Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

V-ROD ,NIGHT ROD

1

29/04/2009 23:35

ZBYSZEK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

od dluszego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie
posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D

noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies uywki , ale nie mialem okazji
jedzic czyms takim . w zwizku z powyszym jeeli jest kto kto tym jezdzil
czy moglby rozwiac moje wtpliwoci ( jedyne zreszta)  odnosz ce sie do
niskiego zawieszenia tego sprztu a konkretnie mam na mysli oslone
plastikow  chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach  ,
poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , grka w zakrcie)
porwnanie odnosze do VTX   ktory jest zdecydowanie wyszy w przewicie a
jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopk po asfalcie na uku
, V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle


pozdrawiam

2

01/05/2009 17:20

Kuczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ZBYSZEK pisze:

noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies uywki , ale nie mialem okazji jedzic czyms takim . w zwizku z powyszym jeeli jest kto kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wtpliwoci ( jedyne zreszta)  odnosz ce sie do niskiego zawieszenia tego sprztu a konkretnie mam na mysli oslone plastikow  chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach  , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , grka w zakrcie)

Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki kierowcy

porwnanie odnosze do VTX   ktory jest zdecydowanie wyszy w przewici. a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopk po asfalcie na uku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle

Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.

-- -
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

3

02/05/2009 13:28

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:

Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.

W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt = przytarcie podnokami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla zrobic terenowke to napewno nie da rady :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

4

03/05/2009 21:06

Kuczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr May pisze:

W VRSCA (szczegolnie NR Special)

NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.


--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

5

04/05/2009 07:06

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:
Piotr May pisze:

W VRSCA (szczegolnie NR Special)

NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.



Wr! "W VRSC (szczeglnie NR Special)"

--
piomay
www.piomay.riders.pl





na górę