WOSP Rybnik

Zapek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.
Sa chetni aby na chwile sie pokazac na rynku ?
Zastanawiam sie nad zalatwieniem identyfikatorow/puszek ale dla samego
siebie mi sie nie chce.
Info na priv proszsz.

--
Pozdrawiam.
Zapek

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zapek napisa(a):
Witam.
Sa chetni aby na chwile sie pokazac na rynku ?
Zastanawiam sie nad zalatwieniem identyfikatorow/puszek ale dla samego siebie mi sie nie chce.

Ja nie bede.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Ja nie bede.

Ja tez nie.

Harley Davidson FXR-C

kristos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <> napisa w wiadomoci

Ja nie bede.

Ja tez nie.

nie pozostaje mi nic innego jak przyczy si do tej inicjatywy: ja rwnie
nie :)

--
kristos

Zapek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

[...]