Wesolych Swiat :)

Mari@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://wiadomosci.onet.pl/1452603,11,item.html

[wzrost cen OC od 1 stycznia]

--
+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+               " cos byc musi do cholery za zakretem "             +
+-- http://www.prm-poludnie.motocykle.org  mariarider[malpa]op.pl -- +

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mari@ napisa(a):
http://wiadomosci.onet.pl/1452603,11,item.html [wzrost cen OC od 1 stycznia]

To jeszcze nic pewnego. Dlaczego napisales ze od 1 stycznia? W styczniu to ma sie odbyc pierwsze czytanie w sejmie tego projektu.

btw: mam nadzieje ze w koncowym efekcie ustawa nie przejdzie. Ile jeszcze podatkow od podatkow kaza nam placic ?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Mari@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "piomay" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Mari@ napisa(a):

*** Nie wiem :) Bo jeszcze spie? :)
Oczywiscie od 1 kwietnia.

--
+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+               " cos byc musi do cholery za zakretem "             +
+-- http://www.prm-poludnie.motocykle.org  mariarider[malpa]op.pl -- +

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 19.12.2006 piomay <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

To jeszcze nic pewnego.

Bo skoro mozna zebrac kase od przypadkowego spoleczenstwa to czemu mieliby
odpuscic ?

btw: mam nadzieje ze w koncowym efekcie ustawa nie przejdzie.

optymist :P

Ile  jeszcze podatkow od podatkow kaza nam placic ?

Tyle zeby starczylo na tanie panstwo ;>

Transalp XL600v - sprzedalem :(
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Boombastic boombastic@NOSPAMpoczta.onet.pl

Uytkownik "Mari@" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
http://wiadomosci.onet.pl/1452603,11,item.html

BTW to przy takiej pogodzie to mi brakuje tylko ujrze motocyklist z
choinka na plecach :-)

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

BTW to przy takiej pogodzie to mi brakuje tylko ujrze motocyklist z
choinka na plecach :-)

jakiej pogodzie ja chinki na placach nie ma tylko plecak i zrobiem dzi 150
km

sezon nie jest coraz duszy , tylko ubrania s co raz lepsze

Polo

Boombastic boombastic@NOSPAMpoczta.onet.pl

jakiej pogodzie ja chinki na placach nie ma tylko plecak i zrobiem dzi
150 km

No wasnie mi chodzio, ze pogoda jeszcze dobra.

na górę