Wska

Pukson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Witam,
mam problem ze wskanikiem poziomu paliwa w imbryku z 1995 roku.
Objawia si to tym, e wskanik zania mi poziom paliwa - mam w tej chwili
zimowego fulla pod korek a na wskaniku o 1,5 kreski mniej.
Macie moe jakie sugestie jak to zmieni,poprawi? A moe ten typ tak ma i
nie naley grzeba tylko si przyzwyczai?

pozdrowionka
Pukson GSX600f
Ursus

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Mitzek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,
U mnie w jajku '99 jest tak, ze wskaznik pokazuje tyle, ile bylo w
baku jak wylaczylem zaplon. Czyli np. wyjezdzilem bak do polowy i tyle
pokazywal wskaznik, potem odstawilem moto do garazu, a nastepnie
dolalem z kanistra paliwa, ale nie wlaczalem zaplonu, to wskaznik
wciaz pokazuje polowe, choc w baku full.
Przyjalem, ze wskaznik "blokuje" sie na wskazaniu, jakie mial pod
napieciem (wlaczony zaplon), stad tez nawet jak wyjme kluczyk, a mam
benzyne w baku, wskaznik nigdy nie opada do "0". Spotkalem sie z tym
tez w koreanskich autach (np. Getz).

Pozdro,
Mitzek - Kraq
gsx600f'99

Pukson napisa(a):
[...]

Tak sobie przypominam ze w kazdym GSXF 600/750 jakiego mialem/znalem wskaznik zyl swoim wlasnym zyciem :) Jedne pokazywaly dokladniej, inne mniej ale generalnie nigdy do konca nie mozna bylo im ufac. Mozna sie niby pobawic z regulacja plywaka ale nie wiem czy to ma sens. Wszak wiekszosc motocykli nie ma takowego wskaznika (moj mial ale wywalilem)i ludzie jakos daja rade od stacji do stacji. Mysle ze w przypadku GSXF trzeba wskazania traktowac dosyc mocno orinetacyjnie :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

adam_wl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mam w tej chwili
zimowego fulla pod korek a na wskaniku o 1,5 kreski mniej.
A moe ten typ tak ma i
nie naley grzeba tylko si przyzwyczai?

mozna tez podejrzewac, ze plywak w baku nie za bardzo dobrze dziala
(zle skalibrowany albo tonie) :)

   Pozdrowionka Adam

YaNkEs_69 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Pukson  wrote:
Objawia si to tym, e wskanik zania mi poziom paliwa - mam w tej
chwili zimowego fulla pod korek a na wskaniku o 1,5 kreski mniej.

Potwierdzam to co Kuczu pisa. U mnie to trrzeba si tego wskanika nauczy :) Wlej do pustego zbiornika 7 litrw i mam na wskazaniu 3/4, wlej 14 litrw, mam full :)

--
_____________________
Gadu-Gadu - 34951

Pukson pukson@WYTNIJ.gazeta.pl

YaNkEs_69 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Potwierdzam to co Kuczu pisa. U mnie to trrzeba si tego wskanika
nauczy :)
Wlej do pustego zbiornika 7 litrw i mam na wskazaniu 3/4, wlej 14
litrw, ma
full :)

tak te mylaem...
c, Micha Demczuk naprawi mi zerowanie dziennego licznika wic bd
jedzi wg niego. A tak jeszcze na marginesie - jak miaem na wskaniku
rezerw to paliwa byo poowa baku... ech te japoce :-)

pozdrowionka
Pukson GSX600f
Ursus

--