Witam si

Piotr Łokuciejewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam si,

lurkuj tu ju od dawna, uznaem, e czas si przywita i ujawni w myl zasady, e bycie motocyklist to stan ducha, a nie stan posiadania :) (cytat, AFAIR, std, ale nie wiem z kogo). Gar info o mnie: 33 lata, dolnolzak obecnie na exporcie w Warszawie, motocykla nie posiadam obecnie, FAQ czytaem :), netykiet znam :).

Pytanie natomiast - wpada mi w oko ostatnio XS 750 (wiem, e na pierwsze moto nie tego, mwi ino, e wpada). Poszukaem w gglu i w archiwum, ale maleko informacji na ten temat jest. Czy moe kto napisa kilka sw o tym piknym sprzcie? Bo to klasyk troch ju no i trzycylinder...

Z gry dziki i pozdrawiam. Wszystkich.
--
Piotr okuciejewski

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr okuciejewski napisa(a):
lurkuj tu ju od dawna, uznaem, e czas si przywita i ujawni w myl zasady, e bycie motocyklist to stan ducha, a nie stan posiadania :)

:)

Gar info o mnie: 33 lata, dolnolzak obecnie na exporcie w Warszawie, motocykla nie posiadam obecnie, FAQ czytaem :), netykiet znam :).

Noo... to podstawy masz :)

[...]

Ajajaj!...
Pieeekne moto :)
W dziurze taka jedna mamy, w pieknym stanie :)
Juz mialem pisac, ze w sumie, na pierwsze moto moze byc alem sie kurde ugryzl w klawiature.
Po prostu szkoda byloby aby podczas jednej z raczej nieuniknionych gleb poczatkujacego uszkodzic takie cacuszko...
Zycze powodzenia :)
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

[...]

Piekny sprzet. XS 750 i jego siostra 850 to jedyne japonskie 3 cylindrowce 4T. Silnik jest konstrukcyjnie zblizony do serii XJ ktora weszla pozniej. Generalnie to silnik z XS1.1 z obcietym jednym cylindrem ale tez nie do konca.

3 cylindrowe XS maja liczna rzesze fanow za granica ale na pierwsze moto bym nie polecal bo..

Sprzet w tym wieku beda nekaly rozne bolaczki, nie zawsze wielkie awarie ale drobne sprawy a to wkurwia jesli sie nie umie tego szybko samemu naprawic. Jesli ta XS jest tania to trzymaj sie od niej z daleka. Jesli droga to zostaw zabawe koneserom marki a sobie kup za te pieniadze "normalny" motocykl. No chyba ze masz zaciecie do Youngtimerow (co osobiscie bardzo chwale bo nie ma nic piekniejszego niz motocykle z lat 70 i 80) i lubisz miec wypieszczonego klasyka. Ale znowu na to trzeba miec spore fundusze :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Piotr Łokuciejewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu napisa(a):
Sprzet w tym wieku beda nekaly rozne bolaczki, nie zawsze wielkie awarie
ale drobne sprawy a to wkurwia jesli sie nie umie tego szybko samemu
naprawic.

A jakie bolczki, jeli mona wiedzie? Tak z ciekawoci pytam.

Jesli ta XS jest tania to trzymaj sie od niej z daleka.

A si chce zacytowa: "co to jest tanio?" Bo na alledrogo
widziaem tak bordow do tanio, ino nie za blisko mnie. O,
tak: http://tinyurl.com/y78acq

[...]

Rozumie. Zdaj sobie spraw, e to kosztuje (w sensie: utrzymanie
takiego moto w stanie uywalnoci), ale rozsdek mwi jedno, a
serce drugie. Rozsdnie byoby naby np. ntv 650 lub ulubionego
przez prm gs 500e, ale odczuwam "wewntrzne fuu". Zapewne rozsdek
zwyciy nad sercem i na czym takim pki co si skoczy, ale
marzy wolno :) Jak to mwi: free your mind and your ass will
follow :))

pzdr.
--
Piotr okuciejewski

Zapek zaapekSPAM@poczta.fm

Uytkownik "Piotr okuciejewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
Bo na alledrogo
widziaem tak bordow do tanio, ino nie za blisko mnie. O,
tak: http://tinyurl.com/y78acq

****
Silnik jest po remoncie (synchronizacja ganikw). Jednym sowem bardzo
polecam.

No to nic tylko brac...
Skoro tak pisze...
Zapek i kiedys GS 1000 z 79r co to jeszcze jezdzi ;)
P.S. Taki remont to musi drogi byc ?

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Oct 2006 11:52:02 -0700, "Piotr okuciejewski"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A si chce zacytowa: "co to jest tanio?" Bo na alledrogo
widziaem tak bordow do tanio, ino nie za blisko mnie. O,
tak: http://tinyurl.com/y78acq

Ten fragment jest dobry:
"Silnik jest po remoncie (synchronizacja ganikw). "
Lepiej szukaj czegos w rzeszy nizli u nas. Tam prawdopodobienstwo
kupna przyslowiowej miny jest nizsze.

Pozdro 600
Michu

Piotr Łokuciejewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Michu napisa(a):
Ten fragment jest dobry:
"Silnik jest po remoncie (synchronizacja ganikw). "

Ten fragment jest najlepszy :) robi synchro i nazywa to remontem
:))

Lepiej szukaj czegos w rzeszy nizli u nas. Tam prawdopodobienstwo
kupna przyslowiowej miny jest nizsze.

Zapewne tak si skoczy...

pzdr.

--
Piotr okuciejewski

Piotr okuciejewski napisa(a):

A jakie bolczki, jeli mona wiedzie? Tak z ciekawoci pytam.

A chocby elektryka czy problemy z ukladem jezdnym :) Generalnie XS jest chwalona za zywotny, choc nietypowy silnik.

A si chce zacytowa: "co to jest tanio?" Bo na alledrogo
widziaem tak bordow do tanio, ino nie za blisko mnie. O,
tak: http://tinyurl.com/y78acq

Ta jest za tania jak na dobrze utrzymana XS :)

[...]

Jeszcze raz powtarzam, jesli nie chcesz i nie umiesz grzebac to wez cos mlodszego i 100% sprawnego. Znam pare osob ktore zaczely od strucla i sie zrazily do motocykli w ogole.

A taka XS to mozna sobie potem kupic jako drugie moto do grzebania :)

PS: W tej z Allegro zabily mnie sakwy :) Pasuja z tymi fredzlami jak wol do karety :)

[...]

Wiedziaem! Celowo nie komentowaem ich rzadkiej urody :)))
Zostawiem to Tobie :))

pzdr.

--
Piotr okuciejewski

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr okuciejewski napisa(a):
bycie motocyklist to stan ducha, a nie stan posiadania :)

strza w 10-ke. jestes super materia na motocyklist z motocyklem.
powodzenia.
-- -
RobertBIG

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ahoj!
"Piotr okuciejewski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

[...] Gar info o mnie: 33 lata, dolnolzak obecnie na exporcie w
Warszawie, motocykla nie posiadam obecnie, [...]

Lacze sie z Toba w bolu jako przeszczep ;-) Po znalezieniu drogi do 2 o o
(czylu pubu "dwa kola" na Tunelowej) Wawa pokazuje swe przesympatyczne
oblicze. Polecam ;-) Dla wyjasnienia: w tutejszej nomenklaturze CHlor to
Wroclawianin.

[...]

Z ciekawosci zapytam: te 3 cylindry uwazasz za wade? ;-) Podtrzymasz sobie
stan ducha, to napewno ;-) Jednak posiadanie TAK wiekowego moto, ktory
przechodzil pewnikiem wielokrotnie z rak do rak, moze oznaczac duze koszty.
Inna sprawa ze stanie sie "motocyklista warsztatowym" to najbezpieczniejszy
wybor ;-) jednak ani to dobre do nauki jazdy (masa, wlasnosci jezdzne) ani
uzasadnione ekonomicznie. Oczywiscie trudno sie poslugiwac wylacznie
rozumem - zabawa w jednoslady to przeciez duze emocje.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Kefir napisa(a):

Z ciekawosci zapytam: te 3 cylindry uwazasz za wade? ;-)

A kto pisal ze to wada ? Uderz w 3 cylindry a Kefir sie odezwie... ;)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
Kefir napisa(a):

Z ciekawosci zapytam: te 3 cylindry uwazasz za wade? ;-)

A kto pisal ze to wada ? Uderz w 3 cylindry a Kefir sie odezwie... ;)

Obiskaj Suzupuki a Kuczu pojdzie sie suszyc ;->
BP NMSP

--
[...]

Ja sie na Suzuki nie podniecam. Mam i juz. Choc uwazam ze fajna jest i rozwojowa to jednak sie reaguje na nia tak histerycznie jak Ty na bielizne...

Kefir napisa(a):

Obiskaj Suzupuki a Kuczu pojdzie sie suszyc ;->
BP NMSP

[...] tak histerycznie jak Ty na bielizne...
               ~~~~~~~~
Eee? Zainteresowales mnie, zwlaszcza doborem slow. Gdzie? Kiedy? Jak zobacze
to obiecuje walnac sobie baranka i pojsc sie leczyc ;-)

--
[...]

Wrzucalem kiedys info o nowosciach na Oldschoolsuzuki ?
Nie, bo malo kogo, poza mna, to interesuje...

A o sciance bielizny zarzucales :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
Kefir napisa(a):

[...]

I to jest histeria? Acha. To ja poprosze o ciekawostkach z
Oldschoolstukipuki na priva. Dzieki.

--
[...]

I to jest histeria? Acha.

A cos Ty taki drazliwy ? Uklulo w czule miejsce bielizniane ?? ;)

Kefir napisa(a):
Elou!

I to jest histeria? Acha.

A cos Ty taki drazliwy ? Uklulo w czule miejsce bielizniane ?? ;)

Jakie znowu bielizniane? Przypisujesz mi ceche niewiescia i to bez kawalka
emotikona. Jakam sie, mam przeleki, drgaja mi galki oczne, trzesa rece i
chyba sie zmocze w nocy. No.. ;-)

--

On Fri, 27 Oct 2006 12:40:15 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

[...]

  Ja naprzyklad mam oldschool'a w ulubionych. Takze nie uogolniaj mnie
tu. No i na sile to mozna jedynie zniechecic.

Pozdro 600
Michu

[...]

Wiedzie od dawna :) Przesympatyczne oblicze Wawy ogldam codziennie rano, gdy tylko oczy otworz :)

Z ciekawosci zapytam: te 3 cylindry uwazasz za wade? ;-)

No co Ty?! Za wyrnik, ciekawostk, ale na pewno nie za wad, tym bardziej, e model udanym by (o ile si doczytaem)...

Jednak posiadanie TAK wiekowego moto, ktory przechodzil pewnikiem wielokrotnie z rak do rak, moze oznaczac duze koszty.

Kuczu ju pisa, zreszt - ja si sam studz z tego :))

Oczywiscie trudno sie poslugiwac wylacznie rozumem - zabawa w jednoslady to przeciez duze emocje.

Tak wanie.

--
Piotr okuciejewski

dawers #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

czesc,
nie wiem czy tyo jescze aktualne ale chciabym podzielic sie moimi doswiadczeniami z XS'ami.
na poczatek wiek 30+, z motocyklami "od zawsze", od czoperw do ponad 170 konnych supersportw. obecnie w garau kilka maszyn a miedzy innymi dwa Xs'y 750 '77r i 850 '81r.
doswiadczenie z nimi mam dosc duze bo 850 znam od kilkunasu lat. model ten jest dosc fajnym klasykiem o odpowiednich warunkach do codziennej eksploatacji, tj. hamulce, zawieszenia, silnik daj rade i raczej nie sa awaryjne. elastycznosc silnika dosc dobra tak ze nie trzeba czesto zmieniac biegw choc demon predkosci to nie jest. koszty eksploatacyjne nie sa duze i dostempnosc czesci na rozsadnym poziomie, plusy to opcjonalny kopniak co przydaje sie gdy bateria juz sabnie.
przy kupnie nalezy spodziewac sie cieknacych podcisnieniowych kranikw (zestaw naprawczy ok 60pln), wymiany iglic zaworkw paliwa w gazniku (ok 10pln sztuka), membram gaznika (to juz okoo 200pln sztuka). starsze modele 750 maj zapon na przerywaczach i wtedy nalezy zapewnie je wymienic wraz z kondensatorami. nowsze to zapon elektroniczny wiec bezproblemowy. dosc duzy koszt to jest ancuch sprzegowy i o ile pamietam okoo 700- 800pln. opony sa w mao typowym rozmiarze wiec dostac ja nie jest atwo jako uzywane.
generalnie ciekawy klasyk o bardzo charakterystycznym brzmieniu tripla, no i ta kopka....
polecam, preferuje Xs'y nad GS'y lub CB'ki o podobnych pojemnosciach i zawsze to duzo mniej spotykane modele na wszelakich spotkaniach motocyklowych.
pozdr. dawers