Wkladki/stopery dokanalowe?

Piotr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam
ktos przerabial temat?
jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?
ja znam tylko jedna http://www.otoria.pl  - ale obecnie zmieniaja dostawce/system
i ciezko nawet z cenami.
robia takze systemy komunikacyjne -- > jednak twierdza, ze
to raczej nie dla motocyklistow;].

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

ktos przerabial temat?
jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?

Watpie. Bo po co to komu?
Idz tam gdzie dobieraja aparaty sluchowe.

Hinek

Piotr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hinek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4b3b7072$1news.home.net.pl...
Watpie. Bo po co to komu?

bo np. zaden stoper/sluchawka nie jest tak dobra?

Idz tam gdzie dobieraja aparaty sluchowe.

na to wpadlem - liczylem na przetarty szlak

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa
Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5
FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Akarm akarmUSUN_TO@wp.pl

Hinek napisa:
Uytkownik "Piotr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
ktos przerabial temat?
jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?
Watpie. Bo po co to komu?

Wydaje mi si, e skoro pytanie jest stawiane na tej grupie, to moe chodzi o haas podczas jazdy motocyklem. Wedug mnie najlepszym rozwizaniem jest odpowiedni kask.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Piotr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Akarm" <akarmUSUN_TO@wp.pl> napisa w wiadomoci news:hhgc85$bmu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wydaje mi si, e skoro pytanie jest stawiane na tej grupie, to moe
chodzi  o haas podczas jazdy motocyklem.

dokladnie;]

Wedug mnie najlepszym
rozwizaniem jest  odpowiedni kask.

odpowiedni to znaczy?
zasadniczo tylko jeden producent podaje poziom halasu,
nizej niz u konkuencji (jak sadze, ale jednak halasu)

czyli moze cos przeoczylem, ale....
chyba jescze takie kasku nie wyprodukowano,
ktory zapewnia poziom halasu (zakres czestotliwosci) nie wyzszy niz stopery/wkladni

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa
Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5
FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 30 Dec 2009 21:01:52 +0100, Akarm <akarmUSUN_TO@wp.pl> wrote:

[...]
Wydaje mi si

Akarm akarmUSUN_TO@wp.pl

Leszek Karlik napisa

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 31 Dec 2009 08:25:28 +0100, Akarm <akarmUSUN_TO@wp.pl> wrote:

[...]
Nie ma czego

Seba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 30 Dec 2009 21:01:52 +0100, Akarm napisa(a):

Wedug mnie najlepszym rozwizaniem jest
odpowiedni kask.

A jaki kask zapewni ograniczenie haasu do takiego poziomu jak czyni to
porzdne stopery?

Sebastian S.
FZS 600

Akarm akarmUSUN_TO@wp.pl

Seba napisa:
[...]

aden.
Podobnie mona zapyta np. jaki telewizor zapewni obraz porwnywalny z kinem. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Seba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Thu, 31 Dec 2009 08:32:25 +0100, Akarm napisa(a):

Wedug mnie najlepszym rozwizaniem jest
odpowiedni kask.
A jaki kask zapewni ograniczenie haasu do takiego poziomu jak czyni to
porzdne stopery?

aden.

Sam widzisz.
Dlatego ja do jedenia uywam jednak stoperw (Alpine Moto Safe), ktre
nie do e wytumiaj haas, to jeszcze pozwalaj normalnie porozmawia
na postoju bez zdejmowania kasku.

Podobnie mona zapyta np. jaki telewizor zapewni obraz porwnywalny z
kinem. ;)

Ty zacze ;)

Sebastian S.
FZS 600

Akarm akarmUSUN_TO@wp.pl

Seba napisa:
[...]

A ja przestaem korzysta ze stoperw kiedy zakupiem Schubertha. :)
Przyznaj, e nie jed po 10 godzin non stop. By moe wtedy chciabym pomc uszom, ale zakoczenie plecw buntuje mi si duo wczeniej. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Majak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Piotr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:hhdp7j$k8i$1news.onet.pl...
[...]

Ja jezdzc motocyklem ze zmienionym wydechem ( GONYM ) uywaem stoperw do uszu , ktre kupiem w sklepie militarnym. Takie bardzo mikkie , ciska sie je wkada do ucha , aone si rozszerzaja w kanale suchowym i bardzo dobrze ograniczaj haas. Warto kupi kilka kompletw bo lubia si gubi zwaszcza na stacjach benzynowych.
Pozdrawiam
Maciek