub bandyty

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie,

Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to nazwiecie ;)

Co sadzicie o tym "znalezisku": http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy, trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A silnik, naped?

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

W dniu 2012-04-30 21:27, Mikolaj Jopczynski pisze:

Co sadzicie o tym "znalezisku":
http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

Zgliszcza tanio reanimowane. Odpusc. Dobry bandit w tym roczniku kosztuje wiecej. Dozbieraj kase albo zmien obiekt zainteresowan.

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy,
trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A
silnik, naped?

Ten z linka mial cos z przodem, mocowanie lampy z plaskownika zabija.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

W dniu 2012-04-30 21:34, Kuczu pisze:
[...]

Faktycznie, tego nie zauwazylem ....
Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 21:42, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:
Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo
szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

Skoro zielony, to moze jednak kup cos mniejszego. Te 600ccm jednak ma
niemala moc.

Znajomy bardzo rozsadnie kupil na poczatek GN-250, polatal sezon i
teraz wzial sie za ujarzmianie bandita. Zaliczyl wprawdzie w ciagu
miesiaca drobna glebe, ale kosci nie polamal.

--
amos

wrote:
[...]

Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

On 30 Kwi, 22:22, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet  czy
uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

Poszukaj postow Magica, w stopce ma bardzo sensownie napisane FAQ.
Warto przeczytac i wziac kilka zdan sobie do serca.
--
amos

siny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet  czy
uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

jak nie bedzie go krecil do odciecia na kazdym biegu to go spokojnie
okielzna
bandit do 6tys/obr na min jest ok
a jak ktos jest idiota to i na 50cc sie zabije
-to moja prywatna opinia

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-30 22:30, amos pisze:
GS 500

Ooooo ;) to je to ;)

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:2f9e54a2-8d9a-423f-9c05-5166fc63055fr9g2000yqd.googlegroups.com...
Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

IMO bardzo naciagana teoria.
Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to rzecz wtrna.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, wazne OC. 1500zl.

[...]

Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ZM:D)

130kg i 2metra wzrostu i 250cc? lol....spod swiatel beda go puszki
wyprzedzac...hehe

siny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

130kg

pomylka 113kg

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-04-30 22:53, siny pisze:
[...]

Bzdura. Mam podobne parametry i na Bzyczku spokojnie byem pierwszy spod wiate. Kwestia umiejtnoci w wykorzystaniu mocy jak si ma pod rk.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

W dniu 2012-04-30 22:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na

siny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie da
sie tym normalnie jezdzic.

czyli co proponujesz? bmw GS 1200?

W dniu 2012-04-30 22:55, siny pisze:
Wiec nie szukaj ani bandita 600 ani fazera. Przy Twoich rozmiarach nie da
sie tym normalnie jezdzic.

czyli co proponujesz? bmw GS 1200?

A to Ty szukasz motocykla ?

Uzytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
[...]

po czym wnosisz?
raczej prubuje koledze pomoc podjac decyzje

W dniu 2012-04-30 22:57, Kuczu pisze:
[...]

Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

W dniu 2012-04-30 23:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

Oprocz mocy liczy sie rowniez ergonomia. Duzi chlopcy nie nadaja sie na male motocykle. Jestem od Ciebie troche mniejszy (186/90) a na B6 czuje sie slabo. Uklad kierownica-kanapa-podnozki jest dla mnie absolutnie nieakceptowalny.

W dniu 2012-04-30 23:05, Kuczu pisze:
[...]

Ale nie jest powiedziane

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 23:00, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:
Kurcze chlopaki, nie robcie jaj, ze prawie 100 konny motur nie da rady
mnie pociagnac? Czy moze kwestia tego, ze jestem na niego "za duzy"?

Wbrew pozorom rozmiar ma znaczenie. Powyzej 100kg zywej wagi 250 ccm
zdecydowanie Ci odradze. Choc jak koledzy pisza moc nie jest
najwazniejsza. Musisz sie na tym jakos miescic. Pozycja na motocyklu
jest tez wazna.

--
amos

siny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

no dokladnie, pozycja na bandicie czy fazerze mysle ze bedzie znosna
w porownaniu do jakas 250tka
no i te mota sa znane z lagodnego obchodzenia sie z poczatkujacymi, latwosc
manewrowania
i wybaczanie bledow obslugi rolgazu sa tu kluczowe

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

TDM 850

Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowana-M3151724.html

W dniu 2012-04-30 23:14, Mikolaj Jopczynski pisze:
TDM 850

Hm..... jest juz lepiej - jednak on jest nieco "scigaczowy" - jedyna
wersja "naked" jaka znalazlem to ten:

http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-czarna-zarejestrowana-M3151724.html

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

W dniu 2012-04-30 23:16, Kuczu pisze:
[...]

Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"

Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez owiewki - okragla lampa.

Piotr Kompa p.kompaFOO@wp.pl

Mikolaj Jopczynski wrote:

Nie patrzylem pod katem ceny/jakosci, a "wygladu"

Mnie interesuje cos wlasnie jak fazer, bardziej jak bandyta - bez owiewki - okragla lampa.

Je

W dniu 2012-05-01 08:08, Piotr Kompa pisze:
Mikolaj Jopczynski wrote:

[...]

On 1 Maj, 08:38, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Raczej trasy - szczegolnie ta 94 - dabrowa<>krakow

To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
polatac.

--
amos

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 01-05-2012 10:17, amos pisze:

To zdecydowanie wez cos z owiewka. Nakedem mozesz sobie po miescie
polatac.
A guzik prawda, naked uczy wyczucia predkosci, przyjmujesz wszystko na klate i nakedami paru ludzi lacznie ze mna nakrecilo pare kkm niekoniecznie po miescie..

Rogal
990 Adv.R
KQ750Axi - sprzedam?
http://www.rogal.riders.pl

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-02 16:35, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
Mam same z

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Maj, 17:54, Monster <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
> Mam same ze wspomnienia z nakedw na trasie. Czasem si z kumplami
> zamieniaem. Przy 130 km/h to bya walka z wiatrem. Kompletnie adna
> przyjemno.

I o to chodzi,zmusza do jedenia wolniej,co w poczeniu z brakiem
umiejtnoci jest chyba zalet?

No i obaj macie racje. Wszystko zalezy od tego, jaki przyswieca Wam
cel.

Cale zycie latam nakedami, i w trase sie tym bym nie wybral. Do tego
stopnia mam zle odczucia, ze wlasnie szukam szyby do swojego (bede
zakladal tylko na trase, bo IMHO naked z owiewka wyglada na mocno
okaleczonego).

Jesli ktos chce sobie zalozyc "limiter" w postaci wiatru na klacie -
niech mu bedzie. W sumie tez jakos zadziala.

--
amos

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-02 17:01, Marcin N pisze:

Nie rozumiem. Czym uczy tego wyczucia?
Przede wszystkim predkosci, co dla poczatkujacego jest wbrew pozorom wazne.

Mam same z

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala pisze:
....>8
Kup auto, tam nie wieje wcale, przy 130 walka z wiatrem?
To co by bylo przy 200.. smierc w oczach?

Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet 250 to nie problem.
Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie niepozornie!
Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S") i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka (mialem to samo wrazenie).

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

W dniu 04-05-2012 20:08, Sir Piernik pisze:

Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
Roman, wezno ;) podrozne 160 bez szyby robilem po 800-1200km dziennie i zyje.

Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet
250 to nie problem.
A mala szybka jaknajbardziej, sam pozniej do ZR zalozylem i te same 160km/h podroznej bylo troszke latwiejsze to fakt ale nie az takie super.
Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na
autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie
niepozornie!
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
ja mialem taka i tez dzialala.

Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S")
i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka
(mialem to samo wrazenie).
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki caly czas wiec da sie :)

Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzegorz Rogala pisze:
....>8
http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
ja mialem taka i tez dzialala.

To miales niemal identyczna jak moja!
http://www.sirpiernik.eu/Poczatek%20sezonu/cwdata/DSCF5976.html

8<...>8
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
caly czas wiec da sie :)

Pewnie ze sie da ale ja juz nie musze udowadniac ze mam jaja ;)
A jak narazie w Peugeocie tez mi nie wieje!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grzegorz Rogala" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)

Fakt nie wieje :) Co masz do skody?
Moje szste auto (duy fiat, polonez, escort, omega 2.0, omega 3.0).
Pierwsze z silnikiem dizla. I chyba przy tym zostan.
Niektrzy mowi, e nie mam skody tylko Laurin&Klement.
Na jedno wychodzi. Kiedy moe zamienie na podobne
albo na Merca. Nie wiem, ktre lepsze jakociowo.
Fakt dla szpanu redni wulkan. Tylko mni to lata.
A w motongu (xj900) mam owiewk. Casami latam z kumplem,
ktry ma te xj ale 750 z 1984 roku. Golas. Na autostradzie
mcz go prdkoci powyej 130. Jedzie ale mowi,, e nie chciaby
tak np. przez 3 godz. ciurkiem.

Szymon

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "Szymon Machel"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jo3ncd$20v$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Co masz do skody?

Ulic idzie sobie chopczyk, nagle podjeda do niego samochod i facet ze rodka mwi:
- Cho wsiadaj do samochodu, dam ci 10z i lizaka.
Chopiec nie reaguje, tylko przypieszy kroku.
- No cho wsid do samochodu, dam ci 20z, cole i lizaka.
Chopak dalej nic, tylko znw przypieszy kroku... Facet w samochodzie nie daje za wygrana:
- Moja ostatnia propozycja - wsiad ze mna do samochodu a dam ci 50z, cole i karton chupa-chupsw.
Chopak si zatrzyma i mwi:
- Odczep si tato. Kupies skode to teraz sam nia jedzij.

Kiedy moe zamienie na podobne
albo na Merca. Nie wiem, ktre lepsze jakociowo.

Takie lepsze jakosciowo, ze nowa C klasa ma z tylu inne materialy na tapicerke i na drzwi niz z przodu. Klamki z tylu sa plastikowe (posrebrzane), a z przodu metalowe. Kupa pieniedzy, a ta jakosc to tylko z miejsca kierowcy... a i tak nie do konca (np. klawisz awaryjnych kierunkow - chyba ze skody wzieli - twardy plastik, gorszej jakosci niz w pandzie).

--
pzdr:
Ivam

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 5 Maj, 14:33, Grzegorz Rogala <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
caly czas wiec da sie :)

Zaloze sie, ze i w skodzie bez przedniej szyby 2 paki sie da!

--
amos

W dniu 2012-05-06 20:06, amos pisze:
[...]

Favoritem sie nie da, nawet z szyba.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj
budzet ?

a czy Ty musisz by

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 23:16, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czemu znajdujesz same smietniki ? Moze wroc do zony i przedyskutuj budzet ?

Nie kazdy moze zaczac od moto za 10-20k.
W sumie jak bedzie dluzej stal u mechanika niz jezdzil, bardziej
zacznie doceniac zadbane moto.

A moze sie przy okazji sam sie nauczy dlubac przy moto. I wiecej
postow na "forum" bedzie...

--
amos

W dniu 2012-05-01 10:09, amos pisze:
[...]

A nie mo

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-01 10:22, Magic pisze:

A nie mo

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 01 May 2012 11:21:37 +0200, Mikolaj Jopczynski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

Ale to nie wliczaj

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Leszek Karlik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Ale to nie wliczajc ciuchw i kasku, prawda? Bo na to 1 kz spokojnie
pjdzie.

Kask, kurtka, spodnie,buty, rkawice za 1kz?!
Podaj adres sklepu pls!

Uytkownik "Szymon Machel"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:jnotrj$qgj$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Kask, kurtka, spodnie,buty, rkawice za 1kz?!
Podaj adres sklepu pls!

Lidl?

A tak na serio: wiadomo - nie jest to sprzet na lata, ale na poczatek spokojnie wystarczy, zatem liczac:
- kurtka - 350 (np. tschul, albo na lato sam buzer, albo jakas sensowna uzywka)
- spodnie - 350 (np. mottowear)
- kask - 300 (np. z lidla, czy tanie modele hjc, caberga, agv, naxy, etc.)

Mona jeszcze wybierac z halverssona, ale nie znam i nie mam opinii na ich temat.

Rekawice na jeden sezon to mozna polskie shimy, a co do butow to na poczatek zwykle glany tez dadza rade - byle tylko zabezpieczyc sznurowki.

Potem w miare potrzeb dokupowac lepsze elementy. Ja np. dlugo jezdzilem w butach wojskowych, a potem (jak sie pojawila potrzeba zakupu nowych) to kupilem alpinestars. Nastepne beda spodnie, bo mnie texy wkurzaja.

Ale na poczatek wystarczy.

--
pzdr:
Ivam

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 01 May 2012 17:01:08 +0200, Szymon Machel <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

[...]
Ale to nie wliczaj?c ciuch

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Leszek Karlik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

... (ja jede w bundeswehrach i bardzo sobie chwal, na motocykl dobre a
do chodzenia
te, nie tak jak motocyklowe).

A bundeswehry masz za darmo?
Sam ich czasami uywam :)

Szymon

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 01 May 2012 22:08:27 +0200, Szymon Machel <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

[...]
... (ja je?d?e w bundeswehrach i bardzo sobie chwal?, na motocykl dobre  a do chodzenia te?, nie tak jak motocyklowe).
A bundeswehry masz za darmo?
Sam ich czasami u?ywam :)

No OK, jak kto

W dniu 2012-05-01 22:52, Leszek Karlik pisze:
On Tue, 01 May 2012 22:08:27 +0200, Szymon Machel <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

[...]

W dniu 2012-05-01 11:21, Mikolaj Jopczynski pisze:

Co do moto - moj budzet - realnie 3k, max 4k na poczatek.

Ma

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-01 12:15, Magic pisze:
DR 650

DR 650 to raczej enduro ?

Moje typy (wizualne):

http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M3144175.html

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

http://moto.allegro.pl/suzuki-gs-500-gs500-e-i2314422334.html

http://otomoto.pl/yamaha-xj-600n-M3136280.html

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

I ...

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-e-M3151671.html

Mozecie rzucic okiem?

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 01 May 2012 12:49:34 +0200, Mikolaj Jopczynski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Moje typy (wizualne):
http://otomoto.pl/honda-cb-cb-500-super-turystyk-M3144175.html

Oczy mi wypad

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Maj, 12:49, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:
Moje typy (wizualne):

A tu moj:
http://moto.allegro.pl/honda-cb-750-i2311922894.html

--
amos

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie ma TDM w wersji naked. Jak chcesz, musisz sobie zrobi

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-30 23:20, Mikolaj Jopczynski pisze:

Nie ma TDM w wersji naked. Jak chcesz, musisz sobie zrobi

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-01 10:24, Magic pisze:
BMW F650.

Nie ten budzet ;)

On 30 Kwi, 22:46, "Kuba \(aka cita\)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
> jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.
IMO bardzo naciagana teoria.

Jesli powiesz mi, ze sa tacy co przezyli z bandyta jako pierwsze moto
- uwierze. Niemniej szanse na kuku ma z pewnoscia wieksze niz na czyms
ponizej 50KM.

Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

Jak kierownik ma powyzej powiedzmy powyzej 45 lat i testosteron nieco
odparowal, da pewnie rade.

Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to
rzecz wtrna.

Tu zgoda, choc do pewnego poziomu. Problem jednak w tym, ze ciezko
znalezc moto duze/ergonomiczne (odpowiednie do gabarytow kierowcy) i
niezbyt mocne.

--
amos

W dniu 2012-04-30 23:12, amos pisze:
[...]

Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy. Pewno, bede chcial sprobowac, nieraz - ale chce sie przede wszystkim nauczyc.

Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o "sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji "awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

On 04/30/2012 11:20 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

Fura robie dziennie 200km, nauczylem sie sporo jezeli chodzi o
"sytuacje" na drodze - nie chcialbym klasc motora przy kazdej sytuacji
"awaryjnej" - to jest moj glowny prio.

Nie ma czego

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-04-30 23:20, Mikolaj Jopczynski pisze:

Powiem tak - nie zalezy mi na startowaniu na swiatlach jako pierwszy.

To akurat bardzo zdrowy odruch i zdecydowanie bezpieczniejsze zachowanie ni

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:5fcd6de8-b538-474c-b534-ac66a490655ad4g2000vbn.googlegroups.com...

Jesli powiesz mi, ze sa tacy co przezyli z bandyta jako pierwsze moto
- uwierze. Niemniej szanse na kuku ma z pewnoscia wieksze niz na czyms
ponizej 50KM.

ja nie mialem Bandyta, ale mialem >100KM, ~160Nm i ok 350kg - nadal  zyje i mam sie swietnie.

[...]

powyzej zaproponowalem TDM850. Sprzet calkiem do ogarniecia.

[...]

Najlepiej XV 535. Potem to juz tylko mozna umrzec, ze smiechu.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-30 22:56, Kuczu pisze:
XV 535

To tez czoperowate ;)

On 04/30/2012 10:30 PM, amos wrote:

co ma taka moc (ok 77KM)
jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczyna

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Maj, 02:06, AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
No moc rzuca na kolana. Najlepiej zaczyna na 2,5 konnym komarku...

Jakby dobrze poszukac, znajdzie sie cos pomiedzy. I zaloze sie, ze o
tym wiesz.

Z ciekawosci - co bys sam zaproponowal komus, kto na moto nie jezdzil,
marzy aby kupic choc nie wie nawet, czego chce, poza klasyczna okragla
lampa?
--
amos

On 05/01/2012 10:15 AM, amos wrote:

[...]

Co na czym bdzie mu przedewszystkim wygodnie, moc to may szczeg w tym wypadku.

--
Artur
ZZR 1200

[...]

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi odpowiada "wizualnie" ?

W dniu 2012-04-30 23:31, Mikolaj Jopczynski pisze:

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
odpowiada "wizualnie" ?

GS jest niedu

Yorick "USUÑ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO

Dnia 30 - 04 - 2012 (poniedziaek) o godzinie 23:31, Mikolaj Jopczynski
napisa(a):

A jak gabarytowo wypada ten gs 500? Bo z Waszych sugestii najbardziej mi
odpowiada "wizualnie" ?

Sdzc z tego co masz w stopce, to jeste ze lska. Za niecae 3 tygodnie,
20 maja, bdziesz mia Motobazar w Katowicach. Przejd si tam - to jest
zawsze dobra okazja, eby pooglda sobie rne modele na ywo i porwna
chociaby ich gabaryty.

--
Yorick
LS 650

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 30-04-2012 o 21:27:55 Mikolaj Jopczynski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

janku janku.SKASUJ@gazeta.pl

No nie mog

W dniu 2012-05-02 20:13, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-02 11:04, janku pisze:
No nie mog

siny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dwa - inazuma - jest ich niewiele = wiekszy problem z czesciami niz u np
bandyty lub fazera.

horneta brales pod uwage?

W dniu 2012-05-02 20:22, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wszystko, co podales jest poza budzetem - to raz.

Juz Ci pisalem (i nie tylko ja) zebys nie dziadowal bo sie rozczarujesz.

Dwa - inazuma - jest ich niewiele = wiekszy problem z czesciami niz u np
bandyty lub fazera.

Mial byc fajnie i klasycznie. Ale skoro wolisz tandete... Zreszta za 4 tysie i tak nie kupisz ani zdrowego B6 ani zdrowego FZS600. Nawet jesli sam sprowadzisz zza zachodniej granicy to nie dasz rady, biorac pod uwage jak daleko od zagranicy mieszkasz.
Nawet jesli dasz za motocykl 700-800 Euro ( a tyle trzeba dac okazyjnie za zdrowe egzemplarze) to w zyciu nie przywieziesz go do domu i nie zarejestrujesz tak aby sie zmiescic w budzecie.

W dniu 2012-05-02 20:31, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-02 20:22, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wszystko, co podales jest poza budzetem - to raz.

Juz Ci pisalem (i nie tylko ja) zebys nie dziadowal bo sie rozczarujesz.

Nie chodzi o dziadowanie .... jak juz sie naucze, to sie wykosztuje, ale szkoda mi przeszlifowac motor za 6-7 tys, za 3-4 juz bardziej.

[...]

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba - klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie oplaca sie sprowadzac...

W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Koszty naprawy takie same,a przy moto za 3-4 jest du

W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba -
klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Widze ze nie za bardzo wiesz o czym pisze.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie
oplaca sie sprowadzac...

W Twoim budzecie niewiele sie oplaca.

W dniu 2012-05-02 20:48, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-02 20:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

Z ta klasyka naciagane ;) np "czoperowe" zawieszenie mi sie nie podoba -
klasycznie w sensie naked i okragla lampa tak.

Widze ze nie za bardzo wiesz o czym pisze.

A jak mam wiedziec ;)?
Ja moge z Toba pogadac o kabelkach, sieciach, serwerach :)
Albo moge Ci doradzic jakiego dobrego laptopa na alledrogo kupic....
Ostatnio np wyrwalem za 3k sprzet wart ponad 7.

Koszt rejestracji jestem w stanie przelknac. Ale motora raczej nie
oplaca sie sprowadzac...

W Twoim budzecie niewiele sie oplaca.

Chciec to moc ;)

Poza tym, co innego jednorazowo wyskoczyc z 6k, niz z 3-4k i potem dokladac stpniowo.

W dniu 2012-05-02 20:52, Mikolaj Jopczynski pisze:

Poza tym, co innego jednorazowo wyskoczyc z 6k, niz z 3-4k i potem
dokladac stpniowo.

Lepiej kupic za 6 i jezdzic od razu niz kupic za 3, 4 zostawic w warsztatach i nie jezdzic caly sezon.

W dniu 2012-05-02 20:59, Kuczu pisze:
[...]

To "znajdz" prosze takiego do jezdzenia od razu za 6k i biore ;) Bez zadnego wkladu przez min 1r ;)

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

W dniu 2012-05-02 21:09, Mikolaj Jopczynski pisze:

To "znajdz" prosze takiego do jezdzenia od razu za 6k i biore ;) Bez
zadnego wkladu przez min 1r ;)

Ja mam szukac ? Wolne zarty. I nie ma motocykli "bezwkladowych". Kazdy wymaga conajmniej wymiany plynow ustrojowych, czasami klockow, lancucha i tankowania. Tyle ze wiekszosc "tanich" z Allegro wymaga na dzien dobry tego wszystkiego + kilka "grubszych" napraw typu prostowanie przodu, wymiana krzywych tarcz, rozrzadu, sprzegla i zakup kilku oryginalnych "drobiazgow" o ktorych braku lub uszkodzeniu sprzedajacy zapomnial wspomniec.

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

Pisalem Ci zebys GS500 i B6 omijal bo sie bedziesz meczyc.

W dniu 2012-05-02 21:32, Kuczu pisze:
[...]

Zobacz jak napisalem "znajdz" - celowo ujalem to w cudzyslow, by nie brzmialo tak - jak Ty na to zareagowales ;)

Dla mnie plyny to "norma" - robi sie to w kazdym pojezdzie.
Lancuch, sprzeglo czy rozrzad to juz grubsze sprawy.

GS500/650 lub bandyte - wzglednie cos podobnego z wykladu, a "wiekszego"

Pisalem Ci zebys GS500 i B6 omijal bo sie bedziesz meczyc.

No to pat :(

Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

Ee, nie demonizuj tego szlifowania czaj

W dniu 2012-05-03 08:07, Piotr Kompa pisze:
Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

Uytkownik "Mikolaj Jopczynski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci

No wlasnie to jest ten bol. Kupujac cos za 3-4k wiem, ze bede musial
grzebac, kupujac za 6-7k zakladam, ze nie bede musial - jak okaze sie, ze
bede musial - nie bedzie budzetu na grzebanie ;)

Nikt wyranie nie napisa wyranie prawd podstawowych :)
1. Biednego nie sta na tanie rzeczy (pniej kosztuje wiele wicej
    ni gdyby nie spi na pocztku) - dotyczy wszystkiego nie tylko
    motongw.
2. Motocykl jest droszy w utrzymaniu od samochodu (jak popularna
    marka to dwa do trzech razy droszy, jak nie no to zdrowia ycz :)
3. Nie oszczdzaj, motor ma tylko dwa koa i ma by sprawny (duej
    pojedzisz w jednym kawaku :)

Dozbieraj, porozgldaj i na pewno co kupisz. Co co Ci si podoba.
Nie myl tylko o tym co bdzie jak wyglebisz. Wyglebisz to poskadasz
i tyle.

Szymon

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-04 19:05, Hinek pisze:

W dniu 2012-05-04 22:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja
dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce
ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

Znaczy przejdzie Ci. Usiadz, odetchnij i kup Pande w dieslu.

W dniu 2012-05-05 00:34, Kuczu pisze:
[...]

Wole mojego cadyka w dizlu

[...]

Dnia 04 - 05 - 2012 (pitek) o godzinie 22:00, Mikolaj Jopczynski
napisa(a):

Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja
czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

IMHO Hinkowi nie chodzio o to, na jaki tor zesza ta dyskusja, tylko o
Twoj sygnaturk - bardzo rozbudowan, zawierajc duo linkw do
materiaw w aden sposb nie zwizanych z motocyklami. Do mocno trci to
spamowaniem...

Zapytam Ci wic wprost: naprawd chcesz kupi motocykl, czy zaoye ten
wtek tylko po to, aby wypromowa "tychy-online"?

--
Yorick
LS 650

W dniu 2012-05-06 11:18, Yorick pisze:

Zapytam Ci wic wprost: naprawd chcesz kupi motocykl, czy zaoye ten
wtek tylko po to, aby wypromowa "tychy-online"?

A ja odpowiem Ci na to pytanie inaczej - wpisz w google tychy online lub hotspot tychy - mysle, ze google rozwieje Twoje watpliwosci odnosnie tego czy "musze" lub czy nie "musze" promowac swoja firme w taki sposob:)

Moja sygnaturka jest identyczna na kazdej z grup, na ktorej sie udzielam - a troche ich jest - do tej pory nikomu to nie przeszkadzalo.
Moze dlatego, ze sa to grupy, na ktorych pomagam, a nie szukam pomocy.

A w przeciwienstwie do wiekszosci z Was (nie jest to zarzut, raczej "psztyczek" w kontekscie odpowiedzi) podpisuje sie imieniem i nazwiskiem ;)

Odpowiadajac na Twoje pytanie - juz wprost: http://prntscr.com/8yaj0
Te motorki interesuja mnie najbardziej i zamierzam wejsc w jego posiadanie.

Usunalem dane osk, informacje o tym, gdzie kupon byl zakupiony - by nie byc posadzonym o spam i reklame ;)

[...]

Wpisaem.
Oto pierwsze info :/

"W zwizku z nieprawdziwymi informacjami rozpowszechnianymi przez nasz konkurencj, informujemy, e firma Tychy Online nie jest w stanie likwidacji"

Przykro mi, e grunt pali Ci si pod nogami.
PRM nie jest jednak odpowiednim koem ratunkowym dla twojej firmy.

--
Hinek

W dniu 2012-05-07 22:58, Hinek pisze:
[...]

A kto powiedzial, ze mi sie pali i jest to dla mnie kolo ratunkowe ? Twoja bardzo powazna nadinterpretacja. Taka sama informacja jest na profilu na fb - znaczy tylko i wylacznie tyle, ze konkrencja dziala tak, jak dziala - i nic wiecej!

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

na górê