Zakup Cagiva Mito 125 r94 Po raz pierwszy stycznosc z 2T

SuchySony #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam, chcialbym poda pare pyta na temat tego motocykla
poniewa mam 16 lat i 164cm i nie wiem czy dam rad normalnie siga nogami do ziemi ??
A moje drugie pytanko poniewa nigdy nie mialem stycznoci z dwusuwami i nie wiem co i jak ?! Jakie mieszanki robic itd.
I czy aby napewno opaca mi si zakupi ten motocykl ma on ju troch lat, ale jak pojechaem do waciciela zobaczy sprzt to wygldaa jak nowa, calkowity brak spawu, przemalowa i innych wad.
Prosz o pomoc za wszystko dzikuje :) Pozdrawiam.

Jacek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-03-20 o 01:17, SuchySony pisze:
I czy aby napewno opaca mi si zakupi ten motocykl
Odpowiadam na cz odnonie opacalnoci:
niestety nie opaca si kupowa.
Jedyny wyjtek, gdzie si to opaca to zakup do zarobkowego rozwoenia pizzy. W pozostaych przypadka to niestety tylko koszty.
Jacek

SuchySony #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Jacek napisal

[...]
To zanczy ?? Poniewa opisie uytkowikw nie s negatywne a pozytywne i mao pali a osigi s genialne.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 20.03.2015 o 11:51, SuchySony pisze:
Jacek napisal

[...]

to znaczy, ze dopki nie bdziesz rozwozi pizzy adnej kasy z tego nie wycigniesz. Zawsze trzeba bdzie dokada czyli si nie opaca

--
Arni

na górę