Witam prosze o opinie co mysliscie o tej Suzuki Gladius?

CBRGDA #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-07-31 11:27, CBRGDA pisze:
http://moto.allegro.pl/suzuki-gladius-2009-rok-zarejestrowany-i1725663964.html

O moto to nic nie powiem, ale jak bede cos sprzedawal na allegro to zamowie se u goscia opis.

KJ

W dniu 2011-07-31 13:43, KJ Si

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jul 31, 2:41pm, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2011-07-31 13:43, KJ Sia Sw pisze:

> O moto to nic nie powiem, ale jak bede cos sprzedawal na allegro to
> zamowie se u goscia opis.

> KJ

Sam se wklej z katalogu. Jak ten gosc.

Chyba nie z katalogu. Urzekl mnie "sportowy silnik", lancuch "liczacy
520 ogniw" i wyglad chinskiej podrobki motocykla. Plus za SCEM (tak
jak w DL650), co daje nadzieje, ze nie bedzie chlac oleju po
stosunkowo malym przebiegu. Trzeba tylko uwazac na jakosc paliwa gdyz
stosowanie zasiarczonego niszczy powloke cylindrow.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955/XT660X/Tiger955i

na górę