Wystawiajacy aukcje machnal sie o dwa zera?

Yogi(n) Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A moe te armatury po tyle chodz? ;-)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1903887002
--
Yogi(n)

Yogi(n) Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Yogi(n)"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4eabcb66$0$2193$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

A moe te armatury po tyle chodz? ;-)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1903887002
Nie o dwa zera, ale o trzy dziewitki ;-(
http://strzelce-opolskie.lento.pl/honda-vt-1100c-shadow-vt1100,175654.html
--
Yogi(n)

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Uytkownik "Yogi(n)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4eabcc97$0$2197$65785112news.neostrada.pl...
Nie o dwa zera, ale o trzy dziewitki ;-(
http://strzelce-opolskie.lento.pl/honda-vt-1100c-shadow-vt1100,175654.html

No, to kto tu ma spierd...ny dugi weekend :)
OIDP to traktor za 3 zote niezawisy sd nakaza wyda nowemu, prawowitemu wascicielowi.
--
pzdr,
marcin

Yogi(n) Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marcin"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4eac5ef8$0$8450$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

[...]

By te jeep za dwa czy trzy tysice, sd nakaza przekazanie - ale regulamin allegro od tego czasu podobno si zmieni, w efekcie fakt wylicytowania nie oznacza zawarcia umowy cywilno-prawnej, dlatego moe si wymiga.
--

Uytkownik "Yogi(n)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4eac621b$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
regulamin allegro od tego czasu podobno si zmieni, w efekcie fakt
wylicytowania nie oznacza zawarcia umowy cywilno-prawnej, dlatego moe si
wymiga.

Tego mu ycz, trzeba by niezym ch.jem, eby i do sdu z czym takim. A ch.jom ycz jak najgorzej :)
--
pzdr,
marcin

Alf/red/ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-10-29 22:43, marcin wrote:
trzeba by niezym ch.jem, eby i do sdu z czym takim.

Od jakiego poziomu "obniki" zaczyna si ch.j?

--
Alf/red/

Mariusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-10-29 22:43, marcin wrote:
trzeba by niezym ch.jem, eby i do sdu z czym takim.

Od jakiego poziomu "obniki" zaczyna si ch.j?

Od Chwili gdy postepuje nieetycznie. To latwo wbrew pozorom rozroznic.
Nawet bedac nierozgarnietym

--
pzdr
Mariusz

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Uytkownik "Mariusz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:j8huu3$di1$1inews.gazeta.pl...
Od jakiego poziomu "obniki" zaczyna si ch.j?

Od Chwili gdy postepuje nieetycznie. To latwo wbrew pozorom rozroznic.

Tak to mona uj.
Nie twierdz, e ten co klikn to ch.j - pewnie si panowie zdzwonili, pomiali i sprawy nie ma. A jak nie to ju wkrtce dowiemy si o tym z mediw, wic nie ma co strzpi jzorw w tej chwili :)
--
pzdr,
marcin

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2011-10-29 22:43:13 +0200, "marcin" <m3033@WYTNIJseTOwp.pl> said:

[...]

A ja nie ycz nic miego wokom, ktrzy dla zaoszczdzenia paru zotych, wystawiaj towar za 1/10 ceny, a pniej mwi "a tak se wystawiem, moecie mi skoczy".

de Fresz

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Yogi\(n\)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

regulamin allegro od tego czasu podobno si zmieni, w efekcie fakt
wylicytowania nie oznacza zawarcia umowy cywilno-prawnej,

Zycze szczescia wszystkim, ktorzy uwierza w te bzdure...
Beda go potrzebowac.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Yogi(n) Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jacot"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

"Yogi\(n\)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

regulamin allegro od tego czasu podobno si zmieni, w efekcie fakt
wylicytowania nie oznacza zawarcia umowy cywilno-prawnej,

Zycze szczescia wszystkim, ktorzy uwierza w te bzdure...
Beda go potrzebowac.

Bzdur jest fakt zmiany regulaminu, czy to e wylicytowanie nie oznacza zawarcia umowy? Pierwsze moesz zweryfikowa na stronie allegro, a o drugim kiedy nawet trbi TVN - nie wiem jak to wyglda od strony prawnej, bo TVN-owi nie ufam.
W kadym razie, sprzedajcy znw wystawi hond, za 9000 PLN.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1904953054

--
Yogi(n)

kapec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kiedy nawet trbi TVN - nie wiem jak to wyglda od strony prawnej,

Jezeli w regulaminie serwisu aukcyjnego jest jak byk napisane ze
transakcje w okreslonych dzialach nie sa wiazace to biorac udzial w
takiej aukcji liczysz sie z tym, ze niekoniecznie musi do finalizacji
dojsc. Licytujesz - zgadzasz sie z regulaminem. Koniec kropka.

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Yogi\(n\)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Bzdur jest fakt zmiany regulaminu, czy to e wylicytowanie nie oznacza
zawarcia umowy? Pierwsze moesz zweryfikowa na stronie allegro, a o drugim
kiedy nawet trbi TVN - nie wiem jak to wyglda od strony prawnej, bo

Nie wiem, nie znam sie, zarobiony jesdem..
Pamietam tylko, ze w usasadnieniu wyroku owego slawetnego jepa wysoki
sad z podkresleniem przeszedl ponad regulaminem allegro i cos mi mowi
ze ta koncepcja jeszcze lepiej pasuje do obecnej wersji regulaminu.
"Aukcja ogloszeniowa" to jest ciekawy wynalazek allegro ale warto
pamietac, ze doradcow prawnych ma alegro rownie dobrych jak
programistow...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

kapec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No, to kto tu ma spierd...ny dugi weekend :)

zgodnie z art. 3.6 Regulaminu serwisu Allegro: Celem Aukcji
dotyczcych sprzeday lub wynajmu nieruchomoci, Aukcji w kategorii
Wakacje" oraz Aukcji w kategorii "Motoryzacja" (serwis motoAllegro), w
podkategoriach "Samochody", "Motocykle", "Maszyny budowlane", "Maszyny
rolnicze" oraz "Inne pojazdy i odzie" nie jest zawarcie umowy,
jakiekolwiek czynnoci podejmowane przez Uytkownikw w ramach tych
Aukcji nie s wice, a Aukcje te maj charakter wycznie
ogoszeniowy.

Zgodnie z powyszym finalizacja transakcji zaley od woli stron, ktre
wyraziy ch zakupu i sprzeday.

Wiec moze ktos sobie wylicytowac a wlasciciel moze mu pojazdu nie
wydac. Conajwyzej zakonczy sie negatywem.

na górę