Wszyscy si

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy wy te

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 19:54, The_EaGle pisze:
Czy wy te

On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

?? Nie ma wiekszej roznicy przyczepnosci niz przy 15-20st na jakichs
sensownych i nie 15 letnich oponach.

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze
i zima mozna by zapindalac:)

Skora to najgorszy pomysl na zime.

--
Artur
ZZR 1200

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 20:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze
i zima mozna by zapindalac:)

Ja odkry

On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

Tose pojedz w skorach 1600km albo przy 0st to pogadamy. Mam texy i skore,
owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

--
Artur
ZZR 1200

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

le zakadasz - futerkiem na zewntrz:)

_____
grzech
tdm

W dniu 2012-10-24 00:00, AZ pisze:
On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Robie 200 km dziennie w skorze, z czego wlasnie 100 w okolicach 0 ...... nie wiem na co mialbym zwracac uwage, bo wszystko jest ok ;) Moze mam jakas dziwna skore, albo za cieply polar pod nia - jest mi dobrze :)

O skorzanych spodniach nie wspominam - dopiero teraz je zaczalem doceniac, kiedy latem sie momentami topilem ;)

M.

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-24 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Przecie

W dniu roda, 24 padziernika 2012 10:31:03 UTC+2 uytkownik Mikoaj Jopczyski > >> Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.

Dzis gonilem charlejowca w skorze. Nie wygladalo, zeby bylo mu zimno, mimo, ze na nogach mial papegi.

Moze dlatego, ze jako plecaczek siedziala 90 kilogramowa panna w ordynarnym materialowym kremowym plaszczyku do poluda.

Chcialem mu krzyknac, zeby zawiazal sznurowadlo, ktore mu sie rozwiazalo, jednak nien dogonilem.

Cuda panie w tej stolycy, cuda...

--
amos

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 23:57, Mikolaj Jopczynski pisze:

Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.
Po prostu kupi

W dniu roda, 24 padziernika 2012 16:08:41 UTC+2 uytkownik Monster napisa:
Rkawiczki te s rne,mam w sumie 4 pary na kad pogod,nawet duy
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)

--
amos

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-24 22:01, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
W dniu roda, 24 padziernika 2012 16:08:41 UTC+2 uytkownik Monster napisa:
Rkawiczki te s rne,mam w sumie 4 pary na kad pogod,nawet duy
Gdy zakladasz cztery pary na raz, oczywista :)
Nie wejdzie,w sumie to 5 par,tylko ostatnie dwie maj coraz mniej palcw,w kupie paluchom cieplej.
Dzi jedna ajza chyba si o mnie troszczya,prbowa podgrza mnie petem grr...

--
Tomek
BMW R1100S

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> [...]
> Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
> a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

I czym si

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Zej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym lisko.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

W dniu 2012-10-24 11:12, Adam Wysocki pisze:
Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

Zej baletnicy... :)

Nie przesadzajmy z tym lisko.

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje jak widze kawalek wody ;)

M.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje
jak widze kawalek wody ;)

No to zmienia posta rzeczy. Ja na gumach nie oszczdzam.

--

W dniu 2012-10-25 08:38, Adam Wysocki pisze:
Mikolaj Jopczynski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje
jak widze kawalek wody ;)

No to zmienia posta rzeczy. Ja na gumach nie oszczdzam.

Ja wanie od miesica popylam na nowym komplecie i baaardzo si ciesz e nie czekaem z tym do wiosny. Przydaj si co dziennie... do tego ta mieszanka gumowa jakby insza i lepiej trzyma ten zimny asfalt.

Dzi zorientowaem si jak bardzo te biae pasy s liskie jak pokryy si wod z piaskiem jak zatrzymaem si na wiatach i podparem sie nog... ale jako przyczepnoci podczas ruszania jadc specjalnie po pasach nie uwiadczyem jak na poprzednich oponach... dziwne...

Rafa

Masło #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-25 21:28, The_EaGle pisze:
[...]

Przy hamowaniu trzeba na pasy uwaa, ale przy ruszaniu to ju bajka jak dup zamiata i tama przez cae skrzyowanie idzie ;P

Pozdro,
--
Maso

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2012-10-23, Monster <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W czasie s

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 21:06, AZ pisze:

KHI to prawie do Grodziska zajechalo i wrocilo ;-)

Jestescie majchiro!
A ludzie sie o Was troszcza bo taka u nas kultura, ze o dziaduniow i babuszki sie dba!

pozdr
newrom w kwiecie wieku.

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 20:17, Monster pisze:

No sorry,dzisiaj wyj

On 2012-10-23, The_EaGle <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W czasie s

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 23:08, AZ pisze:

Ja od d

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

The_EaGle pisze:

Ja od d

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 23:11, Piotr Rezmer pisze:

Ja od d

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "The_EaGle" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Nie mam nic przeciwko jak koleanka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza si, pytaj rzni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze
jest zimno. Ale daje si jedzi

takiego dziwnego w tym e przy temp +8 stopni jedzi si motocyklu?

bo jest zimno i nieprzyjemnie

Wreszcie czemu wszyscy ju prawie przestali jedzi ? Dzi przejechaem

w ogole si z tym nie zgadzam, ilos motocykli ktre widz pod zakadami
pracy jest taka sama jak latem

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nie mam nic przeciwko jak koleanka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zgadza si, pytaj rzni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze
jest zimno. Ale daje si jedzi

W Warszawie? Ja jed codziennie i nikt mnie nigdy nie pyta czy jest mi
zimno - a tak nieprzyjanie wygldam? :D

On 2012-10-23, The_EaGle <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Czy wy te

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 21:04, AZ pisze:

Bez przesadyzmu. Zrobilem dzisiaj tylko trase dom-robota i nazad, pewnie
kilku widzialem. Ja jezdze caly rok, nawet jak jest -10 o ile nie ma
sniegu i lodu na jezdni i nikt mnie nie pyta czy zimno mi jest :-(

https://lh4.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlMNU5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%252012.57.09.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

Taki mro

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciepo w kolana?

On 2012-10-23, Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZknwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%252006.56.29.jpg

i co, ciep?o w kolana?

Ujdzie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Ujdzie ;-)

to stan zapalny rozgrzewa;)

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Pewnie dlatego

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-23 19:54, The_EaGle pisze:
pani podczas postoju na

Alf/red/ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2012-10-23 19:54, The_EaGle wrote:
Dzi

BUNIEK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie mam nic przeciwko jak kole

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-24 13:45, BUNIEK pisze:

Je

BUNIEK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Je

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-26 11:46, BUNIEK pisze:

Jak szuka

Grzegorz Korpan #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tuesday, October 23, 2012 7:54:10 PM UTC+2, The_EaGle wrote:
Czy wy te macie to samo?

Nie mam nic przeciwko jak koleanka z pracy pyta mnie czy nie jest mi

zimno na motocyklu dojeda do pracy, ale kolejne pytania facetw o tej

porze zaczynaj mnie ju irytowa. Dzi cakiem dobrze wygldajca pani

podczas postoju na wiatach rwnie zapytaa mnie czy nie jest mi

zimno, zaproponowaem e mog si do niej przytuli... :) Co jest

takiego dziwnego w tym e przy temp +8 stopni jedzi si motocyklu?

Wreszcie czemu wszyscy ju prawie przestali jedzi ? Dzi przejechaem

ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziaem tylko JEDEN motocykl.

Co si z Wami stao? Przecie wczoraj i dzi si cakiem dobrze

jedzio? Do wiat jeszcze daleko jedzi mona...

Pozdrawiam

Rafa

Jedzi si cakiem dobrze.
Ja w weekend zrobiem 700 km na poudnie Polski.
Temperatura midzy 0 a 3 st.C.
Bielizna termiczna + Rukka i mona jedzi do pierwszych lodw :-)

Pozdrawiam twardzieli :-)

Pravy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

nie jedze, pie.., ale nie przez odize a przez parujcy kask, poniej 10st zachodzi mg i nie ma mocnych.

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-01 11:27, Pravy pisze:
nie jedze, pie.., ale nie przez odize a przez parujcy kask, poniej 10st zachodzi mg i nie ma mocnych.

Ja wywaliem stary antifog i kupiem FogCity i dziaa. Polecam

Rafa

KJ@noway.com #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 23 padziernika 2012 19:54:10 UTC+2 uytkownik The_EaGle napisa:
[...]

I po co ten lans?

KJ

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-01 20:48, KJ@noway.com pisze:

I po co ten lans?

W sensie po co jed? Bo oszczdzam 30min dziennie, paliwo, a do tego co rano ciesz si jak cholera e jad do pracy a samochodzie to nie dziaa.

Rafa

W dniu 2012-11-02 22:46, The_EaGle pisze:

W sensie po co je

The_EaGle #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-02 23:19, Kuczu pisze:
W dniu 2012-11-02 22:46, The_EaGle pisze:

W sensie po co je

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zmien robote. Mnie cieszy ze jade do roboty bez wzgledu na srodek
transportu.

Ja nie narzekam na robot

na górę