Varadero 125

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc,

Czy uzywane Varadero 125 bedzie dobrym wyborem dla posiadacza kategorii
"B", ktory chcialby 2 kolka do poruszania sie po wiochach w promieniu 20 km
od domu? Czasem jakies szutry i polne drogi itp.

Czy okreslilibyscie go jako latwy w prowadzeniu? Nie mam duzego
doswiadczenia, generalnie zaczalbym od placu i lekcji.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Yorick "USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO

Dnia 16 - 01 - 2015 (pitek) o godzinie 19:07, Maciek napisa(a):

Czy uzywane Varadero 125 bedzie dobrym wyborem dla posiadacza kategorii
"B", ktory chcialby 2 kolka do poruszania sie po wiochach w promieniu 20 km
od domu? Czasem jakies szutry i polne drogi itp.

Jak najbardziej. Sprzt do duy (jak na t pojemno), wygodny,
przyzwoicie wykonany. Mona nim pojecha nawet sporo dalej ni 20 km od
domu :-)

Czy okreslilibyscie go jako latwy w prowadzeniu?

Co rozumiesz przez "atwy w prowadzeniu"? Generalnie, jak motocykl ma
prost ram, sprawne zawieszenie i uczciwe opony, to si prowadzi dobrze, a
jak jest krzywy, ma padnite amortyzatory i kiepskie gumy to si prowadzi,
no agodnie mwic, nie najciekawiej. I tyle.

Jeeli natomiast pytasz o to, czy jest to dobry sprzt dla pocztkujcego,
to IMHO spokojnie powiniene go ogarn.

Nie mam duzego doswiadczenia, generalnie zaczalbym od placu i lekcji.

Dobry pomys.

--
Yorick
MG Nevada 750

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 16 Jan 2015 22:28:03 +0100, Yorick napisa(a):

Co rozumiesz przez "atwy w prowadzeniu"?

Chodzilo mi o to, czy nie ma jakichs wlasciwosci, ktore sa zaleta dla
doswiadczonego kierowcy, a wada dla poczatkujacego leszcza.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Yorick "USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO

Dnia 17 - 01 - 2015 (sobota) o godzinie 00:37, Maciek napisa(a):

Co rozumiesz przez "atwy w prowadzeniu"?

Chodzilo mi o to, czy nie ma jakichs wlasciwosci, ktore sa zaleta dla
doswiadczonego kierowcy, a wada dla poczatkujacego leszcza.

Jedyne co mi przychodzi na myl z takich waciwoci, to zbyt dua moc lub
zbyt dua masa motocykla (w stosunku do umiejtnoci kierowcy). W przypadku
Varadero 125 adna z tych rzeczy Ci nie grozi - tym bardziej jeeli
zamierza wzi kilka lekcji z instruktorem :-)

Motocykl ten jest, jak napisaem, do duy jak na 125-tk, ale przecitny
facet nie powinien mie absolutnie adnych problemw z ogarniciem go.
Jeeli wic nie jeste wac 40 kilo anorektyczn modelk, to bierz go
spokojnie i ciesz si jazd :-)

No i ostatnia rada - jeeli kupujesz uywany sprzt, a nie znasz si na tym
za bardzo, to odauj par zotych i zapa dobremu mechanikowi, eby
obejrza go przed zakupem.

--
Yorick
MG Nevada 750

johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-01-17 16:19, Yorick pisze:

odauj par zotych i zapa dobremu mechanikowi, eby
obejrza go przed zakupem.

Taaaa, u mnie by magik co dopatrzy si dzwona amane przez krzywa rama, amane przez spawanie w salonwie bdcej u mnie od nowoci;-)

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 17 Jan 2015 16:19:33 +0100, Yorick napisa(a):

Jeeli wic nie jeste wac 40 kilo anorektyczn modelk, to bierz go
spokojnie i ciesz si jazd :-)

Zdecydowanie nie jestem ;) Dzieki za wszystkie informacje.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

na górę