Yamaha 660 i Yamah 600

martin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,

zdalem prawko i szukam pierwszego moto. Mysle o XTZ 660 albo XT 600. Co
waszym zdaniem bardziej sie nadaje na pierwsze moto? I co generlanie mozecie
powiedziec o kazdym z tych motocykli? W mniej lub bardziej odleglej
perspektywie marza mi sie dalekie wypray (Azja, Afryka)

Dzieki za pomoc,
pozdrawiam,
m.

Galford #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

martin napisa(a):
[...]

XTZ to chyba ciki jest, kolega mi odradza jako na pierwsze moto. Ja sam poluj na XT 600.

Ma kto moe ksik serwisow do XT 600 z rocznika od 90-99? Z gry wielkie dziki.

Pozdrawiam,
Galford

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 22 Dec 2006 01:05:51 +0100, Galford <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

XTZ to chyba ciki jest, kolega mi odradza jako na pierwsze moto. Ja  sam poluj na XT 600.

Wydaje mi si, e mimowszystko jest do ogarnicia. Z ap si nie wyrywa
jako niesamowicie. Z tym, e XTZ to turystyk, a XT to enduro...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

martin wrote:
zdalem prawko i szukam pierwszego moto. Mysle o XTZ 660 albo XT 600. Co

Oba sie nadaja, tylko lepiej byc wysokim :)
A jesli myslisz o dalekich wyprawach to raczej XT - prostszy konstrukcyjnie.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Scyzoryk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

wsio zalezy do czego. Na asfalt i czasem lekki teren XTZ. Jesli raczej na
piachy i bezdroa to XT. Bardziej toporny, lepiej poradzi sobie w terenie i
ewentualnie mniej rzeczy do urwania ;-)

Nie wiem ile masz kasy i w jakim wieku chcesz moto ale IMO idealne
poczenie dwch o ktrych wspomniae jest XT600Z

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition
Uniden 510 + AT1200
GSX 550

dooominik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

martin napisa(a):
zdalem prawko i szukam pierwszego moto. Mysle o XTZ 660 albo XT 600.

Moim zdaniem obojtnie ktry wybierzesz na swj pierwszy. Ja
zaczem od XT. Siedziaem te na XTZ i nie czuem jakiej
szczeglnej rnicy. Kieruj si wic tym po jakich drogach masz
zamiar jedzi - tak jak pisali poprzednicy. Jak dla mnie XT to
idealny sprzt na start. Prosty do opanowania w kadej sytuacji i
wybacza wiele bdw pocztkujcego jedca.

na górę