Widzieliscie cenniki nowych motocykli? Ladnie poszaleli...

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

--
primuss
FZ6n

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900

kumpel kupi w grudniu Fazera s2 za 24900. Dosta do tego jeszcze troche
bajerkw w tym komplet 3 kufrw ze stelarzem, alarm itd.

Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

primuss pisze:
Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mog pozwolic sobie na odstraszenie klientw cenami.

Solo R1 + Junak

ania #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "solo"

A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mog pozwolic sobie na
odstraszenie klientw cenami.

samochodowej tez nie, ja nie wiem gdzie jest w koncu ten kryzys: w bankach?
w glowach politykow?

--
ania

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

ania pisze:
Uytkownik "solo"

A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mog pozwolic sobie na
odstraszenie klientw cenami.

samochodowej tez nie, ja nie wiem gdzie jest w koncu ten kryzys: w bankach?
w glowach politykow?

W pazernych apach sk*.*synw z kapitaem: pitol o "kryzysie" eby mie
pretekst do dojenia pracownikw.

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Andrzej Lawa pisze:
ania pisze:
Uytkownik "solo"

[...]

Id na swoje, bedziesz dyktowa ceny wg wasnego widzimisie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

Uytkownik "solo" napisa
A bo kryzys branzy mtocyklowej nie do tyczy i mog >pozwolic sobie na
odstraszenie klientw cenami.

Mnie osobiscie  rzecza ktora najbardziej wqriwla  , sa ceny motocykli z
ubieglego roku ktore zostaly niesprzedane u dilerow .

Zaporowe ceny modeli 2009 pozwolily  podniesc ceny modeli 2008, bo kto o
zdrowych zmyslach kupil by np: gsxr600 z 2009 za 9999euro +- 43500zl , jesli
by mial do wyboru identyczny motocykl z 2008 za 32500zl.

Inny przyklad to b-king z abs-em z 2008 kosztowal 36500zl obecnie ten sam
motocykl kosztuje juz 46800zl

Wychodzi na to ze polska dilerka zrobi niezly interes na roczniakch 2008.

Paradoksalnie moze byc tak ze ten komu zostalo najwiecej motocykli z 2008r
wyjdzie najjlepiej na tym interesie.

Czuje cos ze ten rok bedzie przelomowy dla dilerow motocykli.
..

Stary cennik jest tu:
http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=cennik

a tu znajdziecie nowy:
http://www.polandposition.pl/

--
mr
Moto Guzzi Breva 1100

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 2009-01-29 23:08, Uytkownik mr napisa:

Wychodzi na to ze polska dilerka zrobi niezly interes na roczniakch 2008.

Nie zrobi.

Paradoksalnie moze byc tak ze ten komu zostalo najwiecej motocykli z 2008r wyjdzie najjlepiej na tym interesie.

Jak co w ubiegym roku byo za drogie w cenie 30 ty
to w tym roku za 40ty kolejki chtnych bd si ustawia.
:-))))

Czuje cos ze ten rok bedzie przelomowy dla dilerow motocykli.

Jasne, przekwalifikuj si na sprzeda rowerw i wzkw
dla dzieci.

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

primuss pisze:
Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.
To moze podrzuce bo ktos moze byc zainteresowany..
Tylko do jutra zamowienia na V-maxa sa realizowane do cey 80k pln. Od lutego bedzie 85kpln:)
Ogladalem to cudo dzis, nie mam pytan, nie wiem jak to jezdzi ale za sam wyglad moge dac sie pociac. Szerokie tylko okrutnie i mimo niskiego siodla jakies takie niepelne podparcie mialem. Ale co tam, moge sie z tym pogodzic:)

--
Qlfon, Krakw

ZASK ZASK@spam.pl

Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

Yamaha WR 250 R kosztowaa 20 tys. z, teraz kosztuje 25 tys. z... :D heh, kto to kupi ? To podwyszka o 1/4 !!! Jeden salon Yamahy w Wawie ju si zwin (przy pl. Bankowym), ktry nastpny ?

Piotr Rezmer piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl

ZASK pisze:
Yamaha WR 250 R kosztowaa 20 tys. z, teraz kosztuje 25 tys. z... :D heh, kto to kupi ? To podwyszka o 1/4 !!! Jeden salon Yamahy w Wawie ju si zwin (przy pl. Bankowym), ktry nastpny ?

Przez tak "niewinne" wydarzenie jak zmiana kursu walut wszyscy zuboelimy. Perspektywy dla dealerw s fatalne. Nie do, e podroay nwki, to jeszcze automatycznie poszy w gr koszty zakupu uywki za granic.
Ciekawe jak z cenami Rometa produkowanym w Polsce, czy te pjd w gr?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

Uytkownik "Piotr Rezmer"  napisa:

Ciekawe jak z cenami Rometa produkowanym w >Polsce, czy te pjd w gr?

Romet kupuje czesci w chinach i placi za nie w dolarach , natomiast skladane
juz sa w PL wiec cena nie powinna sie zmienic.

--
mr
Moto Guzzi Breva 1100

mr pisze:
[...]

Znaczy sie wzrost ceny podzespolow nie ma wplywu na cene koncowa produktu ? Smiala teza, zwlaszcza gdy sie spojrzy na zmiany kursu USD :)

Harley Davidson FXR-C

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

/.../
[...]

rzekbym nawet ze rewolucyjna :-)
przez rok z 2,40 ->3,48 czyli jakies 45 %
huck

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

/.../

A moze przerwaliscie koledze modlitwe.
;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

Uytkownik "Kefir" napisa

A moze przerwaliscie koledze modlitwe.
dla motocykli?

Faktycznie tak sie podniecilem drogim euro , ze kompletnie zapomnialem
rowniez dolar podskoczyl o 1zl.

Wieksze transakcje z wielkimi  fabrykami z chin przebiegacja troche inaczej
tzn ze mogli zaplacic za towar(czesci)  np juz 4 miesiace temu kiedy dolar
byl tani.

Pobiore dla pewnosci stary cennik jasli ceny nie podskocza to napewno
przypomne ze mialem racje :)

--
mr
Moto Guzzi Breva 1100

mr pisze:

Wieksze transakcje z wielkimi  fabrykami z chin przebiegacja troche inaczej tzn ze mogli zaplacic za towar(czesci)  np juz 4 miesiace temu kiedy dolar byl tani.

Czyli nakupowali czesci na 2 lata produkcji ? Uwierz mi ze kazdy producent, nawet jesli ma spory zapas czesci, chetnie skorzysta ze wzrostu cen walut aby podniesc ceny swoich produktow.

Harley Davidson FXR-C

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Uwierz mi ze kazdy
producent, nawet jesli ma spory zapas czesci, chetnie skorzysta ze
wzrostu cen walut aby podniesc ceny swoich produktow.

W 100% sie zgadzam. Firma nie moze tworzyc konkurencji pomiedzy swoimi
produktami.

Swoja droga, czytalem kiedys, ze na cene motocykla wplywaja koszty calego
lancucha dostaw - poczawszy od cen metali na miedzynarodowych rynkach. Tak
wiec cena FZ6 AD 2009 zawiera w sobie banke spekulacyjna na rynku surowcow
z lat 2007-2008, bo aluminium na jego rame zostalo zapewne wykopane i
przetopione wtedy wlasnie.

--
pozdr.,
primuss

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO> napisa w wiadomoci

Uytkownik "Kefir" napisa

[...]

cene z chinczykami ustalasz w dolarach
i kurs dolara jest wany w momencie rozliczania LC
a sprzedawca biegnie do n=banku rozliczyc LC jak tylko uzyska pieczatke ze
towar zaadowany na statek i odprawiaony
tani chippolbrok to 60- 80 dni na transport a wiec dal producenta kurs
dolara jest z tego okresu
ale tak naprawde temat jest inny
polski skadacz musi podniesc ceny wczesniej poniewaz za czesci do nastepnej
partii musi zapaci z pieniedzy z biezacej sprzeday
jak tego nie zrobi to dooy do interesu albo znaczaco mu sie skurczy mara

sajgon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#TOdomena.net

huck pisze:
rzekbym nawet ze rewolucyjna :-)
przez rok z 2,40 ->3,48 czyli jakies 45 %
huck

a nie chodzi aby o kurs waluty z kraju kwitnacej wisni?

http://www.fundi.pl/index.php?action=currencygraph&id=JPY&period=1y

lub w skrocie: http://ujeb.pl/kurs-jena/

saj

ZASK ZASK@spam.pl

[...]

Z 2.20 (nie wiem czy nawet nie byl ponizej 2.20)

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "ZASK"  napisal w wiadomosci

Z 2.20 (nie wiem czy nawet nie byl ponizej 2.20)

2008-07-21   2.0220zl   141/A/NBP/2008

Bylo,pl roku temu

Monster
BMW R1100S
Dniepr MT10 oczywiscie z koszem:-)

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Monster" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Uzytkownik "ZASK"  napisal w wiadomosci

Z 2.20 (nie wiem czy nawet nie byl ponizej 2.20)

2008-07-21   2.0220zl   141/A/NBP/2008

Bylo,pl roku temu
ja zapodaem zmiane przez ok 12 mcy

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

primuss pisze:
Np.

Ale co marudzisz?!
Jak ja kupowaem now buse to musiaem 60kPLN pooy, a w zeszym roku 44k kosztowaa. Jak taniao to byo aci, a teraz jest bebe...?

Cykle gospodarki kapitalistycznej.

pj
gsx1300r

Rafael rafal_mazurkiewicz.WYTNIJ@gazeta.pl

(pj) <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Ale co marudzisz?!
Jak ja kupowaem now buse to musiaem 60kPLN pooy, a w zeszym roku
44k kosztowaa. Jak taniao to byo aci, a teraz jest bebe...?

He he. Bo to tak po polsku pomin milczeniem zmiany na dobre, a zmiany na
gorsze to wreszcie jest powd eby zrobi to co lubimy - ponarzeka :)

Pozdro
Rafael
Bandit650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Ale co marudzisz?!
Jak ja kupowaem now buse to musiaem 60kPLN pooy, a w zeszym roku
44k kosztowaa. Jak taniao to byo aci, a teraz jest bebe...?

No ;)

Obnizki lud latwiej strawi (chociaz zawsze uwazalem, ze promocje cenowe w
obrebie jednego roku to policzek wymierzony tym, co juz kupili nowy
motocykl).

--
pozdr.,
primuss

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

primuss pisze:
[...]

1. "strawi obniki" mwisz... heh, odwane okrelenie ;-)
2. a dlaczego w obrbie jednego roku, to "policzek"? To to jedynie cena bycia pierwszym w stadzie, taki podatek lanserski. Dzizas, czy Wam trza wszystko tumaczy opatologicznie..? :-P ;-)

No tak, kto obok pisze, e to takie "polskie" - ja nie jad w t stron bo NTG.

pj
gsx1300r

Ireneusz Dyła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "(pj)" napisa w wiadomoci
2. a dlaczego w obrbie jednego roku, to "policzek"? To to jedynie cena
bycia pierwszym w stadzie, taki podatek lanserski. Dzizas, czy Wam trza
wszystko tumaczy opatologicznie..? :-P ;-)

ale przyznasz, e w tych samych piniondzach wwczas lepiej MIE dwa
nowe motocykle ni BY pierwszym w stadzie ;-)
A ja gupi wybraem trzecie rozwizanie.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Sławek slawek_xj.WYTNIJ@gazeta.pl

primuss <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

XJ600 Diversion - 24900

--

Skad to info, przeciez tego modelu nie produkuja juz od 2004r?
Z tego co wiem to teraz pojawil sie XJ6 Diversion, ktorego z poprzednikiem

--

"Sawek " <slawek_xj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa(a):
[...]

Racja - co ciekawe, taka nazwa widniala w cenniku ktory przyslal mi jeden z
dilerow. Wiec jednak sentyment do starej xjty jest silny - freudowskie
przejezyczenie ;)

--
pozdr.,
primuss

Mat S fishbedNOSPAM@poczta.onet.pl

Uytkownik "primuss" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:a39f21447cb659ee6639e4927e2f0f44news.home.net.pl...
Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

Jako nie trybi tej nadziei. Znaczy, masz nadziej, e w sezonie jeszcze podroej? Jak rabaty znikn?

Tak czy inaczej, w moim przypadku caa ta sytuacja oznacza przehoubienie mojej ponad 20-letniej Hondziawki przez kolejny sezon. Moe i lepiej, bo zestaw napdowy si zmieni, przewody hamulcowe "tysz"... Nie ebym przedtem planowa zakup w salonie...

MS

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Mat S" <fishbedNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa(a):
Jako nie trybi tej nadziei. Znaczy, masz nadziej, e w sezonie jeszcze

podroej? Jak rabaty znikn?

Dokladnie przeciwnie (niejasno sie wyrazilem) - licze, ze jak co roku beda
kusic promocjami we wrzesniu, a moze juz nawet wczesniej - gdybym byl
marketingowcem, tak bym wlasnie zrobil - przerazil cena na poczatku roku (w
koncu kto kupuje nowe moto w styczniu?), a potem - oszukiwal obnizkami :)

--
pozdr.,
primuss

Marek Borowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

primuss wrote:
Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
XT660R 23900
TDM900 ABS 39900
XJ600 Diversion - 24900
Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

Ale o co chodzi ?
Jak chcialem kupic fazera 2 lata temu to kosztowal tyle samo.
Poza tym przelicz te cene po kursie euro.
W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby, wiec nie musi byc tani.

Pozdr

Marek

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Marek Borowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
primuss wrote:
[...]

Jak to ????? nie  pierwszej potrzeby ?????
oesz w morde wiecej nie powiem zabierzcie tego prowokatora ;-)
jak dla mnie jest
huck

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marek Borowski pisze:
(...)
W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby
(...)

Blunisz kolego.

pozdr
DP
TL-S

ZASK ZASK@spam.pl

Ale o co chodzi ?
Jak chcialem kupic fazera 2 lata temu to kosztowal tyle samo.
Poza tym przelicz te cene po kursie euro.
W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby, wiec nie musi byc tani.

Co za mylenie ?! To moe by drogi?. To e wrcia komuna to wiadomo, ale eby motocykl by luksusem...