--
Artur
ZZR 1200

On 2011-10-26, AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Robie porzadki w garazu i mam do oddania dwie opony z ktorych druty
jeszcze nie wylaza. Ja na nich nie bede jezdzil a moze komus sie
przydadza "na chwile".

- Metzeler ME1, DOT 218
- Michelin Pilot Power, DOT 0905

Do odebrania na Bialolece, ew. moge podrzucic gdzies do Marek, na Pragie
albo Centrum (okolice Ronda ONZ). Oferta wazna do piatku pozniej
wyrzucam na smieci.

https://picasaweb.google.com/102904931464550608965/Opony

Zapomnialem. Kontakt na maila albo 606-474-818.

--
Artur
ZZR 1200

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#