Z czego rurki do migaczy ?

-Mr. Makarena- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam !
Potrzebuje dorobic wsporniki do migaczy , bo stare sa polamane , musi to
miec postac wkrecanej rurki dlugosci 120 mm z gwintem M10 . Kupilem sobie
taka :

http://allegro.pl/aluminium-oksydowane-rurka-aluminiowa-fi10x1x150mm-i2773437611.html

ale sie okazalo ze scianka jest za cienka i nie da sie naciac gwintu :-(

Gdzie szukac czegos takiego ale z grubsza scianka ?
Na allegro nie ma :-((

--

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

W dniu 2012-11-26 14:42, -Mr. Makarena- pisze:
[...]

Bym sie zdziwil gdyby sie dalo. M10 ma skok gwintu 1,5 wiec 1 mm scianki to stanowczo za malo.

Gdzie szukac czegos takiego ale z grubsza scianka ?

zrobic z walka ktory mozna potem przewiercic wzdluznie na tokarce wiertlem 4-5 mm. Na dwa kabelki powinno z powodzeniem wystarczyc.

Na allegro nie ma :-((

wow. nie ma na Allegro znaczy nie istnieje.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

-Mr. Makarena- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zrobic z walka ktory mozna potem przewiercic wzdluznie na tokarce wiertlem
4-5 mm. Na dwa kabelki powinno z powodzeniem wystarczyc.

Spoko myslalem o czyms takim tylko najpierw musze kupic pret a potem jeszcze
dobrego tokarza poszukac  ..
Ale mam jakos przed oczami takie rurki , cos mi sie majaczy , ze sa one
jedna z czesci skladowych zwyklego zyrandola  , i tam wlasnie sa nawet
jakies gwinty ponacinane tylko gdzie tego szukac ?  W elektrycznym ?
:-)))

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

On 2012-11-26, -Mr. Makarena- <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Ano som takie rurki w zyrandolach. Np. w jakichs lirojach czy obich mozna
to znalezc na dziale z oswietleniem/elektryka, tylko nie wiem czy takiej
dlugosci znajdziesz.

--
Artur
ZZR 1200

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 26 Nov 2012 15:25:50 +0100 "-Mr. Makarena-"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Gdzie szukac czegos takiego ale z grubsza scianka ?

Poszuka w guglach pod hasem "wyroby hutnicze" (plus nazwa miasta).
Moliwe e maj rurki grubocienne, ale takie widziaem tylko stalowe
i o wikszych rednicach (ok. fi25), z alu nie, ale moe s.
Pozostaje jeszcze opcja nacicia gwintu o mniejszym skoku, ale
bdziesz musia wtedy dorobi sobie odpowiednie nakrtki (warto wtedy
od razu kupi te prt szecioktny o wikszej rednicy na nakrtki).

Rozwizanie zaproponowane przez Kuczu (przewiercenie waka), jest
chyba najlepsze. W dodatku moesz kupi waek o wikszej rednicy (np
fi15) i podtoczy tylko kocwk na gwint na rednic mniejsz -
dziki temu waek bdzie mia si o co oprze.

Ale mam jakos przed oczami takie rurki , cos mi sie majaczy , ze sa one
jedna z czesci skladowych zwyklego zyrandola  , i tam wlasnie sa nawet
jakies gwinty ponacinane tylko gdzie tego szukac ? W elektrycznym ?

Jeeli chodzi Ci o t rurk na ktrej wisi oprawa lub cay yrandol to
by moe i daoby si gdzie takie znale luzem (raczej w hurtowniach
elektrotechnicznych pyta), ale OIDP maj one te nietypowy
(drobnozwojny) gwint - potrzebne byby odpowiednie nakrtki.

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Mon, 26 Nov 2012 14:42:25 +0100, -Mr. Makarena- napisa(a):

ale sie okazalo ze scianka jest za cienka i nie da sie naciac gwintu :-(

Gdzie szukac czegos takiego ale z grubsza scianka ?
Na allegro nie ma :-((

Jesli wawa - to ul. Wileska, firma Prof-Met-Kol. Kupisz prt,
nawiercisz, bedzie ok.

Piotr Biegaa
Warszawa - South Praga

bucz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

na kazdym zlomie metali kolorowych cos ci znajda

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

na górę