XII ZLOT PIERNIK

Odys #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ponaglam prob o zapisywanie si ze wzgldu na ograniczone miejsca
noclegowe.
Wiem ze jest to ciko zaplanowa majowy ykend ale postarajcie si.
Jeden z naszych kolegw leci z Holandii 1450 km , bdzie w sobot a w
poniedziaek ju musi by z powrotem, wiec jak on moe to ci co s na
miejscu w Polszy i nie przyjad to niech si wstydz, w kocu
piernikowisko jest raz do roku.

pazdrawlaju

Odys
-- -
XLH 883 ( Grupa Lublin )

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:

Wiem ze jest to ciko zaplanowa majowy ykend ale postarajcie si.

Siema,

wiem, e kilku Trampkarzy si wybiera, ale to ju kady indywidualnie si zapisuje.
Powodzenia!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-02-21 07:49, Odys pisze:
Ponaglam prob o zapisywanie si ze wzgldu na ograniczone miejsca
noclegowe.
Wiem ze jest to ciko zaplanowa majowy ykend ale postarajcie si.

No ja juz zaplanowalem. W Bieszczadach tradycyjnie mnie nie bdzie.

Jeden z naszych kolegw leci z Holandii 1450 km , bdzie w sobot a w
poniedziaek ju musi by z powrotem,

Heniutek ?

wiec jak on moe to ci co s na
miejscu w Polszy i nie przyjad to niech si wstydz,
w kocu
piernikowisko jest raz do roku.

Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to bd i nie trzeba im tego co chwila przypomina :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Odys #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 22 Lut, 22:01, Piotr May <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

> w ko cu
> piernikowisko jest raz do roku.

Sie wstydzimy tylko nachalnej reklamy :) Ci co maja byc to b d i nie

nie chodzi o tych co maja byc i bd ale o tych co moga byc a im si
nie chce a fajnie bylo by ich zobaczy.

Odys
-- -
XLH 883 ( Grupa Lublin )

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Odys" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

No i pewnie o tych co co potem mowia, Oj szkoda ze nie wiedzialem, albo
w ostatniej chwili zechca zeby ich dopisac...
Ja mysle ze bede jak zawsze, ale rozumiem ze teraz sa takie czasy iz
osrodek w Bieszczadach trzeba na majowy weekend zamawiac duuuzo
wczesniej, zeby miec gwarancje miejsca. Tak ze jest sens przypominac i
egzekwowac wczesniejsze deklaracje.

cpt.Nemo

na górę