Virago vs Savage

arek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

przymierzam sie do kupna motocykla. Po glowie chodza mi Yamaha Virago albo
Suzuki Savage i nie bardzo moge sie zdecydowac. Jak mysliscie co bedzie
lepsze na poczatek? Dzieki za sensowne odpowiedzie

pozdrawiam,
arek

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-08-31 o 19:39:37 osobnik zwany arek wystuka:

[...]

ten, ktry Ci si bardziej podoba.
Oba s OK.
Savage jako singiel ma wiksze wibracje i mniejsz trwao silnika.
Za to napd paskiem.

Reszta to tylko lans :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

masti napisa(a):

ten, ktry Ci si bardziej podoba. Oba s OK.

Virago ma taki hmmm... barokowy ;) wyglad...

Savage w tym porownaniu wyglada o niebo lepiej.

Savage jako singiel ma wiksze wibracje i mniejsz trwao silnika.

i glowice padajaca jak muchi :)

Za to napd paskiem.

Ktory czesto ludzie zmieniaja na lancuch :)

Reszta to tylko lans :)

Lans, panie, to podstawa w chopperowym swiecie.

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-08-31 o 20:21:26 osobnik zwany Kuczu wystuka:

> Reszta to tylko lans :)

Lans, panie, to podstawa w chopperowym swiecie.

wiem sam kiedy prawie kupiem savage'a, ale on taki mikry wymiarowo jest.
Virago 535 tym bardziej :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)
- Mam lk gruntu - Chyba wysokoci? - Wiem co mwi. To grunt zabija!.
Terry Pratchett

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

masti napisa(a):
Oba s OK.
Savage jako singiel ma wiksze wibracje i mniejsz trwao silnika.
Za to napd paskiem.

heh, tez "kiedys" mi sie podobal savage, ale w "tamtych" czasach wybralem malego (800) Intrudera, i NIGDY nie zalowalem! :)

[cyt.] "to se ne vrati"

pj
GSX1300RZ + 2xIXIL
5424'25.70"N, 1836'35.15"E - use Google Earth!

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

przymierzam sie do kupna motocykla. Po glowie chodza mi Yamaha Virago albo
Suzuki Savage i nie bardzo moge sie zdecydowac. Jak mysliscie co bedzie
lepsze na poczatek? Dzieki za sensowne odpowiedzie

zastanawiaem si nad jednym i drugim , ale w przedziale cenowym 5k z niec
nie byo ciekawego
ale zdarzya si okazja i kupiem Kawasaki LTD454
i te jestem zadowolony  , mimo e nie wibruje jak Sevage
i nie V-ka jak Virago

Polo

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

arek napisa(a):
przymierzam sie do kupna motocykla. Po glowie chodza mi Yamaha Virago albo Suzuki Savage i nie bardzo moge sie zdecydowac. Jak mysliscie co bedzie lepsze na poczatek? Dzieki za sensowne odpowiedzie

Byo ju o tym kilka razy, pogmeraj w archiwum. Ja, majc do dyspozycji dwa powysze, zdecydowanie wybrabym Savage. Po pierwsze dwik silnika (na odpowiednim wydechu), po drugie wygld, a po trzecie paradoksalnie jest zdecydowanie wicej miejsca dla kierowcy. Co do awaryjnoci to Savage troche zostaje w tyle za XV.

pozdr
DP
BIG w proszku

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Don Pedro <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

jest zdecydowanie wicej miejsca dla kierowcy. Co do awaryjnoci to
Savage troche zostaje w tyle za XV.

Moglbys nieco szerzej mie o tej awaryjnosci? Znaczy tak w ogole, ile
takie S. srednio zyje itd.
Z pewnych wzgledow nabralem zainteresowania;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Jacot" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Kiedykiedy? Leb se skrece ale musze to zobaczyc ;o)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska350 & Czarny STanik 955i & jezdze i parkuje jak cipa

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot wrote:
Z pewnych wzgledow nabralem zainteresowania;)

ej, gofniarzu! zostaw ten komputer Jacota!

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio Czy Zwoje
Krakuf - Elyta Grp

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa(a):

Z pewnych wzgledow nabralem zainteresowania;)

Kuniec sfiata!

Transalp XL600v - sprzedam.
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

newrom <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Kuniec sfiata!

A dejcie spokoj, Amil wygral lutownice, bo to ze wzgledu na latorosl
pytam - ja juz mam prawdziwy motor a jakbym chcial drugi do pary to by
byla BMW a nie jakies japonie:)
No a jemu wpadla w oko Sawazka i nie wiem czy sie juz martwic czy moze
mu to wybijac?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot wrote:
Amil wygral lutownice,

do czego zmierzasz?

No a jemu wpadla w oko Sawazka i nie wiem czy sie juz martwic czy moze
mu to wybijac?

Poasprawdzac ja, bo latwo w mine mozna wpasc. Glowica jak juz pisali ludzie. A jak ok i cena znosna to niech bierze, IMHO to jeden z ladniejszych czoperow i bardzo ladny material na kastomizowanie. Z koszem nawet jezdza takie, bo to rame ma. Tylko niech se siadzie na tym, bo to male, a syna masz chyba wysokiego, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio Czy Zwoje
Krakuf - Elyta Grp

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa

Jacot napisa(a):

Moglbys nieco szerzej mie o tej awaryjnosci?

Na 5 Savage ktore znam, 3 mialy problemy z glowica.

Znaczy tak w ogole, ile takie S. srednio zyje itd.

Tyle co statystyczny singiel :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

James tomciodmc@NOSPAMpoczta.onet.pl

"Jacot" wrote...
Don Pedro wrote:

Co do awaryjnoci to
Savage troche zostaje w tyle za XV.

Moglbys nieco szerzej mie o tej awaryjnosci? Znaczy tak w ogole, ile
takie S. srednio zyje itd.

Ja swojego czasu sporo pojezdzilem na Savagach. Najpierw mialem z 86r wersje
4-biegi, potem 99 juz 5-biegow. Musze powiedziec ze oba byly wlasciwie
bezawaryjne. Nie mialem wiekszych problemow, a jezdzilem wtedy nie malo. Na
tym pierwszym robilem srednio 11tys mil rocznie. Raz zerwala mi sie linka
sprzegla. Natomiast w obu mialem problem z przekaznikiem do rozrusznika.
Taki wlacznik elektromagnetyczny ktory siedzi przy glowce ramy tuz pod
bakiem. Oba mialy tendencje to sklejania sie co skutkowalo na stale
wlaczonym rozrusznikiem i to niezaleznie od stacyjki. Jak wtedy szybko
potrafilem odkrecic przewod od rozrusznika.... rekord swiata :) Rozwiazaniem
bylo czyszczenie i delikatne smarowanie. Poza tym.... benzyna, olej
silnikowy (nigdy motocyklowy ;) ), co jakis czas opony i hamulce. Klocki z
przodu krotko zyja bo tarcza jest malutka. Zadnych innych problemow nie
mialem i ogolnie milo wspominam. Polecam jednak wersje 5 biegow. Jest
mocniejszy silnik i ten piaty bieg sie przydaje.

James
CBR F3 + DeLorean ;)

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa(a):
jest zdecydowanie wicej miejsca dla kierowcy. Co do awaryjnoci to Savage troche zostaje w tyle za XV.
Moglbys nieco szerzej mie o tej awaryjnosci? Znaczy tak w ogole, ile
takie S. srednio zyje itd.

Z awaryjnych rzeczy, ktre u mojego brata w LS (rocznik chyba '97) si wydarzyy:
- sprzgo rozrusznika (do droga sprawa, pado po 50 kkm),
- ze dwa razy gwny bezpiecznik,
- wraliwy na regulacj ganika (potrafi duo spali przy rozregulowaniu),
- przydaje si utwardzenie przedniego zawieszenia (mi akurat mikki przd nie przeszkadza), pomaga dooenie spryn np. od zaworw PF125p ;) ,
I to tak chyba przez 3 lata.
Do tego, z informacji od znajomych: padaj gowice (ale sam nie dowiadczyem a do przebiegu ca. 60 kkm).
Poza tym same plusy i praktycznie bezawaryjna, bezstresowa jazda. Moto ma dobrze zestrojone biegi (cho pitka mogaby by dusza), bardzo wygodne dla kierowcy, w miescie porczne jak skuter. Aha - zapomnij o odpalaniu z pychu (elektryczny dekompresor).

Natomiast Virago dla mnie jest zbyt pospolite, ugrzecznione i cukierkowe :)

Z pewnych wzgledow nabralem zainteresowania;)

Fsumie single w sobie co maj ;)

pozdr
DP
BIG w proszku