Witam! :)

ErneST Rygielski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Jak mnie ktos jeszcze pamieta to sie przypomne ze zyje i mam sie dobrze :)
Po pierwsze: Gratulacje dla Markowskiego i Pietrasika!! :)
U tego drugiego moze uda mi sie zjawic.
Po drugie s:ie chcialem pochwalic, ze 17.08 urodzil mi sie syn :))
Po trzecie: sprzedaje motocykl.  -
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M526888
Po czwarte: drugie z trzecim nie ma ic wspolnego, po prostu pora zaabyc STXa

Pozdrawiam
ErneST

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

ErneST Rygielski napisa(a):
Witam
Jak mnie ktos jeszcze pamieta to sie przypomne ze zyje i mam sie dobrze :)

Pamieta, pamieta - dobrze ze zyjesz i masz sie dobrze :) Ile utyles na rodzinnych obiadkach? ;)

Po pierwsze: Gratulacje dla Markowskiego i Pietrasika!! :)
U tego drugiego moze uda mi sie zjawic.
Po drugie s:ie chcialem pochwalic, ze 17.08 urodzil mi sie syn :))

Gratulacje w takim razie! Niech sie zdrowo chowa i nie tylko po katach :)

Po trzecie: sprzedaje motocykl.  - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M526888
Po czwarte: drugie z trzecim nie ma ic wspolnego, po prostu pora zaabyc STXa

No wlasnie, no wlasnie... Kazdy tak mowi ;)
BTW to zes se paskudny czas znalazl na przypominanie na preclach - wszyscy potencjalnie pamietajacy daleko od kompow pilnowali by sie jedni i drudzy Mlodzi pozenili ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

na górę