YZ450F vs CR250 co kupic? jak sprawdzic?

michaczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam wszystkich

nosze sie z zamiarem kupna hondy CR250 (lata 1999->) lub Yamahy YZ450f.
wiem ze sa to zupelnie dwie rozne maszyny jednak zdecydowanie sie na jedna z nich graniczy z cudem:-p

argumenty sa rozne... ciezko mi wszystkie wymienic..
jednak wzialem pod uwage chociazby takie jak:
-latwosc uzytkowania
-oddawanie mocy
-masa
-czestosc remontow
-koszty eksploatacji
-wyglad (w malej czesci:-p)
-dzwiek silnika
-przekonania co do marki

porownujac wszystkie te aspekty i tak nie moge dojsc do wniosku co kupic... czy jest moze na grupie ktos kto jezdzil oboma?? i moze cos doradzic?? przesiadam sie z TTR600 po roku przerwy i wiem ze sa to bardzo mocne maszyny.. jezdzilem juz na nich i mam do ich prawie 60 koni ogromny respekt.. jednak ma to byc maszyna glownie do zabawy na torze ewentualnie jesli 4T to jeszcze przejazdzki po lesie wchodzilyby w gre... POMOZCIE:-)

a druga sprawa to rady typowo techniczne...
czy sa jakies roczniki na ktore powinienem szczegolnie zwrocic uwage??
cos waznego sie zmienilo w tych motorkach? ze warto wyskrobac wiecej kasy i kupic nowszy? lub nie ma roznicy?
no i najwazniejsze... jak sprawdzic stan techniczny danej maszyny??
kiedy remont mnie czeka? (wiem ze w 2T to z 2 razy na sezon spokojnie) w jakim stanie sa poszczegolne elementy?

z gory ogromne dzieki za wszelkie uwagi:-)

pozdrawiam i oby przestalo padac:-p

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

CR 250 to 2T Yamaha to 4T wic jest rnica ja bym bra 4T jeli
jeste zainteresowany mam HONDE CRF 250 stan BDB na sprzeda

Pozdrawiam Jaca

na górę