Zacisk Honda MTX80 R2

Piecia1102 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam pany i panie ;D Jak w temacie, chodzi mi o zacisk hamulca.. Pytanie mam do was takie i musz si troszk poali :) Ostatnio podczas "dzikowania" wyrnem si i mj pikny zacisk uderzy o kamie, po czym pk i wyla si cakowicie pyn hamulcowy, wic zacisk na zom :/ A problem w tym, e nie mog znale nigdzie zacisku od mtx'a i chc si poradzi u jakiego znawcy czy od innego motocykla pasowaby taki zacisk np. od MBX'a, NS 1, NSR itd. :) Jak kto wie co to bybym niezmiernie wdziczny ;D