Witam. Mam zamiar Kupi

Vanted72 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam, tak jak w temacie mam zamiar kupi Honde Nsr 125. Mam kilka pyta odnonie eksploatacji, mocy, dbaniu o moto, i jakie dobre rady od posiadaczy.

Powiem od razu e nie bdzie to mj pierwszy moto.

Zaczynaem od Motorynki po niej klasycznie chiski skuter 50 po skuterze, Cross 125ccm (chinol)
, Honda cg 125 4t i na ten Moment Rieju Rs2 125 4t po tych kilku moto chcia bym przesi si na co szybszego i silniejszego. Jednoladami jedze ju od 2 klasy podstawwki do 1 technikum i wydaje mi si e ju dorosem do tego typu moto ale chcia bym si doradzi czy jest sens przesiadki z 4t na 2t ?

Pozdrawiam. --

olek123 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Vanted72 napisal

[...]

nsrka wymaga wiekszego wkladu finasowego tzn wiecej pali itp.
jezeli ci nie zalezy na "lansie" to cbr :)