Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

Walencja - wyniki (ci co chca obejrzec nie czytac)

1

29/10/2006 15:00

redford #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

1. Bayliss
2. Capirex
3. Hayden

farciarz Hayden zosta mistrzem wiata. Rossi pojecha sabo, kiepsko wystartowa, kawaek dalej zaliczy gleb (przd puci). Pozbiera si i dojecha na 13 miejscu

--
redford, vfr800
<http://www.bikepics.com/members/redford/>

2

29/10/2006 14:07

Paradise mjaskowiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl

[...]
farciarz Hayden zosta mistrzem wiata. Rossi pojecha sabo, kiepsko
wystartowa, kawaek dalej zaliczy gleb (przd puci). Pozbiera si
i dojecha na 13 miejscu

No dzisiaj Rossi dal ciala, kiepsko wystartowal i srednio jechal a potem
slizg... i dalej takze srednio. No ale widac najlepszym sie przytrafia.

--
Paradise
Grupa Lublin
"If you feel in control, you're not going fast enough." -Mario Andretti

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3

29/10/2006 15:25

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO


Troy Bayliss RULEZ !

Pierwszy raz ogladalem moto gp w tym sezonie , ale bylo warto dzis jeden dal
plame rossi i jeden dal czadu  Bayliss.



--
mr
gsf600s a8
xt600 34l
Gdansk

4

29/10/2006 17:49

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

mr napisa(a):
Pierwszy raz ogladalem moto gp w tym sezonie , ale bylo warto dzis

nie byo warto. najnudniejszy wyscig sezonu. nikomu po glebie rossiego, nic sie juz nie chcialo. a rossi... przegral mistrza o 0,002s w portugalii :)

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona
FAQ:
ARCH: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle?hl=pl&lr=

5

29/10/2006 18:59

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

gildor napisa(a):
mr napisa(a):
Pierwszy raz ogladalem moto gp w tym sezonie , ale bylo warto dzis

nie byo warto. najnudniejszy wyscig sezonu. nikomu po glebie rossiego, nic sie juz nie chcialo. a rossi... przegral mistrza o 0,002s w portugalii :)

Gildorku rybko wyjales mi to z ust :)

pozdr.
MYSTIK - nie z Krakowa

6

30/10/2006 11:47

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Mystik napisa(a):
Gildorku rybko wyjales mi to z ust :)

finia ;)

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA
ARCH: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle?hl=pl&lr=
;) nie czyn jak ja czynie, tylko jak nauczam ;)

7

29/10/2006 15:30

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#


Uytkownik "redford" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
news:ei2c0o$9bp$1kontener.atcom.net.pl...
1. Bayliss
2. Capirex
3. Hayden

farciarz Hayden zosta mistrzem wiata. Rossi pojecha sabo, kiepsko
wystartowa, kawaek dalej zaliczy gleb (przd puci). Pozbiera si i
dojecha na 13 miejscu


tylny uslizg mial , jaki przod, cos slabo ogladales i sluchales


Adas

8

30/10/2006 12:24

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl

redford wrote:

1. Bayliss
2. Capirex
[-- -]

Piekna koncowka dla Stukati, Troy moze namieszac w przyszlym sezonie jesli
bedzie jezdzil w GP. Ja sie ciesze fartem Haydena - zrownowazylo to jego
niefart z portugalii, poza tym zawsze bylem zwolennikiem zasady "bij
mistrza" - a wreszcie zdarzyla sie okazja. To fakt ze Rossiemu najbardziej
nalezy sie tytul, ale jakos go tak nie lubie. To byl chyba najlepszy sezon
od paru lat - tutaj wielkie dzieki dla Punio - nie obejrzalbym wszystkich
wyscigow gdyby nie jego uprzejmosc i praca.

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

9

30/10/2006 19:08

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Tadek / Motostore napisa(a):
- tutaj wielkie dzieki dla Punio - nie obejrzalbym wszystkich wyscigow gdyby nie jego uprzejmosc i praca.

Punio czy Ty to widzisz?

:)

A tak apropo, to moja corka ma myszke pluszowa, ktorej dala na imie Punia. Ciekawe czy to jakas rodzina czy co?

pozdr.
MYSTIK

10

30/10/2006 20:19

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl

Mystik wrote:
Punio czy Ty to widzisz?
[-- -]

No o tobie tez pamietamy ossiwiscie! Rowniez wielkie dzieki za serwis
wyscigowy.

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.





na górę