Yamaha FZ-1 jako turystyk dla dw

Hej,

Przymierzam si do kupna drugiego motocykla, z przeznaczeniem na
dugodystansow turystyk szosow, ktry jednoczenie nie bdzie za
ciki i nieporczny w czasie codziennej eksploatacji w miecie. Pki
co jednym z moich typw jest Yamaha FZ-1 Fazer - lekki, z przyjemn
charakterystyk mocy, fajnie wyglda. No i mam pytanie do uytkownikw
- czy ten motocykl daje dostateczny komfort pasaerce w przypadku
duszych tras? Tak na oko, podnki pasaera wydaj si by do
wysoko, i na pewno wyej ni w FZ-6 (ktry jest moim drugim typem).
Bd wdziczny za porady i opinie (i oczywicie alternatywne
sugestie :-)

pozdrawiam
Ognacy
Honda CBF500

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:
[...]

pisze z persketywy swiezego motonity: jezdze od dwoch lat, okolo 21kkm nawiniete, zaczynalem od FZ-1 i nie zamiezam zmieniac (a jesli juz to na nowa wersje).

Wybralismy sie rok temu z moja druga polowa na okolo 500km wycieczke. Podreczne bagaze udalo sie upchnac do kufra 40l Givi.

Jechalismy pierwszy raz na lekko dluzsza trase i wlasciwie jedyny mankament to siodlo - ja juz sobie wyrobliem 4litery, ale moja druga polowa troche cierpiala. Ponoc jest to jeden ze slabszych elementow FZ-1 na dluzsze trasy - slyszalem o modyfikacjach jak i wymianie na corbina.

Co do pondnuzek, moja zona jest niewysoka - takze nie zauwazylismy jakis problemow.

--
alfz1

na górę