Wysokie obroty na biegu ja

fabianjunak901f #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam mam problem dotyczcy Junak 901 F a mianowicie Kupiem nowy motor prosto z salonu w pitek 8 kwietnia od tamtego czasu jedziem nim po asfalcie i piachu wszystko byo dobrze zrobiem 160km i pojawi si dziwny metaliczny dwik na biegu 1 i 2 nie wiem czym to jest spowodowane na 3 i 4 byo w porzdku ale to 1 rzecz 2 rzecz s wysokie obroty na biegu jaowym tzn 2ty obrotw troch za duo ale jak si dowiadywaem w serwisie to powiedzieli e 1800 powinno by co mnie zdziwio Czy kto by by w stanie wytumaczy mi czym to jest spowodowane?