WFM M6 rocznik 1960 - poszukiwania w okolicach warszawy fachowca

Kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie, mam w piwnicy motocykl ktry dostaem w spadku po dziadku.
Ley sobie ju od kilkunastu lat ta WFM-ka w piwnicy i myl e
najwyszy czas zrobi z ni porzdek.
Stoi rozoona na czci:  tzn. wymontowany silnik, zdemontowane koa,
zdjty bak itd. oglnie raczej wszystko powinno by (mam nadziej e
nic nie zgino). Jest w czciach bo kiedy miaem "ochot j
wskrzesi"  jednak jak to u maolata szybko si skoczyo zabrako -
pasji, pienidzy, wiedzy i umiejtnoci no i samozaparcia. Przez te
wszystkie lata staa sobie w piwnicy i szkoda byo j sprzeda ze
wzgldu na sentyment do motocykla i dziadka. Teraz szukam kogo kto
podjby si poskadania tego do kupy, odrestaurowania bym mg
zawie sprzt na dziak i kilka razy w roku si przejecha a reszt
czasu trzyma jak zabytek w ciepym pomieszczeniu. Macie moe namiary
kto jest w stanie tego dokona biorc te pod uwag bym nie musia
zaciga kredytu na tego typu usugi, mona sobie duba czas nie gra
roli - tyle lea motocykl w piwnicy e emocje opady :)

Kurczak
W-wa Ursynw

Suzuki GSR 600 2007r.

MarCiNWz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-06-30 21:00, Kurczak pisze:
[...]

Jakby ci bardzo nie zaleao na czasie to mog spyta starszego czy si podejmie. Podejrzewam, e chtnie by ci poskada i odpali. Pod koniec lipca oddajemy blachy do znajomego lakiernika wic si go sprawdzi czy daje rad w motocyklach. Jedyny minus jest taki, e najwczeniej mgby si zabra za ni pod koniec sierpnia (moe ciut wczeniej). Mamy jeszcze do poskadania Junaka. Bardzo daleko by do nas nie mia, ok 36 km na zachd od Grczewskiej.

na górę