Wypadek na wje

Jak w temacie wanie wracam z odzi i trafiem na wypadek motocykl
vs .... nie wiem co kupa glin zdjcia itp ale nie o to chodzi pytanie
czy kto wie jak tam czy wszyscy ok czy komu si co stao, moe kto
co wicej wie mam nadzieje e wszystko ok.

Domino, Otwock. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik napisal:
[...]

Motocykl na szczescie caly, nowa R1. Podnozek prawy sie zlamal tylko.

--
Pozdrawiam, Dominik.
m900

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tak kurwa, podnzek sie zama....

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

D@rek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/914672.html

pzdr.Darek :-(
vt 750 & gsx 600f
ziemia obiecana ( ta od Reymonta )

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

D@rek pisze:
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/914672.html

Tak sie zastanawiam co to za model Hondy CBL 1000? moze ktos taki zna?

Solo

cynoberek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

a co w tym wszystkim zmienia przekamanie literowe autora nawet jeli wynika z jego ignorancji??????????

solo pisze:

Tak sie zastanawiam co to za model Hondy CBL 1000?

To taki model motolu Hondy.

Harley Davidson FXR-C