What went wrong?

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Google mwi, e nie byo.
Blog powicony bezpieczestwu na motocyklu.

http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/what-went-wrong/

Pozdrawiam,
zarafiq

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zarafiq" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hooaab$c0c$1news.onet.pl...
Google mwi, e nie byo.
Blog powicony bezpieczestwu na motocyklu.

http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/what-went-wrong/

Tych pierwszych trzech to wyglda na totalnych amatorw, ale ci nastpni wywalaja sie bez powodu - moze tam byo slisko?

b.

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Mar, 22:05, Budy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Tych pierwszych trzech to wyglda na totalnych amatorw, ale ci nastpni
wywalaja sie bez powodu - moze tam byo slisko?

Ale miech.
Oni tam wszyscy obsrani i poblokowani.
A aden nie przekroczy 40km/h

Dziewczta normalnie.

Wats.

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Budy wrote:

Tych pierwszych trzech to wyglda na totalnych amatorw, ale ci nastpni wywalaja sie bez powodu - moze tam byo slisko?

Zastanawiajce, e jest tam niezej jakoci kamera. Jakby si tam
do czsto wywalali, moe piasek?

Pozdrawiam,
zarafiq

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zarafiq" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hoof77$tvi$1news.onet.pl...
Budy wrote:

Tych pierwszych trzech to wyglda na totalnych amatorw, ale ci nastpni wywalaja sie bez powodu - moze tam byo slisko?

Zastanawiajce, e jest tam niezej jakoci kamera. Jakby si tam
do czsto wywalali, moe piasek?

juz wiem, oni to robi specjalnie! ;)

b.

Paweł Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zarafiq pisze:

Witam,

Google mwi, e nie byo.
Blog powicony bezpieczestwu na motocyklu.

http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/what-went-wrong/

Pierwszy - zablokowa tylne koo, nagle zapao przyczepno -> highside przerwany barierk. Dosy proste do wykonania nawet przy niewielkiej prdkoci.

Drugi - przestraszy si policji i zrobi co gupiego. Nie wiem, moe klepn za mocno przedni hamulec i przd odjecha.

Trzeci - nie mam pojcia co on zrobi... Wjecha prosto na barierk, nawet nie prbowa skrca, hamowa... W tytule jest shifting error. Moe po prostu tak si zaaferowa biegami, e nie zauway barierki.

Czwarty - nie wiem? zachaczy podnkiem? zimna opona?

Pity - chyba po prostu lisko, doda troch za duo gazu na wyjciu, ty zacz ucieka, przd puci i poszed lizgiem.

szosty, siodmy - wydaje mi si, e moe to jest wszystko kombinacja warunkw. lisko, podjazd pod grk. Moe wchodz na zbyt wysokim biegu i nie starcza siy odrodkowej od utrzymania motocykla w takim pochyleniu.

--
ganda
bez moto

Baczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Trzeci - nie mam pojcia co on zrobi... Wjecha prosto na barierk,
nawet nie prbowa skrca, hamowa... W tytule jest shifting error. Moe
po prostu tak si zaaferowa biegami, e nie zauway barierki.

Wida, e hamuje. Ale si przy tym tak zgrza, e nie pomyla zeby skrci

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Pawe Andziak pisze:

Pierwszy - zablokowa tylne koo, nagle zapao przyczepno -> highside przerwany barierk.

Nie, dolecia do barierki na zablokowanych OBU hamulcach. Po prostu si wystraszy i zamiast zoy si polecia prosto.

Drugi - przestraszy si policji i zrobi co gupiego. Nie wiem, moe klepn za mocno przedni hamulec i przd odjecha.

Zgadza si.

Trzeci - nie mam pojcia co on zrobi... Wjecha prosto na barierk, nawet nie prbowa skrca, hamowa... W tytule jest shifting error. Moe po prostu tak si zaaferowa biegami, e nie zauway barierki.

To samo co pierwszy, wystraszy si i poszed prosto.

Czwarty -
Pity -
szosty, siodmy -

Nie wida wyranie ale to wyglda jakby dotknli doem owiewki/deklem/centralk nawierzchni.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"zarafiq" Blog powicony bezpieczestwu na motocyklu.

Na filmie 6. spektakularny lot buta :)
BTW cos tam nie tak jest z nawierzchnia...bez dwoch zdan...

--
         Tytus
ta motorynka

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zarafiq pisze:

Witam,

Google mwi, e nie byo.

Woow, kolejny dowd, e amerykanie nie potrafi skrca :)

pozdr
DP
TL-S

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zarafiq napisa(a):

http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/what-went-wrong/

jeden fajnie adidaska zgubil :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Mad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

na 6. wydaje mi si e przd mu si ulizgn (wida w zwolnionym
tempie). IMO ewidentny brak countersteering. kiere powinien da w
prawo.. miaby wtedy mniejszy kt zoenia i wicej pola do manewru.

na górę