Wyborcza:"Motocrossowcy rozjezdzaja g

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,3701883.html

mnie najbardziej rozbawilo zdanie:

Niedawno z prosba o podjecie dzialan w sprawie plagi dzikich motocrossowcw do szefostwa malopolskiej policji napisala Regionalna Dyrekcja Lasw Panstwowych w Krakowie.

a co Wy o tym myslicie?

pozdrawiam!

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "boogie" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,3701883.html

hop , hop ... Tyskie... z Polska

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

myl, e szale mona ale z rozwag, wikszoc tych goci to
pewnie amatorzy, w N.Targu by przypadek, e kole jecha szlakiem
i z pod koa kamie wylecia i dostaa nim w gow crka Pani
Sdzia. Wszyscy wiedzieli kto to by i wogle ale jako sprawie
ukrcono ep i zmowa milczenia, na szczcie dla off roadowca i
nieszczcie dla dziewczyny, ktra leaa w szpitalu. Uwaam, e
za gupot trzeba paci i jeli jedziemy do lasu czy gdzie
kolwiek indziej powinnimy szale, ale i uwaa na innych, a za
swoj gupot kady powinien odpowiada, bo jeden si dobrze
bawi, a drugi dostaje kamlotem w gow lub zostaje przejechany..

Pozdrawiam Jaca

sanczes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mnie najbardziej rozbawilo zdanie:<<
a co ty w tym takiego smiesznego widzisz? bo nie wiem, banda kretynw
pedzajaca sie po lesie to wg ciebie cos smiesznego?
ja do lasu chodze odpoczac i nie zycze sobie zeby mi w dupsko wjechal jakis
kretyn szukajacy emocji i niewazne czy wjedzie samochodem quadem czy
motocykielem, maja racje ze sie burza (okolicznosci pt Park Narodowy czy
podobne pozostawiam do przemyslenia indywidualnego)
Sam mam okazje czasem pojezdzic crossem i uwierz mi ze mozna wystarczajacych
emocji doznac nie naruszajac granic parkw czy lasw, a w chwili kiedy
umiejetnosci pozwola i sprzet - tor - w okolicy 3 miasta - 3 conajmniej.

--

cz1982/w drodze do idealu
RF 600r

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sanczes wrote:
a co ty w tym takiego smiesznego widzisz?

zle mnie zrozumiales - nie bagatelizuje sprawy, tylko podsmiewam sie z
uzytego jezyka

rychoo rysiek24.SKASUJ@gazeta.pl

sanczes <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

> [...]
emocji doznac nie naruszajac granic parkw czy lasw, a w chwili kiedy
umiejetnosci pozwola i sprzet - tor - w okolicy 3 miasta - 3 conajmniej.

to gdzie maja pedzic jak nie po lasach ?? myslisz ze tor motocrosowy jest w
kazdej wiosce a kazdy endurowiec lata na crosie/wyczynowym enduro  ??

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

to gdzie maja pedzic jak nie po lasach ?? myslisz ze tor motocrosowy jest w
kazdej wiosce a kazdy endurowiec lata na crosie/wyczynowym enduro  ??

skoro ma amatorski motocykl niech si zachowuje jak amator a nie udaje
zawodowca i wjeda w dziadka zabijajc go...Ciekaw jestem co by
byo gdyby to by Twj dziadek czy Ojciec, ja bym zajeba choby w
Sdzie, poza tym Rajdy Enduro nie polegaj na tym aby wymiata po
cice, tylko po drogach lub ciekach, ktre prowadz przez
las.

Pozdrawiam Jaca

mikrobi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rychoo" <rysiek24.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci

to gdzie maja pedzic jak nie po lasach ?? myslisz ze tor motocrosowy jest
kazdej wiosce a kazdy endurowiec lata na crosie/wyczynowym enduro  ??

Nigdzie. Niech zbieraj znaczki.

--
Arturs
mikrobi-na-autograf-pl

mikrobi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "boogie" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
[...]

To wszystko wina rzadu ze nie pozwolil na odstrzal. Zyli sobie tacy w lasach
no i zdziczeli. No a panie dzikie motokrosofcy to jak zdziczale psy, ludzi
sie nie bojom tylko jezdza i jezdza.
A tak na serio - wielu naprawde nie zdaje sobie sprawy, ze jazda po lesie
szkodza.
I nie wazne czy samochodem, motocyklem. I  jak na razie nic na to nie
wymyslono...

--
Arturs
mikrobi-na-autograf-pl

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nie mona mie alu do wszystkich, bo prawd jest, e nie ma gdzie
jedzi, ale amatorzy, ktrym si wydaje, e s lepsi od
mistrzw bo naogldali si Crusty Diamonds(chyba nie pomyliem
tytuu;)) to buractwo, tak samo jak gocie wjedajcy na pasach
dla pieszych na kole w ludzi itd. takich przykadw jest naprawd
wiele, i za takie wykroczenia powinni prawko odbiera na 5 lat min:))

Pozdro Jaca

mikrobi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Musashi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Nie mona mie alu do wszystkich, bo prawd jest, e nie ma gdzie
jedzi,
Moe i nie ma gdzie jedzi. Ale jazda motocyklem nie jest obowizkowa.
A las, a ju w szczeglnoci rezerwaty nie s miejscem do jedzenia i tyle.

--
Arturs
mikrobi-na-autograf-pl

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moe i nie ma gdzie jedzi. Ale jazda motocyklem nie jest obowizkowa.
A las, a ju w szczeglnoci rezerwaty nie s miejscem do jedzenia i tyle.

W takim razie wszystkie rajdy Enduro i autek 4x4 trzeba zlikfidowa i
zakaza, wtedy nie bdzie hamstwa, trzeba te zrobi bojwki
wiejskie z bronami i widami;-)) zakaza rwnie dojazdu do domkw
letniskowych itd, chyba, e kto bdzie auto pcha na wyczonym
silniku...i bdzie po kopocie;-))

[...]

Zauwa e wszystkie takie rajdy odbywaj si w porozumieniu z lenikami.
A po drugie - moesz mi przypomnie jakie to rajdy terenowe odbywaj si w
rezerwatach, ewentualnie po lasach nie po wytyczonych wczeniej drogach ?

zakaza rwnie dojazdu do domkw
letniskowych itd, chyba, e kto bdzie auto pcha na wyczonym
silniku...i bdzie po kopocie;-))
Ale o co ci chodzi ? Jest zakaz jazdy pojazdami silnikowymi po lesie poza
drogami do tego przeznaczonymi. Jak kto wybudowa sobie domek letniskowy na
dziace bez dojazdu to jego prywatny problem. A poza tym - naprawd istniej
takie domki ?

--
Artur Sikorski
CX 25 TRD T2 '87/ZX 1.4i '92

Raku lurikeen@[wytnijto]wp.pl

Uytkownik "mikrobi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Ale przeciez w artykule napisali ze : "Tragedia rozegraa si na pocztku
padziernika na drodze do schroniska PTTK. 25-letni motocyklista wjecha
swoim suzuki w 76-letniego krakowianina zbierajcego grzyby." Czyli jechal
po drodze albo ja czegos nie rozumiem :)

Pawel "Raku"
XJ 900

mikrobi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Raku" <lurikeen@[wytnijto]wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

No moe i jecha, ale skoro chodzi tam dziadek na grzyby, to fajna droga
skoro na niej grzyby rosn :)

[...]

Widac ze na grzyby nie lazisz :) Czesto przy takich drogach rosnie durzo
brzozek, a pomiedzy brzozkami kozlaki :) Zazwyczaj idzie sie droga i patrzy
pod te brzozki w poszukiwaniu kozlaczkow. Takim sposobem w tym roku na
mazurach znalazlem 35 szt. czerwoniakow na odcinku 50m :).

Pawel "Raku"
XJ 900

Raku lurikeen@[wytnijto]wp.pl

Widac ze na grzyby nie lazisz :) Czesto przy takich drogach rosnie durzo

OMG "durzo" ;/ mialo byc "duzo". Jednak pospiech to wskazany jest tylko przy
lapaniu pchel :)

[...]
:))

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie bd teraz Ci szuka i udowadnia, bo jaki czas temu byo o
tym, a chyba nie dokadnie mnie czytasz, bo napisaem, e jazda po
lesie to nie zapierdalanie po cice tylko po ciekach lub
drogach prowadzcych przez las....co do jazdy to co robi
pogranicznicy w Tatrzaskim Parku Narodowym na XL, pchaj je pod
gr, to jeden z wielu przykadw a skoro im wolno to czemu nie
innym i to w mniejscu, ktre nie jest Parkiem Narodowym. Jedzi
mona wszdzie sam migaem po lasach, a podchodzc do wszystkiego
w taki sposb, w takim razie zacznimy nakada mandaty na wszystkich
palcych gum bo niszcz nawierzchni, ktra i tak jest chujowa,
na wszystkich stawiajcych na gum, bo przecie jazda motocyklem nie
jest obowizkowa a jazda na kole nie jest bezpieczna dla innych
uczestnikw ruchu drogowego itd. Poprostu w tym lesie byy palanty co
uwaali si za lepszych od zawodnikw ...

Nie bd teraz Ci szuka i udowadnia, bo jaki czas temu byo o
tym, a chyba nie dokadnie mnie czytasz, bo napisaem, e jazda po
lesie to nie zapierdalanie po cice tylko po ciekach lub
drogach prowadzcych przez las....
Zrozum - w lesie jeste gociem. To nie jest twj dom i twoje podwrko.
Rozumiem przemieszczanie si w lesie z rnych wzgldw, ale napewno nie z
chci zapierdlania po nim.

co do jazdy to co robi
pogranicznicy w Tatrzaskim Parku Narodowym na XL, pchaj je pod
gr, to jeden z wielu przykadw a skoro im wolno to czemu nie
innym i to w mniejscu, ktre nie jest Parkiem Narodowym.
Ty naprawd nie widzisz rnicy pomidzy kolesiem ktry wyywa si w lesie a
pogranicznikiem ktrego praca polega na patrolowaniu tego terenu ?
A poza tym wojsko jedzi rwnie czogami - mylisz e  prawo jedzenia
uzbrojonym czogiem powinno by powszechne?

[...]
Jeli stwaa zagroenie - to jak najbardziej.

Poprostu w tym lesie byy palanty co
uwaali si za lepszych od zawodnikw ...
Nie. To nie jest ten problem. Problem jest podobny jak na zwykych drogach -
to jak ja jedz jest fajne, ci co jedz wolniej to zawalidrogi, a ci co
szybciej to wariaci...

--
Artur Sikorski
CX 25 TRD T2 '87/ZX 1.4i '92

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> [...]
Nie. To nie jest ten problem. Problem jest podobny jak na zwykych drogach -
to jak ja jedz jest fajne, ci co jedz wolniej to zawalidrogi, a ci co

widz rnic, ale  bez przesady, Sam napisae, to jak ja
jed jest fajnie....itd. czyli wszyscy co jed szybciej lub
wolniej s gorsi w przenoni oczywicie, jeeli jeste takim
Obroc przyrody przesid si na Rower, bo spaliny z Twojego
motocykla nie tylko zatrwaj przyrod ale i zdrowie wielu Ludzi, co
do pogranicznikw nie bd si wypowiada i ich pracy, widziae
kiedy czog w Tatrzaskim Parku?? Co do lasw, opowiem Ci pewn
histori fakt autentyczny, Sopot Kamionka wietny naturalny tor
motocross powstay w latach 60, Mistrzostwa Europy, eliminacje do
wiata, koniec lat 90 pocztek 00, kole ktry niedaleko toru mia
gleb, sprzeda j dewloperowi, za zajebist kas, dewloper
wybudowa strzeone osiedle, nie informujc o ssiedztwie Toru
nikogo z zainteresowanych kupnem, jak ludzie si wprowadzili nagle
afery, e motory jed i co si stao, oczywicie Tor
zamknito, ten Tor istnia jak tego osiedla nie byo w planach i
powinien istnie, a maobogaccy albo si przeniec albo rzda
rekompensaty od dewlopera, nagle plany si zmieniy i Tor
zlikwidowano no kurwa stary czy mozna pozwala na co takiego i
wasnie niektrzy ludzie dla tego jed po lasach, teraz tor jest
na zadupiu za Gdaskiem dojazd autobusami i wogle trwa ponad godzin,
nie wspomn o ludziach z Sopotu czy Gdyni bo oni naprawd musz
powici autem 1,5 h a komunikacj z 3 h,  jestem przeciw oraniu
ciki ale nie przeciw normalnemu zapierdalaniu po drodze lenej w
kocu nikt motocyklem nie jedzie na grzyby, rozumiem, e moe
wkurwiac ludzi ryk silnika w week jak s na domku i to mnie te by
wkurwiao. A ta ziemia ten Las o ktrym mwisz, przezyje nas
wszystkich, zwr te uwag na pijanych kierowcw na wioskach co
oni robi, jak jed, myl, e zoranie ciki to nic przy
kusownictwie czy podpierdalaniu i wycince drzew na lewo. Tak
argumentowac moemy sobie naprawd do woli, przyznaj Ci po czci
racj, ale wierz mi , e sam mam te troch racji, Nigdy nie
zamae przepisw...????

jeeli jeste takim
Obroc przyrody przesid si na Rower,
No tu trafie - jestem w pracy i dojechaem tu rowerem :)
Ale nie z powodu ochrony przyrody, tylko dlatego e tak najszybciej.
bo spaliny z Twojego
[...]
Chamstwo i marnotrawstwo. Ale pewnie gdyby tam mieszka te by ci to
przeszkadzao nie ?
No i jestem ciekawy ile byo jazdy po okolicach tego toru :)
No ale zgodz si e jest le :(   Problem PZMot i obiektw do uprawiania
sportw motorowych to inny temat. Ale w tej opowieci jest jeszcze inna
rzecz - ilu z tych ktrzy tam jedzili byoby gotowych za to paci. Ale to
te OT.

A ta ziemia ten Las o ktrym mwisz, przezyje nas
wszystkich,
Nie. Widzisz - nie przeyje zbyt dugo jeli go zniszczymy. Las wymaga od
nas niewiele - generalnie eby mu nie przeszkadza. A do tego wystarczy
troch szacunku.

zwr te uwag na pijanych kierowcw na wioskach co
oni robi,
Ostatnio na mojej "zaprzyjanionej" wiosce co drugi dzie (bez przesady)
jest obawa na pijanych rowerzystw :)  Wiocha do duga - zabawa na dwa
radiowozy - jad od kocw wioski do rodka i kasuj wszystkich podejrzanie
wygldajcych na rowerze, niezarejstrowane moto itp.

jak jed, myl, e zoranie ciki to nic przy
kusownictwie czy podpierdalaniu i wycince drzew na lewo.
No te argumenty to do dupy panie :) Bdziemy lata po lesie bo inni kusuj
i kradn. Daj spokj.
Tak argumentowac moemy sobie naprawd do woli, przyznaj Ci po czci
racj, ale wierz mi , e sam mam te troch racji, Nigdy nie
zamae przepisw...????
No wity nie jestem :)  Ale chyba nie ma nikogo kto przejedzie po duym,
zatoczonym miecie 20km i nie zamie przepisw. Przy najlepszych chciach
si nie da.
Ale nie zapierdalam po lesie. Zdarzao mi si przejecha len drog
oczywicie :)
Niestety zdaje sobie spraw z realiw, e w Polsce wszystko si zaatwia
zakazem,
ale zakaz niepotrzebnej jazdy po lesie popieram. Z drugiej strony, sprawa
jest w sumie nierozwizywalna - ci ktrzy maj ochot i nie czuj e niszcz
las chociaby haasem bd zapierdalali nadal, bo nie ma na nich siy.
Pewnie uderzy si w ludzi ktrzy bd spokojnie si przemieszcza
zarejstrowanym sprztem.
A co do pocztku wtku - moe poczeka z zapierdalaniem a skoczy si sezon
na grzyby. Wtedy o wiele trudniej znale czowieka w lesie. A poza tym
polecam wycieczk do odludnego lasu bez motocykla. Poazi, popatrze na
zwierzaki (chyba ju - albo za chwile bd  rykowiska)  pocieszy si cisz.

--
Arturs
mikrobi-na-autograf-pl

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mikrobi" napisa

No wity nie jestem :)  Ale chyba nie ma nikogo kto przejedzie po duym,
zatoczonym miecie 20km i nie zamie przepisw. Przy najlepszych chciach
si nie da.

*** Swirujesz? To nie jezdzij po miescie, tylko zbieraj znaczki. Ci na
enduro w wielu przypadkach wogole nie jezdza po miescie i nie lamia
przepisow.  Kali lamac przepis- dobrze, lesny ludek lamac przepis- zle.
Gratuluje logiki i

Ale nie zapierdalam po lesie. Zdarzao mi si przejecha len drog
oczywicie :)

*** No to super bo kazdy wie ze w miescie przepisow nie lamac sie nie da,
ale w terenie to juz czyste skurwysynstwo.

Pewnie uderzy si w ludzi ktrzy bd spokojnie si przemieszcza
zarejstrowanym sprztem.

*** Znaczy Ty sie przemieszczasz i tak mozna? Rozumiem. Dla mnie EOT bo mam
juz powoli dosyc po watku "Off-road".

Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mikrobi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci >

Zrozum - w lesie jeste gociem. To nie jest twj dom i twoje podwrko.

jak nie moje to kogo??????????? Pastwa ?????a dlaczego,  Lenikw a
dlaczego?????????

tak samo nie rozumie twojego twierdzenia jak nie rozumie e psy nie mog
sra na trawniku, i tak psa obchodzi kogo to tarwnik i sra bdzie jak mnie
kogo to las ( za wyjtkiem lasw prywatnych ). Wkurwia mnie pierdolenie e
jaki tam haas albo jakie tam zniszczenie, ale jak zrywka cignie zwalone
drzewa i ropierdala przy tym p lasu to jest okej i sarenki mog si
pierdoli a jak migne czterotaktem raz na tydzie to ju si bezpodna
robi...............

BDE RY I HUJ KOMU DO TEGO, jak kto lubi grzyby to mnie to wali e rwie je
i niszczy las..............

rafa

ps. jak widze ludzi w lesie to zwalniam i odwijak jak juz jestem daleko bo
do tego jaki wychowany jestem

Mariusz Kruk Mariusz.K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Rafa Tomaszewski
tak samo nie rozumie twojego twierdzenia jak nie rozumie e psy nie mog
sra na trawniku,
[...]
ps. jak widze ludzi w lesie to zwalniam i odwijak jak juz jestem daleko bo
do tego jaki wychowany jestem

A nie wida.

--
  Kruk@ -\                   | Backup not found (A)bort (R)etry (P)anic
          }-> epsilon.eu.org |

> [...]

[...]
ps. jak widze ludzi w lesie to zwalniam i odwijak jak juz jestem daleko bo

na górę