Zainstalowa

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zainstalowaem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arbiter" dzieli si z maluczkimi SZTUK:

Zainstalowaem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Pieeeenkne!!! Ile w tej relacji gbi, ile emocji, a ta gra wiatocieni, podteksty, aluzje, ukryte znaczenia... Sowem na Pullitzera z tym;-)

Pozdrawiam Johnny

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Uytkownik "Johnny" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4ead42d2$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
Uytkownik "Arbiter" dzieli si z maluczkimi SZTUK:
Pieeeenkne!!! Ile w tej relacji gbi, ile emocji, a ta gra wiatocieni,
podteksty, aluzje, ukryte znaczenia... Sowem na Pullitzera z tym;-)

No z czego rysz. Kto mniej genialny od ciebie sobie kiedy wygoogla, czego si nauczy, bdzie mu wdziczny e mu si chciao.
No ale najlepiej nic nie robi, w nic si nie angaowa, i mie ubaw z tych ktrzy co robi i si angauj.
--
marcin

ogĂłrek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-30 14:00, marcin pisze:
No z czego r

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arbiter wrote:

Zainstalowaem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Przeczytam wieczorem bo teraz id na... rower :D, tak tak, to nie
pomyka. A co do tematu to ostatnio naprawiem swoje podgrzewane manetki
Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciem konierz, dogrzebaem
si do spirali, uciem zaniedziay kabel i po zdjciu kawaka izolacji
owinem wok drutu grzewczego. Nastpnie na dwa podejcia zakleiem
klejem poliuretanowym, przykleiem z powrotem konierz i hula :D.

Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wojtek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

pomyka. A co do tematu to ostatnio naprawiem swoje podgrzewane manetki
Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciem konierz, dogrzebaem

gratulacje!. MIdzy wierszami czytam eby Daytona nie kupowa?

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arbiter wrote:

> [...]

> Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciem konierz, dogrzebaem

gratulacje!. MIdzy wierszami czytam eby Daytona nie kupowa?

Czy ja wiem? Manetki jeszcze po poprzednim wacicielu, bardzo zuyte.
Wygadzone, rowkw ju prawie nie ma, wytarte wgbienia od kciukw... w
kocu nic nie jest wieczne :). Ale cigle grzej i to dobrze. Na rzecz
Oxforda przemawia przede wszystkim fakt, e maj lepiej rozwizan
regulacj. W Daytonie jest tylko Off-Start-On. W pozycji Start
rozgrzewaj si ile mog i wtedy trzeba przecza na On, a kiedy za
bardzo ostygn znowu na Start. I tak na okrgo.

--

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-30 12:37, Arbiter pisze:
Zainstalowaem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Super. Relacja godna pochway!

Sam si zabieram za pomys zamontowania to u mnie w moto, w sumie do DL'a to podgrzewane manetki byy by w sam raz tym bardziej e sezon kocz zwykle wraz z lodem na ulicach a zaczynam po ustpieniu tego :)

Dlatego uwaam e to nie motocykl ale samochd to pojazd sezonowy - jedzi si w zimie i podczas bardzo zej pogody a ta jak wiadomo jest w mniejszoci ;)

Pozdrawiam
Rafa

Dman-666 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

Zainstalowa

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Dman-666" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:MPG#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Super. W przyszlym roku sie wprosze do Ciebie na montaz ;-)

a ma ju jakies 2 kka?

668.942,

a to co, w168 ?

Dman-666 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

a ma

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-30 12:37, Arbiter pisze:

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Siema,
temat na czasie, wic rwnie doczam si do pochwa za fotorelacj, "opiniami" malkontentw si nie przejmuj, one byy, s i (niestety) bd, zwaszcza w sieci...

Co do samych Oxfordw, to pozwol sobie na spam (rzadko to robi na Preclu), jeli kto chciaby kupi fabrycznie nowe, z gwarancj pochodzce od duego, polskiego dystrybutora OF693 ORIGINAL lub OF696 SPORT (sam uywam) za 120z + ewentualna wysyka lub odbir u mnie w K-J/Wawy, to zapraszam na pryw po szczegy...
Ilo ograniczona, bo sporo ju poszo na forum Trampkarskim... ;)

mfalco(mapka)w(kropka)pl

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

On 2011-10-31, falco <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Co do samych Oxford

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ pisze:
On 2011-10-31, falco <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...
idz oddaj, mozesz to zrobic.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 12:28, AZ pisze:

Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...
co mog

sowa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 11:55, falco pisze:
[...]

poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

sowa

On 2011-10-31, sowa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.

--
Artur
ZZR 1200

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.

w mojej hundzie nie grzygasaja.  A ma mniejszy motorek:)

Zamwilem tez u braci majfrendw dobre LEDy i bede je chcial wpakowac
rwniez jako dodatkowe swiatla pozycyjne

sowa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 18:12, AZ pisze:

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.
przynajmniej nie bede razil bogu ducha winnych  innych uczestnikow ruch drogowego jak co poniektorzy uzytkownicy kahai:P

sowa

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 19:24, J_K_K pisze:

Z ciekawoci - ile A powinien dawa alternator,
aby dziaay waciwie ?
Nie mam takich informacji, ale polecam stron producenta:

693 ORIGINAL (bardziej gadkie)
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=137&pid=174&p=

696 SPORT (bardziej radekowane "je")
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=137&pid=384&p=

Z suchych informacji:
nie wcz si poniej 10,5V (maj zabezpieczenie przeciw rozadowaniu aku). Z autopsji wiem, e przy troch wyszym adowaniu, ale zdecydowanie poniej progu prawidowej pracy alternatora (czyli poniej 13,9V) potrafi si zresetowa.

Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyem i 1 osigna ok. 56C), nie pamitam wartoci w A, ale chyba ok. 4A (przy maksymalnej pracy).

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "falco" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

zdecydowanie poniej progu prawidowej pracy alternatora (czyli poniej
13,9V) potrafi si zresetowa.

u mnie na razie si nie rozczaj na wczonym silniku

Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyem i 1 osigna ok.

Oglnie grzej mocno. Taka pogoda jak dzi (13 stopni) to nie da si
wytrzyma z grzaniem na maxa. Ustawienie na minimum jest akceptowalne. Na
trasie do 1,5km po miecie mona na upartego pojecha na wczonych na maxa
ale dalej to sie nie da

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 23:11, Arbiter pisze:
[...]

Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-11-01 13:22, marider pisze:

Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?
Wczoraj byy, dzi nie mam jak sprawdzi, jutro bd wiedzia na 100%, wic jak kto jest jeszcze chtny, to prosz pisa na @ w odpowiedzi kademu przesyam szczegy jak zamwi/odebra/wysa, itp...

P.S. Co do mocy grzania, to nie mam porwnania do innych marek, ale jak dla mnie rozgrzewaj si bardzo szybko i grzej naprawd mocno. Regulacja (4 poziomy) jest moliwa nawet w rkawicach, cho guziki mogyby by wiksze, zdecydowanie czu zmian mocy grzania.
Minusem s diody wskazujce poziom pracy, ktre w socu niestety s niewidoczne, wieczorem wida bardzo dobrze.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

On 2011-10-30, Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Zainstalowa?em grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

A ja zainstalowalem swoje nowozakupione. W porownaniu do tych z przed 2
lat to: pasuja idealnie na kierownice i nie trzeba ich ciac
(przynajmniej wzorek SPORT), poprawili wkoncu wtyczke sterownika, jest
solidniejsza i z grubymi pinami a nie jakies PS2 chociaz i tak polecam
to polaczenie owinac tasma izolacyjna, krotszy kabel jest wkoncu po
stronie "centralki" a nie sterownika co pozwala go schowac gdzies w
glebi.

Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
w rece i IMHO jest ladniejszy.

--
Artur
ZZR 1200

Wojtek Sobociński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ wrote:

On 2011-10-30, Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]
(przynajmniej wzorek SPORT),
Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma

Ucieszyem si jak to przeczytaem bo wanie dzi zdecydowaem, e
jednak kupi SPORTy :)

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma

taka pogoda jak ostatnie dni, czyli +3 stopnie jednak jezd ju z grzaniem
na maxa. Musiaem tez zaoy cieplejsze rkawice. Mimo e od spodu grzeje,
mona zmarzn w apy. A i tak mam szyb ktra chroni rce.

Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec ktrym naciskam klamki.

To przy jazdach takich dluszych >30 min.

Oglnie super sprawa, bez manet byoby dopiero zimno:)

duddits pawel@RM-gomoto.tv

W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:
Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec ktrym naciskam klamki.

Jak zrobisz sobie jeszcze podgrzewane klamki to problem zniknie :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

On 2011-11-12, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mysle, ze wystarczylo by zalozyc jakies takie "gabeczki" ktore by
skutecznie izolowaly od zimnego metalu.

Albo owinac drutem oporowym i podlaczyc go do zasilania ;)

Po co? Do koncowek podlaczyc + ;-)

--

duddits wrote:

W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:
> Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec ktrym naciskam klamki.

Jak zrobisz sobie jeszcze podgrzewane klamki to problem zniknie :)

Dokadnie :)

--

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:

Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec kt

na górę